Ihana Mimosa

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Tämä nainen on tähti omassa lajissaan. Luotu antamaan pilluaan ja tuo herkku on niin hyvän tuntuinen että kyllä koko mies pääsee kuin taivaaseen. Mimosa nauttii joka työnnöstä ja näkee kuinka hän himoitsee saada kalua sisäänsä paljon. Nappaan kyllä pillerin ennen tapaamista mutta en varmistaakseni kiihottumista koska Mimosa hoitaa kyllä sen. Haluan nauttia pitkään ja nähdä kuinka hän nauttii. Herkkupillu pokaali jos olisi olemassa jaettaisiin se Mimosalle: Taiteilija omassa lajissaan ja todella tärkeä minulle ainakin. Tuo erittäin tärkeän osan tasapainooni. Kiitos Mimosa !
 
vierailija
Testattu SV ja Mimosa yhdistelmä 👅 Pillua voi sitten kutsua sanalla sanoen PARAS 😍 Täysi napakymppi pimppi 🎯 Nainen: huumori 🎯 ulkonäkö 🎯 runko 🎯 paikka myös hyvä ja sopivan syrjässä vaikka ihan keskustan tuntumassa, TÄSTÄ NAISESTA TÄYSIKYMPPIi 🎯 suositus
 
vierailija
Jos sulla on hyvä haju aisti niin huumaava ihana pillun tuoksu kun löytyy niin mene sitä kohden ja sitten jos löydät kiimanesteistä valuvan pillun ja sormi ei meinaa mahtua pilluun ja isot luomu rinnat vaatien imutusta, olet löytänyt melko varmasti Mimosan
 
vierailija
Mimosan pillu tuoksuu ihan mielettömän hyvälle mutta maistelua joutuu tekemään niin että ottaa makua kumin päältä eli ei anna nuolla paljasta pilluaan. Kortsu kun ui märässä pillussa niin otan nesteitä siitä salaa ja maistelen, nam, voisi antaa edes lipaista pilluaan. Mielellään sitä nuoleskelisi vähän pidempää. Miksi et Mimosa anna maistaa pilluasi? Eräs ”vanha” tuttavuus jonka kalua kehuit ihanaksi ja voihkit orgasmin partaalla. Kävit luonani silloin, jos annat nuolla pilluasi niin uskon että tapaamme 2-4 kertaa kk
 
vierailija
Seksiasut kuuluu mielestäni pakettiin ja vähintään stay up sukat, kotona saa edam juustoa niin silloin kun haluaa oikein herkutella on silläkin väliä minkälaisessa kääreessä herkut tarjoillaan 😍😘🤩 täydellinen olet mutta rehellinen mielipide
 
vierailija
Näissä merkeissä Mimosa arvostaa sopivan kokoista, ei suuri, kestävää kovaa kalua, pyytää kuten täällä sanottu lisää ja lisää, ihanin seksihullu nainen josta jokainen mies haaveilee. En tiedä ketään muuta naista joka juuri muutaman kerran lastit saatuaan alkaa herättelemään uudelleen että otetaankos uusi kierros. Huvipuiston karusellissa voi itse valita niin monta kierrosta kuin haluaa 🤣 Ihana Mimosa ja mielettömän hyvä huumori ja nauttii todella täysillä seksistä 😍😍😍🤩🤩🤩
 
vierailija
Seksiasut kuuluu mielestäni pakettiin ja vähintään stay up sukat, kotona saa edam juustoa niin silloin kun haluaa oikein herkutella on silläkin väliä minkälaisessa kääreessä herkut tarjoillaan täydellinen olet mutta rehellinen mielipide
Hieman yllätyin myös minä että ei seksiasua päällä, Mimosa vaikuttaa fiksulta niin eiköhän saa kiinni palautteesta ja kehittää seksiasu puolta. Pillu on hänellä teinipillua tiukempi 👅😍
 
vierailija
Eilen sain Mimosaa ja ette usko miten pieni ahdas pillu, n. 6 cm halkaisijaltaan oleva kaluni ei meinannut mahtua millään ja liukunestettä sai laittaa pillun täyteen, yritin olla varovainen mutta ei tainnut Mimosa tykätä.
 
