no mitä nyt joskus vanhalta muistilta vähän lapinlissääMutta vielä sentään valehtelet sujuvasti.
no mitä nyt joskus vanhalta muistilta vähän lapinlissääMutta vielä sentään valehtelet sujuvasti.
Ja ketunhäntä kainalossa siihen asti ku syänkäyrä on suora!no mitä nyt joskus vanhalta muistilta vähän lapinlissää
seon selvä seJa ketunhäntä kainalossa siihen asti ku syänkäyrä on suora!
Kappas vain, en tiennytkään, että puhun myös ranskaa.Pesin, ja kohta pesen vielä yhden koneellisen.
Lavi tu=ranskaa ja tarkoittaa pesitkö.
Useampikin naisampumahiihtäjä pitää kisojen ulkopuolellakin huomion kohteena olemisesta.
Kannatti potea kylmät, rankat ja inhottavat työpäivät. Nyt olette siellä nauttimassa!Huomenia!
Joku tirppa, kuuostaa paljolti mustarastaalta, aloittaa aamuisen konserttinsa seisalta ja silloin herään minäkin.
Tänään aloitin aamun puolen tunnin joogalla. Jotenkin taas kun menin ihan jumiin, uuden sängyn myötä. Nyt kahvi tippuu, naapurustossa lähdetään yhä töihin, kadulla ikkunoiden alla starttaillaan autoja ja tervehditään naapureita.
Päivästä pitäisi tulla kuumimman koko viikkoon. plus 24 celsiusastetta varjossa. Yöksi pitäisi viiletä kahdeksaantoista asteeseen. Ja pelkkää aurinkoa, ei juurikaan tuuulta. Ihan koko päivän! <3
Nukahdin vasta tänä aamuna, tunniksi. Viimeksi olen nukkunut n. vuorokausi sitten ja silloinkin n. 4h.
Päähän koskee ja sydän hakkaa...no, koetan päivällä nukahtaa edes hetkoksi.
Voi härregyy!Nukahdin vasta tänä aamuna, tunniksi. Viimeksi olen nukkunut n. vuorokausi sitten ja silloinkin n. 4h.
Päähän koskee ja sydän hakkaa...no, koetan päivällä nukahtaa edes hetkoksi.
En ole ikinä kokeillut, eikö sen alla ahista?Kamalaa, kun on umneton!
Ootko kokeillut painopeittoa?
KutakuinkinVoi härregyy!
Onko kaikki keinot käytetty?
Juu, unilääkkeet pitäisi olla ihan se vihoviimeinen vaihtoehto. Tai nukahtamislääkkeet.En ole ikinä kokeillut, eikö sen alla ahista?
Mä en tykkää, jos tulee vähänkin kuuma nukkuessa.
Kutakuinkin
Jotain nukahtamislääkettä sain, mutta ne meni ajan kanssa. Lääkäri sanoi, että unettomuus on sairaus johon pitää ottaa lääkettä tarvittaessa...mutkun mutkun, mä en oikein tykkää semmutteista lääkkeistä (entäs jos niihin jääpi koukkuun jne...).
niissä väsähtää helposti...Kamalaa, kun on umneton!
Ootko kokeillut panohommia?
Ei ole x ajat auttanunnaJuu, unilääkkeet pitäisi olla ihan se vihoviimeinen vaihtoehto. Tai nukahtamislääkkeet.
Mitäs jos rehkii päivisin X-aikaa niin kovasti että nukahtaa kuin tukki iltaisin. Voisiko silleen saada jonkinlaiset unet? Sitten ne perus nukkumiseen johtavat jutut, ajoissa sinuset valot/valot pois ja rentoutumista jne…
no voe halavattuEi ole x ajat auttanunna
Mullahan pahin ongelma on se, että vaikka nukahtaisin niin pienikin häiriö saa heräämään tai sitten alkaa puolukat pyörimään p1mpulassa eikä uni tule millään.
Asiastahan en mitään tiedä, mutta joskus pahimpiin aikoihin nukahtamiseen auttoi sellanenkin konsti, että otin käteeni jonkin, esim pallon ja keskityin vain sen kädessäpitämiseen. Yleensä taju meni alle kymmenessä minuutissa.En ole ikinä kokeillut, eikö sen alla ahista?
Mä en tykkää, jos tulee vähänkin kuuma nukkuessa.
Kutakuinkin
Jotain nukahtamislääkettä sain, mutta ne meni ajan kanssa. Lääkäri sanoi, että unettomuus on sairaus johon pitää ottaa lääkettä tarvittaessa...mutkun mutkun, mä en oikein tykkää semmutteista lääkkeistä (entäs jos niihin jääpi koukkuun jne...).
Joskus aikoinaan kun oli hirviää ressiä niin käytin niinkin klisheistä juttua kuin lampaiden laskeminen. Siinä ne hyppelivät aidan yli ja laskin niitä, jännä oli että uni kyllä tuli! Mutta vei aikansa ennen kuin siihen moodiin pääsi täydellisesti, että ei tosiaan miettinyt muuta kuin niitä pörröisiä valkoisia lampaita, ne muuten näytti ihan Late lampailta!Asiastahan en mitään tiedä, mutta joskus pahimpiin aikoihin nukahtamiseen auttoi sellanenkin konsti, että otin käteeni jonkin, esim pallon ja keskityin vain sen kädessäpitämiseen. Yleensä taju meni alle kymmenessä minuutissa.
Juu, kyllä noitten lampsujenkin laskenta auttaa, mutta silloin on vielä oltava sen verran tolkussaan, että pystyy pelkän mielen voimalla rauhoittamaan itsensä.Joskus aikoinaan kun oli hirviää ressiä niin käytin niinkin klisheistä juttua kuin lampaiden laskeminen. Siinä ne hyppelivät aidan yli ja laskin niitä, jännä oli että uni kyllä tuli! Mutta vei aikansa ennen kuin siihen moodiin pääsi täydellisesti, että ei tosiaan miettinyt muuta kuin niitä pörröisiä valkoisia lampaita, ne muuten näytti ihan Late lampailta!
Se jos heräilee pitkin yltä onkin varmaan hirviä juttu, sitä en ole koskaan kokenut.
Eipä sitä aina voi tulpat korvissa kai nukkua kun korvakäytävien täytyy antaa hengittää, mutta jos joskus koittas?
Niin, nyt joudut sitten erikseen pyytämään niitä palstan miehiltä. No, YV:llä tuo onneksi onnistuu helposti eli et liikaa rasitu.Lehessä luki, että pian pyytämättömät peniskuvat ovat mennyttä kalua.
Hymyilin ääneen.
Tiedotus päättyy
Naiset saattaa tarttea vähän muutakin siihen venputtelun tueks kun jotain mulukun kuvia.Niin, nyt joudut sitten erikseen pyytämään niitä palstan miehiltä. No, YV:llä tuo onneksi onnistuu helposti eli et liikaa rasitu.
Kuvien katselu rauhoittaa mielesi ja uni tulee helposti.
Joskus koetin nukkua tyyny korvalla (nukun siis aina vasemmalla kyljellä) ja joskus olen nukahtanut kuulokkeet päässä, auttaa kyllä mutta tekee korville tukkosen olonEipä sitä aina voi tulpat korvissa kai nukkua kun korvakäytävien täytyy antaa hengittää, mutta jos joskus koittas?