Ei hyvänen aika sentäs, teikä veti kunnon teatterin...mä olen tähän saakka vaan laulanut ''kannoin sua kohdussain, en saanut palkkaa...tein sulle ruuankin, en saanu palkkaa...''.Kyllä, hyvähyvä! Oikea aito mutsi muistaa syyllistää lasta, KUNNOLLA! Ite oisin lisännyt (ja varmaan sinäkin muistit) että yhdeksän kuukautta kannoin hiki päässä ja peleihin kiikutin ja mitä tollanen rääpäle tuli maksamaan!!!! Voi luoja. Olisin eläny herroina ilman moisia rahareikiä. Nyt makaan yksin himassa KIPEÄNÄ, eikä kukaan tule edes vesilasia tuomaan tai rupattelemaan rakkaan mamman kanssa!!!!!!! Ihan hyvin voisivat muuttaa takaisin kotiin, kyllä täällä hommaa riittää lapsillekin! Ja kyllä mekin jouduttiin noiden rääpäleiden kanssa asua!
Eikä sitä varmaan tulis etes kipeeks jos ei aina tarttis sydän sykkyrällä miettiä että miten näillä menee?! Nih, hiivatti!!!!
Ei mitään myötätuntoa! Paljonko siinä nyt on vaivaa vähintään muutamasti päivässä käydä juttelemassa mukavia ja käydä vaikka kaupassa, juua kahvit ja muistella menneitä jne! Mitä sillä on väliä vaikka kerronkin samoista asioista! Kertaus on opintojen äiti.
Siellä osataan kahtoa futista!!!Heips!
On kyl melkoinen.
Kävin vessassa ja sit tulimaali. Sen ois kuullut kai naapurisaarellekin ku tuntui että puoli taloyhtiötä karjui täällä
Tuttö muutti naapuriin!!!Ei hyvänen aika sentäs, teikä veti kunnon teatterin...mä olen tähän saakka vaan laulanut ''kannoin sua kohdussain, en saanut palkkaa...tein sulle ruuankin, en saanu palkkaa...''.
Täytyy kokokeilla teikäläisen keinoa, tiiä vaikka muuttais vierelle asumaan
Jos jompikumpi voittaa niin veät kyllä kierroksen rakennuksen ympäri munasillas!!!!!!Juku.
Hyvä ettei hölskynyt punkut pitkin pöytää...
Apropoo, kyllä talvi on ehana! Keitetyt munat voi viiä kattiloineen päivineen vaan hankeen. Ei tarvi liruttaa litratolkulla kylmää vettä päälle!
Jos jompikumpi voittaa niin veät kyllä kierroksen rakennuksen ympäri munasillas!!!!!!
No ompa rantaihmisillä syötävää.Tääl on taas niin kuuma että ravut jotka eivät hoksanneet ajoissa paeta laskuveden mukana kypsenevät ihan itseksiin kivenkoloissa.
Piä kädessä, ukko kierrokselle mukaan!!!!No en kyllä.
Mihin mä ne munat laittaisin roikkumaan?
Nuorimmainen on vihjaillut, että vois muuttaa...elän toivossa*elää toivossa*Tuttö muutti naapuriin!!!
Jatka syyllistämistä, tiiä vaikka muuttais takaisin kotiin!!!!Nuorimmainen on vihjaillut, että vois muuttaa...elän toivossa*elää toivossa*