Ihana Mimosa

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Oletko ensi kertaa Mimosaa tapaamassa? Muista että saat niin monta kertaa kuin vain löytyy puhtia. Itse kävin ekaa kertaa viikko sitten ja hämmästyin kun sanoi että ja sitten lisää pillua olisi tarjolla 😁 Mimosa ei jättänyt pusseihin mitään 😂
 
vierailija
Teetkö yön yli keikkoja tai lähdetkö lomalle jos kemia toimii, matka lämpöiseen, kerran tehnyt saman ottanut seksipalvelutuottajan mukaan lomalle mutta siitä tulikin vaimo 😝 nyt kaipaan vaihtelua ja luvan kanssa, on itse alalla yhä, sanoi että uusi vaimo ei käy mutta muuten kyllä käy 😝
 
vierailija
Unelmien nainen tuollainen kiimapillu, kaikki kaverini tai tuntemani miehet haaveilevat naisesta joka olisi märkäpilluna pyytämänsä sykkivään pilluun munaa. Ihana kiimainen Mimosa 😍 Stay up ehdottomasti 👍🏼
 
vierailija
Mahtava tunne kun pillu puristaa ihan koko kalua joka kohdasta 😍 Mimosan pillu oli aivan täysi kalustani. En ole ennen kokenut mitään niin mahtavaa tunnetta kuin tunnet että naisen pillu on täynnä ääriä myöden 😍
 
vierailija
Itsellä paljon pienempi ja Mimosa saa kyytiä josta nauttii paljon. Tuo koko on liikaa Mimosalle siitä varma ainakin jos yhtään pidempää settiä…en usko että hän nautti enää vaan menee niin pienessä pillussa tuskan puolelle, valehtelit siis kokosi. Vaarannat meidän muiden tilannetta jos pillu joutuu sairaslomalle vuoksesi! Älkää valehdelko kokoanne itsekkäät kakkiaiset, Mimosaan sattuu tuon kokoiset, siitä olen varma !!!!
 
vierailija
Hei jässikkä Meidän Mimosa pillun pitää nauttia, tuo paksuus ei niin pienessä kolossa kauaa hyvältä tunnu. Pidetään kiinni siitä että myös Mimosa nauttii niin pysyykin meidän seksiprinsessana 😍
 

Yhteistyössä