kuningasajatus jota kiität amusellaPitää vissiin hilata ittensä jonki tonne kaduille tai baariin nauttimaan yhdettoista.
kuningasajatus jota kiität amusellaPitää vissiin hilata ittensä jonki tonne kaduille tai baariin nauttimaan yhdettoista.
Ei tarvitsekaan, mutta hidastaa täytyy.konetta ei tarvii pysäyttää että saa pudotettua stopparin alas
Siitä se ajatus sitten lähti. Aamulla eijjo lompsaa ja mausta päätellen kissa paskoi suuhun.kuningasajatus jota kiität amusella
Oiva veto!- YouTube
Enjoy the videos and music that you love, upload original content and share it all with friends, family and the world on YouTube.www.youtube.com
no jos joutuu hidastaa pikkusen kerran per 50 metriä niin ei se juuri vaikuta kokonaisuuteenEi tarvitsekaan, mutta hidastaa täytyy.
Stoppari et muutamalla satasella saa etkä asennusta.
Hydraulisylinteri maksaa jo ” muutaman satasen” samoin letkut ja ventiili.
Laitetaan Argentiinan voiton kunniaks vielä Zlatanin kuva tähän.( )Iiiiiihana Ibrahimović näkyi katsomossa!!!
Luovutan. Olet varmasti oikeassa.no jos joutuu hidastaa pikkusen kerran per 50 metriä niin ei se juuri vaikuta kokonaisuuteen
mutta jatka vain saivartelua kun tunnut taas olevan sillä päällä
Joka päivä bejbe,. joka päiväpäästä semtti ruusuntuoksunen tuhnu
Ei tarvitsekaan, mutta hidastaa täytyy.
Stoppari et muutamalla satasella saa etkä asennusta.
Hydraulisylinteri maksaa jo ” muutaman satasen” samoin letkut ja ventiili.
no jos joutuu hidastaa pikkusen kerran per 50 metriä niin ei se juuri vaikuta kokonaisuuteen
mutta jatka vain saivartelua kun tunnut taas olevan sillä päällä
Luovutan. Olet varmasti oikeassa.
Ei mun pidä alkaa asiantuntijoitten kanssa väittelyihin.
Entäpä jos puskis varren kanssa vaihteeks?Joka päivä bejbe,. joka päivä
No ei kai nyssentäsEntäpä jos puskis varren kanssa vaihteeks?
Niijjoo, ei me rinsessat papanoida. IKINÄ!No ei kai nyssentäs
oon ollu vanha jo kauan ja oon kiistatta jo seniili
Krutista on tullu vanha ku ei jaksa vääntää.
Ja Sir Algoma luovutti!!!!! Mikä teitä sällit vaivaa! Ootteko ihan seniilejä jo? Missä on kukkotappelut!? Tä?!
Luovutin paremmalleKrutista on tullu vanha ku ei jaksa vääntää.
Ja Sir Algoma luovutti!!!!! Mikä teitä sällit vaivaa! Ootteko ihan seniilejä jo? Missä on kukkotappelut!? Tä?!
Mutta vielä sentään valehtelet sujuvasti.oon ollu vanha jo kauan ja oon kiistatta jo seniili
Ikinä ei luovuteta! Aina pelataan loppuun asti!Luovutin paremmalle
Ei se ole valehtelua, jos itse uskoo siihen.Mutta vielä sentään valehtelet sujuvasti.
Joo,joo, mutta oon viisaampi kuin arkentiina ja moni muu Tiina.Ikinä ei luovuteta! Aina pelataan loppuun asti!
Mietinny ku Argentinakin olis vaan lyöny hanskat tiskiin kun Mbappe riehu Ranskalle kolme maalia+rankuissa 1!
No tiätenki oot.Joo,joo, mutta oon viisaampi kuin arkentiina ja moni muu Tiina.
Lavi tu juu tuu!No tiätenki oot.
Pesin, ja kohta pesen vielä yhden koneellisen.Lavi tu juu tuu!