En ole. Koronakeissi sai minut kyllä tutustumaan enemmän aiheeseen.
On myös virologian asiantuntija
Yleisesti minua kiinnostaa tietää mitä kehoon laitetaan ja mitä vaikutuksia sillä on.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
En ole. Koronakeissi sai minut kyllä tutustumaan enemmän aiheeseen.
On myös virologian asiantuntija
missä se implantti käytössä?Essure-implantti sisältää muun muassa PET-kuituja, teflonia, butadiinia ja nikkeliä
VMP ihmiset ottaa sisäänsä. Sama juttu k-rokotteissa, arvaamattomia aineita ja seuraamuksia tulossa. Ja on jo tullutkin, RIP vaan heille
Mikä teitä ihmiset vaivaa kun että mieti nokkaanne pidemmälle
![]()
Tutkijat varoittavat suositusta ruokavaliosta: "Tauteja edistävä katastrofi"
Yhdysvaltalaiset tutkijat varoittavat, että suurimmalla osalla ihmisistä ketodieetin riskit ovat hyötyjä suuremmat.www.mtvuutiset.fi
mikä päteminen?Lopeta tuo päteminen! Anna ihmisten selvittää itse asioita omien tarpeidensa mukaan.
onpas. Et voi tietää mitään mitä et koe itse.Ei se ole noin yksinkertaista.
"Tyypillinen ketodieetti on sairauksia edistävä katastrofi, katsauksen pääkirjoittaja ja rekisteröity ravitsemusterapeutti"
Yritän kopioida tuolta ydinkohtia, mutta tämä hiton alusta ei anna lähettää. Kannattaa lukea tuo juttu.
Riskit eivät ole vähäiset, mm. kohonneeseen sydänsairauksien, syövän, diabeteksen ja Alzheimerin taudin riskit
Riskit eivät ole vähäiset, mm. kohonneeseen sydänsairauksien, syövän, diabeteksen ja Alzheimerin taudin riskit
virallisterveellinen uskonto?Essure-implantti sisältää muun muassa PET-kuituja, teflonia, butadiinia ja nikkeliä
VMP ihmiset ottaa sisäänsä. Sama juttu k-rokotteissa, arvaamattomia aineita ja seuraamuksia tulossa. Ja on jo tullutkin, RIP vaan heille
niistä terqpeuteista tulis työttömiäYritän kopioida tuolta ydinkohtia, mutta tämä hiton alusta ei anna lähettää. Kannattaa lukea tuo juttu.
Mikä koodi?Mulla oli aivosumu ennen kuin korona oli keksittykään. Sille löytyi syykin ja asia on nyt kunnossa.
Ruokitaan pöpöjäJos tarvitsee terveydellisistä syistä muutoksia mm. ruokavalioonsa, niin kyllä se ihminen itse hakeutuu laillistetun ja ammatillisesti pätevän ravintoneuvojan tai - terapeutin puoleen kuin että tukeutuisi jonkun random kirjoittelijan "asiantuntemukseen". Sekä osaa itse ottaa selvää asioista. Yleensä, kun puhutaan metaboliasta kärsivistä ja heidän elämäntapamuutoksista, ei lähdetä summamutikassa suinpäin rajua ketodieettiä kohden vaan tutkitaan ihmisen terveydentila tarkkaan, jotta tiedetään, mitä ja miten elimistö kestää muutoksia. Tulehdustilaa ei ole järkevä ravisuttaa ketodieetillä, mikä on ihan tavallisellekin ihmiselle raju kokemus ketoosivaiheessa. Inflammatoorisessa tilanteessa etsitään rauhallisemmat mutta eteenpäin vievät keinot ja menetelmät.
Olen ravintoasiantuntija.
Kaikkien kannattaa olla ravintoasiantuntijoita. Se on yksi tärkeimmistä asioista mikä mitää sinut hengissä ja terveenä.![]()
IS:
Aivan kuin olisi jossakin horroksessa ja sumussa. Oireet eivät vaivaa makuulla ja istuessa, mutta ylös noustessa ja kävellessä päässäni tapahtuu jotain, mitä en ymmärrä. Toimintakyky täysin nolla ja väsyttää koko ajan.
Aivosumu on vilahdellut mediassa, kahvipöytäkeskusteluissa ja kavereiden tarinoissa, joissa päivitellään piinaavaa väsymystä ja muita kognitiivisia vaikeuksia. Termi on ainakin suomen kielessä melko tuore, mutta ilmiössä ei ole mitään uutta, psykiatrian erikoislääkäri ja psykoterapeutti Teijamari L-B Mehiläisestä kertoo.
– Olen työskennellyt psykiatrina 29 vuotta, enkä muista tällaista termiä ennen kuin viime ajoilta. Vastaavia oireita on kuitenkin kuvailtu jo ennen termin yleistymistä, Laasonen-Balk sanoo.
????Kumma juttu että itse olen kokenut aivosumun 16v sitten. Ka puoliso kokee nyt eikä ole ottanut k rokotteita eikä sairastanut k ta
Propagandaa jolla halutaan kieltää lihan syöntiä.![]()
Tutkijat varoittavat suositusta ruokavaliosta: "Tauteja edistävä katastrofi"
Yhdysvaltalaiset tutkijat varoittavat, että suurimmalla osalla ihmisistä ketodieetin riskit ovat hyötyjä suuremmat.www.mtvuutiset.fi
Täh?Huoh. Eihän täällä kaikki saa edes sitä neljättä, saatikka 14 piikkiä
Huh huhEssure-implantti sisältää muun muassa PET-kuituja, teflonia, butadiinia ja nikkeliä
No niinhän teitä näkyy olevan kun tämänkin palstan tuotoksianne lukeeNo tuon heittosi perusteella meitä on yli 4,5 miljoonaa sumuaivoa.
Psykiatri täällä?Tuntuuko tutulta, arvon rokotetut?
Psykiatri täällä?