Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
  • Tykkää
Reactions: Elena777
ei kiitos, siinä on kummiski piirretty niille tyttöhahmoille ihan liian hyvät 715517 ja /ceet
Ne tyttöhahmot ovat itse asiassa enemmän minun makuni mukaisia. Siis pienitissiä eivätkä lanteet vesielämässä ole leventyneet.



Juonikin on käsittäkseni perhekeskeinen, tosin erään nasihahmon vartaloa koristaa kirkkovene:
 
Viimeksi muokattu:
Ihan mahtavuutta kun pääsit jouluksi remontoituun kotiin!!!!!
On! Tosin kaipaan poikasen kanssa käytyjä joka päiväisiä keskusteluja siitä miten päivä on mennyt ja keskinäistä huumoriamme 💖 ...
Haisteliko Manta?
Haisteli ja halaili tassuillaan ja puski sohvia ja ihan kaikkea sen jälkeen kun alkoi tajuamaan minne on tullunna takaisin.😁
Ootko antanu joskus Mantalle kissanminttua? Jos niin miten reagoi?
Menee totaalisen sekaisin onnesta aina kun saa kissanminttua, kuolaa ja kierii sen päällä, tuijottaa minua sen näköisenä että haluais minunkin kierivän siinä...sitten alkaakin riehuminen.😁😁😁
Täällä olivat niin pöllyssä, silmät pyöri päässä ja mourusivat ja nojailivat toisiinsa kuin känniläiset. Sitten repesivät riehumaan, silmät lautasina sinkoilivat.
Juuri näin!
 
  • Tykkää
Reactions: Lispetti
Ihanata!
Kauanko sillä bussilla köröttelee isolle kirkolle? Oliko kuuma bussi?

Kyllä! Ilman suomalaista suodatinkahvia ei pärjää mitenkään päin!

Onko asumus hyvä? Miltä saniteettitilat näyttää? Taasko reissaatte pitkin poikin vai oottako samassa asumuksessa?

Kaveri tarjos kesäasuntoaan gänäriältä joululomailuun, mutta enpä irtoo lumiaikana saati jouluna Suomesta, en sitten millään. Vein just pojan ja vävyn jäille ja ite tulin Saunomaan kotiin.
Aivan lumoava keli, sopivasti pakkasta ja valtavasti lunta.

Nyt ryystän glögiä sohvalla ja nautin hiljaisuudesta.

Musta on tullut kyllä ihme glögisieppo! En muista että ennen oisin pistellyt tähän tahtiin.🫣

Tohon lähikaupunkiin meni noin kymmenen minuuttia, vartin ku ois lisää körötelly ni ois päässyt Las Palmasiin asti. Ja bussissa oli KYLMÄ! Seuraavalla kerralla otan huivin mukaan.

Tällä reissulla ollaan etääsä ekassa kämpässä puolitoista kuukautta, sit vieteään viikko luola-asunnossa vuorilla. Sen jälkeen kuukausi länsirannalla jo tutussa pikkukylässä ja lopuksi kolmeksi viikoksi maalle mansikkapeltojen keskelle.

Niin ja kylän ranta on koettu. Se oli aikas pieni. Suihkutkin kuitenkin oli. Aallot ainakin tänään varsin muhevat, sain ihan ilmaisen suolavesihuuhtelun kitusillenikin. Ni ja siinä vaiheessa kun näin viidennen paikallisen neitosen yläosattomissa niin joo, turhat ne mullekin oli. Koko rannalla oli YKSI äitihenkilö jolla oli yläosat.
 
Jaa niin juu. @Lispetti. Asumus on ihan okei. Puhdas, sängyt kelvot, lämmint' vettä riittää, pyykkikone toimii.

Miiinus siitä, ettei ole omaa parveketta. Tosin se oli tiedossa jo tätä varatessa. -Ku rantaan missä on penkkejä useita, on matkaa 200 metriä niin ajateltiin ettei parveke ole tarpeen.

Mutta aamuni mä aloitin sulattamalla pakastinkaapin. Ovi meni vielä just just kiinni mutta kaappi oli puolillaan jäätä! Ihmetoimintaa, ku sähkö on ollut täällä aina suhteellisen kallista.
 
Huomenta.



Mulla on ongelma.
Hukkasin parin viime päivän kiireissä rillini.
En haluis kotioloissa laittaa kertakäyttöpiilareita.
Ja nyt alkaa se viikko, kun meille tulla tupsahtaa yllärivieraita tuomaan joulumuistamisia.

Mistäs mä tunnen, kuka siellä oven takana on? Käsikopelolla? :unsure:
 
Huomenta.



Mulla on ongelma.
Hukkasin parin viime päivän kiireissä rillini.
En haluis kotioloissa laittaa kertakäyttöpiilareita.
Ja nyt alkaa se viikko, kun meille tulla tupsahtaa yllärivieraita tuomaan joulumuistamisia.

Mistäs mä tunnen, kuka siellä oven takana on? Käsikopelolla?
Nyt kostautuu se, että et ole nähnyt noita tuttuja alastomina. Silloin voisit käsikopeloimalla tunnistaa naiset rinnoista (Juu, tämä on Elli, löysät riipputissit) ja miehet munasta (onpa Pasilla todellakin paksu). :sneaky:

vieraan tunnistusta
 
Viimeksi muokattu:
  • Haha
Reactions: Lispetti ja Echo
Siitä vaan, antaa mennä loputkin rihmankiertämät.
Ravut ottaa sun outieen kiinni

Täällä on muuten jännää leipää. Tai pullaa. En tiedä, kumpaa se on.

Vähän niiinko piimälimppu mutta enemmän pullatyylinen. Ei kuitenkaan niin makea että voisi varmasti sanoa makeaksi leivonnaiseksi. Mausteena anista...

Hyvää joka tapauksessa!
 
  • Tykkää
Reactions: Lispetti

Yhteistyössä