vierailija
Minä haluan nauttia siitä mitä teen ja siksi haluan tehdä tätä omilla ehdoillani. Toivon, että tätä kunnioitetaan eikä mm. valehdella kokoa. Varmasti olette samaa mieltä, että molemminpuolinen nautinto tuo toivotun sisällön.
ps. asutoiveet huomioitu😉
-M
 
vierailija
Minä haluan nauttia siitä mitä teen ja siksi haluan tehdä tätä omilla ehdoillani. Toivon, että tätä kunnioitetaan eikä mm. valehdella kokoa. Varmasti olette samaa mieltä, että molemminpuolinen nautinto tuo toivotun sisällön.
ps. asutoiveet huomioitu
-M
Kiitos Mimosa😍 Kyllä molempien nauttiessa siitä syntyy henkinen nautinto myös! Kyllä valehtelu tässä asiassa ei ole yhtään sallittua kun kyse on Mimosan pyhästä paikasta 🙏
 
vierailija
Mielenkiinnolla seurannut tätä ketjua, itse auttanut miehiä samoissa merkeissä jo vuosia. Päivät on kiireisiä nykyään vaikka ovatkin kaikki vakkareita. Muistan alun joka oli kuin suojuoksua myöhäissyksyllä. Joku kirjoitti jyvät akanoista, näin se menee, alku on sellaista että joutuu miettimään että onko autettava henkilöitä joita ei haluaisi auttaa (ymmärrät mistä puhun) Totesin että on koska vain siten volyymi tuo ne mukana joiden kanssa haluaa jatkaa pysyvämpään. Siksi tämä vaihe karsii ja hoitajia käy vierailemassa ja poistuu. Kuitenkin kannustan jaksamaan koska kiitos ahkeruudesta seisoo edessä. Sinulla on tuo koko asia tietenkin iso rajoittava tekijä, parissa vuodessa tapahtunut melkoista paisumista ja venymistä koko asiassa ja itse joutunut sanomaan parille vakkarille että nyt jos yhtään tulee mittaa lisää niin ei enää ole nautinnon puolella ja homma oli sitten siinä. Itsellä ei juurikaan alle 5 ja 19 käy mutta tähän olen itse ohjannut. Tärkeintä minulla on että en tarvitse liukunesteitä, silloin ollaan siinä mihin olen pyrkinyt. Alku on liukunesteistä aikaa, tsemppiä ja älä luovuta 🙏
 
vierailija
Unohdin kirjoituksestani sen että kun ilmoitustasi katsoin niin ikähaarukkaa kannattaa muuttaa. Vaikka iso osa välillä 45-57 on liukunesteitä vaativaa niin sieltä löytyi itselle hyvin itsestään huoltapitäviä herrasmiehiä joidenka kanssa seksi on todella ihanaa nautiskelua. He myös käyvät paljon säännöllisemmin kuin nuoremmat. Kukin luo toki polkunsa mutta koitan kannustaa hommaan lisää niitä joidenka etiikka ja arvot on kohdillaan, muuttaa koko alaan suhtautumista mitä enemmän alalle saadaan Sinunlaisia ihmisiä 🤗
 
vierailija
Mikä ala on kyseessä? Jotain sairaanhoitajia ? Liukunestettä tarvitaan mihin? Peräpää tutkimuksiin? Hhhmm nyt tajusin, urologi eli tutkitte eturauhasia mutta mikä on toi 5 ja 19 Jokin toimenpide koodi? Iäkkäämmät käy siis säännöllisesti eturauhastutkimuksissa kuin nuoremmat, ymmärrän tämän. mutta tätä en ymmärrä että harrastatteko myös seksiä potilaiden kanssa 🤩 taidan heti varata ajan urologin vastaanotolle 🥳
 
vierailija
En ole Mimosa mutta entinen ravintolapäällikkö ja nykyinen pillupäällikkö 😝 Huomasin myös nämä kirjoitukset jo pari kk sitten. Aloitin alan hommat n. puolivuotta sitten sattuman kautta, entinen työkaverini oli jo tehnyt parivuotta ja kun kysyin miten menee niin sanoi että nykyään työ on mielettömän ihanaa, hänellä meni vuosi että löysi ne omat kuviot. Minulla yhä joka päivä 2-3 liukuneste tyyppiä käy. 5-6 tapaamista päivässä aika normi. Työpaikka ja asunto samassa osoitteessa niin ei edes tunnu pitkiltä päivät. Sitä tässä miettii että koska itsellä vakkarit kasassa
 

Yhteistyössä