Haaveena vauva 2023

Moikka kaikki, pakko kysellä jos jollain vastaavia kokemuksia. :)

Viime kierrossa DPO9 tuli sellaisia tuntemuksia mitä ois voinut kuvailla kiinnittymiskrampeiksi tai yhtä hyvin kuukautisia ennen olevia pikku kramppeja (viime to 24.11.). Samana iltana alkoi tiputtelu joten oletin, että uusi kierto alkaa normisti. Perjantaina aamulla järkyttävä päänsärky joka voisi joko johtua hormonien noususta tai laskusta.
Normaalisti nyt kierto on ollut siltä osin lyhyt, luteaalivaihe 9 päivää ja kellon tarkkaan alkoi siis tiputella. Sillä erotuksella, ettei menkat alkanut vaan tiputteli muutaman päivän ja loppui. Mietin, että okei saattoi olla normaalia niukemmat menkat tai sitä kuuluisaa kiinnittymisvuotoa. Kunnes tänään alkoi tiputtelu uudelleen. Mitä ihmettä täällä tapahtuu? :D

Niin ja tänä aamuna raskaustesti putipuhdas negatiivinen, olin tietysti jo toiveistani havainnut rintojen arkuutta, hajuaistin herkistymistä jne. Mielikuvitus on ihmeellinen voima!

Kuulostaako kenellekään tutulta?
 
Vähän sama täällä! Laskelmien mukaan jouluna pitäisi seuraaavat menkat alkaa Olispa kiva jos plussa pärähtäisi lahjaksi
Tää ois kyllä ihana! Mulla pitäis alkaa uus kierto 15. joulukuuta, niin ois kyllä sopiva aika tehä positiivinen testi. 😌 Jospa saatais joululahjaksi plussa-aalto!

Mulla tuntuu menevän tämä kierto rauhallisemmin mielin kuin viime kierto, jolloin odotukset oli tosi korkealla. Nyt on sellanen tulee jos on tullakseen -olo. Tähän toki vaikuttaa se että nyt on muitakin asioita, jotka vie huomiota. Ja joulukin tulossa ❤
 
Mulla oli eilen viimeinen päivä Terolut-kuuria. Nyt sit aletaan odottaan seuraavia kuukautisia (tai toivotaan toki ettei tulis🙏), että saadaan ensimmäinen hoitokierto käyntiin Letrozoleilla ja inseminaatiolla.

Tällä hetkellä dpo 8 ja kyllähän taas oireita löytyy. Rinnat harvinaisen kipeet ja alamahaa nippailee.:rolleyes:
Mutta jos oon ymmärtänyt oikein niin Terolut voi aiheuttaa hyvin alkuraskauteen sopivia oireita.
Jos tällä kertaa malttais oottaa testaamista myöhään.:D Ma ollaan menossa juhliin joten silloin vois testata…
 
Mulla oli eilen viimeinen päivä Terolut-kuuria. Nyt sit aletaan odottaan seuraavia kuukautisia (tai toivotaan toki ettei tulis🙏), että saadaan ensimmäinen hoitokierto käyntiin Letrozoleilla ja inseminaatiolla.

Tällä hetkellä dpo 8 ja kyllähän taas oireita löytyy. Rinnat harvinaisen kipeet ja alamahaa nippailee.:rolleyes:
Mutta jos oon ymmärtänyt oikein niin Terolut voi aiheuttaa hyvin alkuraskauteen sopivia oireita.
Jos tällä kertaa malttais oottaa testaamista myöhään.:D Ma ollaan menossa juhliin joten silloin vois testata…
Toivotaan plussaa! 😘
 
  • Rakkaus
Reactions: Poiski
Moikka.. joudutte ottaan mut takaisin tänne.. lauantaina oli nt ultra, jossa todettiin vauvan kuolleen rv 12+3. Huomenna pääsen ekalle polikäynnille ja muuta en sit tiedäkään. Keskenmenon kanssa jää kyllä niin kovin yksin. On niin kovin ahdistunut ja surullinen olo, tietenkin. Jos joku käynyt/käymässä samaa läpi niin saa laittaa yv. Palaan tänne aktiivisemmin kun saan oman pään selvitettyä.. sillä välin plussatuulia jokaiselle ♥

