Ihana Mimosa

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Mimosa tässä, minä asun Kampissa en Jyväskylässä, ilmeisesti myös Jyväskylässä on saman niminen seksipalvelu tuottaja. Minä tosiaan en suosi pitkän kokemuksen vuoksi juurikaan yli 37 vuotiaita, riippuu vähän toki tapauksesta eli pari 40 iän tuntumassa on vakio asiakkaana. Tuo naapuri joka kyttää on valitettava ikävä asia koska häiritsee tosi paljon että jopa joskus on mennyt niin pitkälle että puolipukeissa tai lähehes alasti heiluu oveni edessä ja heiluttelee kaluaan. Hän ei ole minun juttu vaan valitsen asiakkaat joiden kanssa nautin itse, en tee tätä rahasta vaan haluan nauttia.. Tiedän tekeväni tärkeää työtä mutta teen tätä omilla ehdoillani. En tarvitse uusia asiakkaita enkö oikeastaan markkinointia enää, vakio asiakkaat olen valinnut jo vuosia sitten. Jyväskylän Mimosalle kiitos että teet samaa hyvää työtä, meitä tarvitaan 😘

vierailija
Mimosa tässä, minä asun Kampissa en Jyväskylässä, ilmeisesti myös Jyväskylässä on saman niminen seksipalvelu tuottaja. Minä tosiaan en suosi pitkän kokemuksen vuoksi juurikaan yli 37 vuotiaita, riippuu vähän toki tapauksesta eli pari 40 iän tuntumassa on vakio asiakkaana. Tuo naapuri joka kyttää on valitettava ikävä asia koska häiritsee tosi paljon että jopa joskus on mennyt niin pitkälle että puolipukeissa tai lähehes alasti heiluu oveni edessä ja heiluttelee kaluaan. Hän ei ole minun juttu vaan valitsen asiakkaat joiden kanssa nautin itse, en tee tätä rahasta vaan haluan nauttia.. Tiedän tekeväni tärkeää työtä mutta teen tätä omilla ehdoillani. En tarvitse uusia asiakkaita enkö oikeastaan markkinointia enää, vakio asiakkaat olen valinnut jo vuosia sitten. Jyväskylän Mimosalle kiitos että teet samaa hyvää työtä, meitä tarvitaan
Terveiset Jyväskylästä. Kiitos, samoin😘
-M

vierailija
Nenässä Mimosan pipari tuoksuu 🍪 täynnä on pukin säkit, nyt tuli hoppu.

Kiihtyy tahti juoksuu 🏃 esiin otan valmiiksi näkit, liekö ajat loppu.

Muori se huutaa pilkkomaan kiiruusti puita, lämpöinen tuvan tulee olla.
Pukki se miettii vain häpyluita, ei saamisen lukua hyväksy nolla. Mimosa tonttu se iloisesti pukille lahjojaan antaa, ah tätä Joulua, ei tarvitse säkkejä painavia enää kantaa. Hyvää Joulua T Runomies

vierailija
Mimosan kohtaaminen johti hyvään ja varmempaan oloon. Hän koskettaa sinua taian omaisesti. Siinä hetkessä on lämpöä ja herkkyyttä mutta niin paljon voimaa. Kiitos kosketuksestasi 🙏😇🧝🏻‍♀️

vierailija
Upea ilta upean naisen kanssa, mahtava olo. Ehkä 1 pilleri olisi riittänyt, 2 heikentää laukeamista.. Todella ihanaa ja upea läheisyys ja kosketus ja huumori ja silti niin himokasta seksiä ja panemista, vau 🥰😍

