Näkemiin Wille Rydman. Poliitikon urasi päättyi käytännössä tänään. Alakertasi ohjasi sinua ikävällä tavalla ja teinityttöjen kopelointi oli viimeinen

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Valaise minua noista nuorten naisten kertomuksista, jotka eivät perustu Hesarin artikkeliin. Linkkejä kiitos.
Ja ovatko ne tosia vain siksi, että niiden kertojaksi mainitaan nuori nainen?
Hämmästytät taas ikävällä tavalla

Rikospoliisi ei ole valaissut muusta kummemmin kuin syyteharkinnasta, se riittäköön kunnes ehkä tiedottavat lisää

Luuletko ihan aikuisten oikeasti että nuo useat nuoret naiset Hesarissa puhuivat ihan vaan lämpimikseen?

en yllättyisi jos sinä kuului sit siihen samaan väheksyjienjoukkoon joka ei usko Hollywoodin Metoo -naisia ohjaajien sikailuista, tai omia nuoria naisurheilijoitamme, jotka ovat paljastaneet ikäviä tapauksia valmentajistaan, yleensä miehistä

vierailija

Rikospoliisi ei ole valaissut muusta kummemmin kuin syyteharkinnasta, se riittäköön kunnes ehkä tiedottavat lisää

Luuletko ihan aikuisten oikeasti että nuo useat nuoret naiset Hesarissa puhuivat ihan vaan lämpimikseen?

en yllättyisi jos sinä kuului sit siihen samaan väheksyjienjoukkoon joka ei usko Hollywoodin Metoo -naisia ohjaajien sikailuista, tai omia nuoria naisurheilijoitamme, jotka ovat paljastaneet ikäviä tapauksia valmentajistaan, yleensä miehistä
Olet niin oikeassa!

MeToo lässähti aika ikävästi, kun aatteen puolestapuhuja Argento kärähti itse teini-ikäisen pojan viettelystä. Myös Suomessa nähtiin irvokas näytös, kun Metsäketoa syytettiin aiheetta, hän menetti työnsä ja lopulta pari ilkeämielistä väärien tietojen levittäjänaista tuomittiin kunnianloukkauksesta. Metsäketoa ei itseään syytetty mistään. Joku Harvey Weinstein on tietysti oma lukunsa ja ansaitsee tuomionsa, mutta yli mentiin ja lujaa isossa osassa MeToo-kiimaa.

• Tykkää
Reactions: m1es
vierailija
No jos pidät sekavasti kirjoittavasta tyypistä niin olkoon niin
Poukkoileva toki, mutta näen sen sellaisena vapaana ajatuksenjuoksuna. Kirjallisuudestakin löytyy tällaista "tyyliä". Ymmärrän hyvin. Itse teen vaativaa kirjoitustyötä, asiapitoista, ja kun olen vapaalla, ajatukset ikään kuin lähtevät lentoon ja joskus täytyy ihan miettiä ja kelata taaksepäin, miten ajauduin siihen ja siihen ajatukseen.

Hän kirjoittaa ajatuksiaan auki sen lisäksi, että hieman ravistelee tätä paikoin ummehtunutta ilmapiiriä ja vakituisia "pätijöitä."

Ei kaikesta ja kaikista tarvitse pitää.

vierailija
Poukkoileva toki, mutta näen sen sellaisena vapaana ajatuksenjuoksuna. Kirjallisuudestakin löytyy tällaista "tyyliä". Ymmärrän hyvin. Itse teen vaativaa kirjoitustyötä, asiapitoista, ja kun olen vapaalla, ajatukset ikään kuin lähtevät lentoon ja joskus täytyy ihan miettiä ja kelata taaksepäin, miten ajauduin siihen ja siihen ajatukseen.

Hän kirjoittaa ajatuksiaan auki sen lisäksi, että hieman ravistelee tätä paikoin ummehtunutta ilmapiiriä ja vakituisia "pätijöitä."

Ei kaikesta ja kaikista tarvitse pitää.
Kyllä sinä alepalainen me kaikki huomattiin että kirjoitat itse itsestäsi, ja härskisti itsekehuskellenkin

Nuuh nuuh 🤣

Yhteistyössä