no nythän mä hokasin miksi lispe fanittaa futistaVoi jumaleissön mitä uroita!!!!!
no nythän mä hokasin miksi lispe fanittaa futistaVoi jumaleissön mitä uroita!!!!!
*porkkanat vedetty syvälle sieraimiin*Treella syntynyt Virkkunen on 43 vuotta puhunut suomea mutta nyt hän unihti miten sitä puhutaan?
Voi että kun mua nyt häiritsee, pahoittelut vaan niille jotka joutuvat näitä valituksiani lukea!
No, mitä enempi on nopeita tilanteita sitä enemmän Virkkunen unohtaa mongertaa mamua!*porkkanat vedetty syvälle sieraimiin*
sivusilimälläNo, mitä enempi on nopeita tilanteita sitä enemmän Virkkunen unohtaa mongertaa mamua!
VAUHTIA MIEHET!
Etkö sinä kuuntele tätä ottelua ollenkaan?
No ilmankos sua ei häiritse.sivusilimällä
Nyt vasta kyselet, et siis olekaan hieno nainen.Mokkahansikkaat löytyy, pääasia, että sentterin näyttäminen onnistuu. Nuo nykyiset ovat ehkä liian tummat. Oliskohan jossakin valkoisia mokkahansikkaita.
onko siellä näkyny marokkolaisia naisia hillumasssa?Marokkolaiset riehuu ympäri eurooppaa jaliksen takia..grrrrrrrrrrrrr.
Mihkä te lähettä reissuun?`Heräsin kolmelta enkä saanut enää unta. Nyt kyllä nukuttaisi.
Pääsisipä jo koneeseen pilkkimään.
Nööö...kaksi kissaa vaanonko siellä näkyny marokkolaisia naisia hillumasssa?
Paranemisia!Jaahas, kissat otti sitte yhteen...taas kerran...ja pudottivat pojan läppärin lattialle.
Kotouttaminen ei nyt oikein etene mallikkaasti. Yritin pihistä noiden tappelun keskellä, että enää yksi päivä ja sitten pääsevät toisistaan eroon.
mutta ettehän sää ja ekko ole tietääkseni marokkolaisiaNööö...kaksi kuumaa kissaa vaan