Mulle voi siis päivittää kkm rv 12+3
 
Moikka.. joudutte ottaan mut takaisin tänne.. lauantaina oli nt ultra, jossa todettiin vauvan kuolleen rv 12+3. Huomenna pääsen ekalle polikäynnille ja muuta en sit tiedäkään. Keskenmenon kanssa jää kyllä niin kovin yksin. On niin kovin ahdistunut ja surullinen olo, tietenkin. Jos joku käynyt/käymässä samaa läpi niin saa laittaa yv. Palaan tänne aktiivisemmin kun saan oman pään selvitettyä.. sillä välin plussatuulia jokaiselle ♥
Voimia! ❤ Mulla todettiin elokuussa nt ultrassa rv 12+6 että sikiö vastasi rv11+1 sikiön sydän ei enää lyönyt. Kaksi viikkoa olin kuitenkin siinä uskossa että kaikki hyvin ennenkuin tuo paljastui ultrassa, joten olipa shokki. Seuraavana päivänä osastolle tyhjennyksen kun ei itsestään tullut pois
💔😭 Saa laittaa viestiä jos haluat jutella.
 
Moikka.. joudutte ottaan mut takaisin tänne.. lauantaina oli nt ultra, jossa todettiin vauvan kuolleen rv 12+3. Huomenna pääsen ekalle polikäynnille ja muuta en sit tiedäkään. Keskenmenon kanssa jää kyllä niin kovin yksin. On niin kovin ahdistunut ja surullinen olo, tietenkin. Jos joku käynyt/käymässä samaa läpi niin saa laittaa yv. Palaan tänne aktiivisemmin kun saan oman pään selvitettyä.. sillä välin plussatuulia jokaiselle

Mulle voi siis päivittää kkm rv 12+3
Voi ei 😢 Hurjasti voimia 💔🥺
 
Viimeksi muokattu:
Moikka.. joudutte ottaan mut takaisin tänne.. lauantaina oli nt ultra, jossa todettiin vauvan kuolleen rv 12+3. Huomenna pääsen ekalle polikäynnille ja muuta en sit tiedäkään. Keskenmenon kanssa jää kyllä niin kovin yksin. On niin kovin ahdistunut ja surullinen olo, tietenkin. Jos joku käynyt/käymässä samaa läpi niin saa laittaa yv. Palaan tänne aktiivisemmin kun saan oman pään selvitettyä.. sillä välin plussatuulia jokaiselle

Mulle voi siis päivittää kkm rv 12+3
Pahoittelut 😥ja voimia ♥
Moikka.. joudutte ottaan mut takaisin tänne.. lauantaina oli nt ultra, jossa todettiin vauvan kuolleen rv 12+3. Huomenna pääsen ekalle polikäynnille ja muuta en sit tiedäkään. Keskenmenon kanssa jää kyllä niin kovin yksin. On niin kovin ahdistunut ja surullinen olo, tietenkin. Jos joku käynyt/käymässä samaa läpi niin saa laittaa yv. Palaan tänne aktiivisemmin kun saan oman pään selvitettyä.. sillä välin plussatuulia jokaiselle ♥

Mulle voi siis päivittää kkm rv 12+3
Pahoittelut ja voimia ♥ hurjan surullista et sielläkin meni kesken
 
  • Tykkää
Reactions: Lunni_
Täällä dpo4 jäätävät limat tällä hetkellä en ole seurannut kiertoa miten limat ovuloinnin jälkeen menee.. jäätävä väsymys iski töiden jälkeen. En usko että tästä kierrosta tärppää, joten josko itsenäisyyspäivänä saisi lasin viiniä otettua.
Täällä samat dpot ja kunnon limat. Mulla ne tosin johtuu cyclogestistä. On jopa turhauttavan paljon 😅
 
Voimia! Mulla todettiin elokuussa nt ultrassa rv 12+6 että sikiö vastasi rv11+1 sikiön sydän ei enää lyönyt. Kaksi viikkoa olin kuitenkin siinä uskossa että kaikki hyvin ennenkuin tuo paljastui ultrassa, joten olipa shokki. Seuraavana päivänä osastolle tyhjennyksen kun ei itsestään tullut pois
Saa laittaa viestiä jos haluat jutella.
Kiitos, voisin laittaa viestiä ♥
 
