Taidankin ottaa vähän juustoa ja ehkä jokusen suodattamattoman Alexander -oluen ku nyt varmsitui, että työkausi päättyi ihan kokonaan ja todella!
Edellyttääkö tuo jälkimmäinen O juuston muotoilua?Ensin henkinen ja sitten lähes fyysinen orgasmi?
Etenkin jos löytää maailman parhaimman kyytipojan just ko juustolle!
Poroa ku kattelee ni tulee just tollasii bugei.Päivitin kännykän viime viikolla. Taas tää kinuaa päivitystä.
Toi ois nerokas jos hiivasieni yllättäisi.Edellyttääkö tuo jälkimmäinen O juuston muotoilua?
Raastinrauta Viron juustolle
Taidankin ottaa vähän juustoa ja ehkä jokusen suodattamattoman Alexander -oluen ku nyt varmsitui, että työkausi päättyi ihan kokonaan ja todella!
Moro " vilkuttaa" sairasloma jatkuu helmikuun loppuun asti. Oottelen kutsua kyssin kuntoutuspoliklinikalle työkykytutkimuksiin.
Eipä tässä muuta,kipua,väsymystä ja unettomia öitä ja JOULU tulossa. Kinkku on jo pakasteessa, pipareita tehty ja syöty. ( Ja muutama konvehti )
Kiitos muru*iso halaus* sulle ja ihana nähdä!
Ai ku kiva kuulla sinusta piiiiiitkään aikaan!!!Moro " vilkuttaa" sairasloma jatkuu helmikuun loppuun asti. Oottelen kutsua kyssin kuntoutuspoliklinikalle työkykytutkimuksiin.
Eipä tässä muuta,kipua,väsymystä ja unettomia öitä ja JOULU tulossa. Kinkku on jo pakasteessa, pipareita tehty ja syöty. ( Ja muutama konvehti )
Halaus sinne kipujen ja väsyn keskelleMoro " vilkuttaa" sairasloma jatkuu helmikuun loppuun asti. Oottelen kutsua kyssin kuntoutuspoliklinikalle työkykytutkimuksiin.
KiitosAi ku kiva kuulla sinusta piiiiiitkään aikaan!!!
KiitosHalaus sinne kipujen ja väsyn keskelle
ai hurja, toi on reiluinta mitä oon kuullu aikoihinHuomenta
Pää kipiä, olisko nukkuasento ollut vinksallaan viimeyönä...no haen lohtua siitä, että huomenna ruutis saa avata mun joulukalenterin ensmäesen luukun
Mä ottaisin mieluummin pullon viiniä tai kuohuvaa mutta sä varmasti tiedät, mitä kyseinen nainen juo.Onko pullo viinaa sopiva joululahja naiselle?
Jos ei niin mikä sitten?
Parempilaatuinen?!?!?!Mä ottaisin mieluummin pullon viiniä tai kuohuvaa mutta sä varmasti tiedät, mitä kyseinen nainen juo.
Osta sitä. Ja jos mahdollista niin se parempilaatuinen ja kalliimpi pullo.
Nuuskaa?Ja huomenet!
Vaaka pelasti jo aamusta päiväni kertomalla että loman juustokilot eivä olekaan jäänyt pysyvästi vyötäisilleni vaan toinen on jo kadonnut.
Ja sen kunniaksi pyöräytin smoothien. Mansikkaa, mustehrukkaa, inkivääriä, vähän hunajaa ja... Arvatkaa mitä? Ostin kaksi litran pussia jotain herkullista viron puolelta.
Arvaajalle virtuaalipusu tai -hali. Ihan ite saa valita.
Nuuskaa?
Pussiviintä?
Mä ostan Virosta aina kalaa ja kovia pieniä rinkeleitä/venäläisiä keksejä/tietyn shampoon ja hoitoaineen mitä ihan Rimissäkin myyään. Mutta esim. nuita ei myydä litran pussissa.Eeei. Maksoivat 0,69 per pussi.
Mä ostan Virosta aina kalaa ja kovia pieniä rinkeleitä/venäläisiä keksejä/tietyn shampoon ja hoitoaineen mitä ihan Rimissäkin myyään. Mutta esim. nuita ei myydä litran pussissa.
Joku pikku vinkki?
Maitoa?Suomessakin vastaavia tuotteita myytiin aiemmin pusseissa. Ei ehkä meidän aikaan enää kuitenkaan, mut joskus viiskytluvulla kentis.