vierailija
Mimosa tässä, minä asun Kampissa en Jyväskylässä, ilmeisesti myös Jyväskylässä on saman niminen seksipalvelu tuottaja. Minä tosiaan en suosi pitkän kokemuksen vuoksi juurikaan yli 37 vuotiaita, riippuu vähän toki tapauksesta eli pari 40 iän tuntumassa on vakio asiakkaana. Tuo naapuri joka kyttää on valitettava ikävä asia koska häiritsee tosi paljon että jopa joskus on mennyt niin pitkälle että puolipukeissa tai lähehes alasti heiluu oveni edessä ja heiluttelee kaluaan. Hän ei ole minun juttu vaan valitsen asiakkaat joiden kanssa nautin itse, en tee tätä rahasta vaan haluan nauttia.. Tiedän tekeväni tärkeää työtä mutta teen tätä omilla ehdoillani. En tarvitse uusia asiakkaita enkö oikeastaan markkinointia enää, vakio asiakkaat olen valinnut jo vuosia sitten. Jyväskylän Mimosalle kiitos että teet samaa hyvää työtä, meitä tarvitaan 😘
Terveiset Jyväskylästä. Kiitos, samoin😘
-M
Tää ketju on niin läpinäkyvä että 😆

Joku peräkammarinpoika runoilee ja esiintyy nyt jo kahtena mimosana

Ja kirjoittelee mielikuvistusjuttuja sessioista……

vierailija
kovasti tuhlaat energiaa aika ajoin väittämällä että Mimosa ei ole todellinen vaan keksitty hahmo. Kuinkakohan monta kertaa olen tuossa pillussa veivannut menemään. Ihmetellyt sen tiukkuutta. Miettinyt että mahtavaa kun Mimosa on luotu antamaan pillua. Hän on todella tärkeä koska hän tekee nauttien muille hyvän olon. Näitä pohdin kun rakastellaan, nussitaan, pannaan. Sitten vähän väliä sinä tulet väittämään että ei koko Mimosaa ole, keksitty hahmo. Mietin että taidat olla yksi Mimosan karsinnan kohde. Hän valitsee tarkoin keiden kanssa tapaa. Nyt haluat uskotella että et saanut pakkeja koska koko Mimosa on keksitty hahmo. Sovitaan sitten niin, et saanut pakkeja, Mimosa on satua. Helpottiko?

vierailija
Tuohon kommentti että on tärkeä koska ainakin itse tarvitsen naista, tai jos suoraan sanon niin ihan pillua tarvitsen ja se että Mimosa haluaa naida, rakastelle ja antaa sitä pillua ja munaa pilluunsa pyytää uudestaan vaikka olet lauennut. Hän rakastaa seksiä ja siksi juuri hän on luotu hommaan. Kiitos Mimosa, jatka samaa rataa. Ehkä toivoisin että saisi nuolla pillua ja että hieroisit välillä naidessa samalla klitorista tekisi paketista 110% nyt se on jo 100%

vierailija
On tietenkin selvä että pillu on se mikä on pää asia Mimosassa mutta kyllä rinnat ja himo sekä kosketus ja silmiin katsominen tekee siitä sen että voi luoja miten ihanaa 😍

vierailija
Yksi on hyvä asia mikä on muuttunut, minulla on 20 cm pitkä ja 5 cm halkaisija ja olen saanut jo muutaman kerran rakastella eli koko asia oli alkuun että 17 cm oli maksimi ja halkaisija 4 cm maksimi nyt antaa jo vähän isommille myös pilluaan 😘❤

vierailija
Tuohon kommentti että on tärkeä koska ainakin itse tarvitsen naista, tai jos suoraan sanon niin ihan pillua tarvitsen ja se että Mimosa haluaa naida, rakastelle ja antaa sitä pillua ja munaa pilluunsa pyytää uudestaan vaikka olet lauennut. Hän rakastaa seksiä ja siksi juuri hän on luotu hommaan. Kiitos Mimosa, jatka samaa rataa. Ehkä toivoisin että saisi nuolla pillua ja että hieroisit välillä naidessa samalla klitorista tekisi paketista 110% nyt se on jo 100%
Nuolemista minäkin toivon, seksiasut varsinkin stay up sukat kuuluu asiaan mielestäni ehdottomasti. Pillu on paras ja tiukin ❤

Yhteistyössä