Mä en oo viel päättänyt 😅 toivoisin etten olis ihan viel dpo8 tai 9 testaamassa, mut en oo viel päättänyt koska testaanm ehkä meen päivä kerrallaan 😊 milloin sä meinasit testata?
Mä luulen että dpo9 vaikka en usko silloin vielä mitään näkyvän koska viimeksi näkyi vasta dpo11 haamulainen... Mutta itseni tuntien varmaan sorrun lauantaina. . Toki ihana olis saada plussa itsenäisyyspäivänä koska mulla kaksi plussaa siihen aikoihin tehtynä. Mutta katsotaan, päivä kerrallaan. Luulen että jos tulisi oireita niin varmaan aiemmin sorrun. 😂
 
  • Rakkaus
Reactions: Tiukuna
Mä luulen että dpo9 vaikka en usko silloin vielä mitään näkyvän koska viimeksi näkyi vasta dpo11 haamulainen... Mutta itseni tuntien varmaan sorrun lauantaina. . Toki ihana olis saada plussa itsenäisyyspäivänä koska mulla kaksi plussaa siihen aikoihin tehtynä. Mutta katsotaan, päivä kerrallaan. Luulen että jos tulisi oireita niin varmaan aiemmin sorrun.
Mulla esikoinen näkyi jo dpo 8 vai 9 illalla mut tuo kohdunulkoinen näkyi muistaakseni ihan tosi tosi haaleana vasta dpo 12. Siksi jotenki en osaa valita. Mä mieluummin testaan yksin kotona. Joten ehkä ens viikonloppu ja itsenäisyyspäivä jää pois laskuista. Katotaan tosiaan fiiliksen mukaan 😊
 
Voi @Lunni_ miten surullisia uutisia 😔 Valtavasti voimia asian käsittelyyn ❤

@Kyfi ja @Tiukuna täällä myös samat dpot ja samat limatkin bongattu ja niitä hämmästelty, kertoisipa plussa-aallosta 🙊
Tän on siis pakko olla hyvä juttu koska kaikilla samat limat ja päivät! Ihana kun saa jännittää monen kanssa! ❤ Nyt vain plussa tuulia meille kaikille! Onko sulla ajatuksena testata aiemmin, vai odotteletko kierron loppuun?
 
@Xelda tämä taitaa olla kovin yksilöllistä. Itselläni pari päivää aiemmin alkoi selvästi tummumaan testi ennen plussaa. Normaalisti minulla saattaa olla ihan blankko tai juuri ja juuri nähtävisä oleva haamu.

@1984 mulla oli viime kierto hieman samanlainen. Alkoi silloin kun menkkojenkin olisi pitänyt alkaa tiputtelu. Kolmas päivä ei oikein nimeksikään ja neljäs ja viides päivä tiputteli. Useampaan otteeseen rt negatiivinen. Oletan, että oli lopulta menkat, koska nyt normikierron mukaisesti taas uusi ovulaatio tuli. En tainnut tuossa tiputtelukierrossa ovuloida, joten olisino ”oudot menkat” johtuneet siitä, mene ja tiedä.

@Lunni_ hurajsti voimia suruunne ❤❤

Täällä on tosiaan ihanan paljon piinailijoita nyt!! Ihanaa jännittää muidnkin puolesta! Ikävän paljon km (ja ku) ollut täällä viime aikoina, joten toivotaan niiden tilalle nyt oikein kunnon plussa-aaltoa! 😍 itsellä vielä matalat dpot mutta nyt jo kovin muka oireita 😆 tänään olevinaan oksetti koko aamun ja rinnat on ihan järkyttävän arat ja oudon tuntoiset, kivelmöivät muutenkin. Mitä oireita muilla piinailijoilla?!
 
  • Tykkää
Reactions: Xelda
Tän on siis pakko olla hyvä juttu koska kaikilla samat limat ja päivät! Ihana kun saa jännittää monen kanssa! Nyt vain plussa tuulia meille kaikille! Onko sulla ajatuksena testata aiemmin, vai odotteletko kierron loppuun?
Toivotaan todella 🤞🏻

Aion nyt odottaa kierron loppuun asti. Testaan vasta, jos menkkoja ei kuulu. Pitäisi alkaa ensi viikon viikonloppuna. Oon nyt 3 aiempaa kiertoa testannut etukäteen ja todennut, että hukkaan menee. Josko testaamattomuus myös vähän lievittäisi stressiä 😄
Kiva kyllä, että useampi samoilla päivillä!
 
Mulla esikoinen näkyi jo dpo 8 vai 9 illalla mut tuo kohdunulkoinen näkyi muistaakseni ihan tosi tosi haaleana vasta dpo 12. Siksi jotenki en osaa valita. Mä mieluummin testaan yksin kotona. Joten ehkä ens viikonloppu ja itsenäisyyspäivä jää pois laskuista. Katotaan tosiaan fiiliksen mukaan 😊
Mullakin Sellanen Selkee viiva vasta joskus dpo12-13 ja musta tuntui se kovin myöhäiseltä vaikkakin kesken se raskaus meni lopulta. Aiemmissa raskauksissa en ole testannut ennakkoon joten en tiedä miten ajoissa mulla voisi näkyä. Hurjaa ajatella ettei tuohon testaamiseen enää kovin kauan ole. 🤭
 
  • Tykkää
Reactions: Tiukuna
@Xelda tämä taitaa olla kovin yksilöllistä. Itselläni pari päivää aiemmin alkoi selvästi tummumaan testi ennen plussaa. Normaalisti minulla saattaa olla ihan blankko tai juuri ja juuri nähtävisä oleva haamu.

@1984 mulla oli viime kierto hieman samanlainen. Alkoi silloin kun menkkojenkin olisi pitänyt alkaa tiputtelu. Kolmas päivä ei oikein nimeksikään ja neljäs ja viides päivä tiputteli. Useampaan otteeseen rt negatiivinen. Oletan, että oli lopulta menkat, koska nyt normikierron mukaisesti taas uusi ovulaatio tuli. En tainnut tuossa tiputtelukierrossa ovuloida, joten olisino ”oudot menkat” johtuneet siitä, mene ja tiedä.

@Lunni_ hurajsti voimia suruunne ❤❤

Täällä on tosiaan ihanan paljon piinailijoita nyt!! Ihanaa jännittää muidnkin puolesta! Ikävän paljon km (ja ku) ollut täällä viime aikoina, joten toivotaan niiden tilalle nyt oikein kunnon plussa-aaltoa! 😍 itsellä vielä matalat dpot mutta nyt jo kovin muka oireita 😆 tänään olevinaan oksetti koko aamun ja rinnat on ihan järkyttävän arat ja oudon tuntoiset, kivelmöivät muutenkin. Mitä oireita muilla piinailijoilla?!
Mun raskausoire on aina ollut kauhea väsymys. Tänään jotenkin ihan sippi töiden jälkeen joten jouduin nukkumaan päikkärit. Nukun päikkäreitä vain raskaana, mutta nyt vasta tosiaan dpo4 joten ei raskausoire voi olla. 😂 Ilmeisesti vain olen väsynyt ja annan itselleni nyt luvan nukkua. 😂 Odotellaan siis josko kunnon oireita tulisi.
 
@Lunni_ Voi ei, pahoittelut ja kovasti voimia! ❤

@Kyfi ja @Tiukuna @Sanelma_ Oon eri vaiheessa nyt mutta mulla oli kanssa erikoiset limat tuohon aikaan! Taisin ihmetellä niitä kanssa vajaa viikko sitten.

En nyt tosin taida uskoa että tärppäsi kun ei ole enää mitään oireita. Kiinnittymisen paikkeilla oli nippailua ja alavatsakipua mutta nyt nekin on kadonneet. Vielä ei ole tiputellut mutta kai se huomenna tai viimeistään torstaina alkaa. Voisi kyllä silti testata jos aamulla muista.
 
  • Tykkää
Reactions: Tiukuna

Yhteistyössä