Meillä oli juuri äsken varhaisultra ja vauvalla on kaikki hyvin vastasi viikkoja ja sydän löi hienosti. Niin helpottunut olo
Laitan tulemaan YVTe jotka olette jo kuulleet sydänäänet dopplerilla, mistä kohtaa ne kuulette? Kuinka alhaalta?
Ja kenellä oli faceryhmään linkki?
Te jotka olette jo kuulleet sydänäänet dopplerilla, mistä kohtaa ne kuulette? Kuinka alhaalta?
Ja kenellä oli faceryhmään linkki?
Minulla tänään 10+1. Kutsua (kirjepostina) ei myöskään ole tullut. Uskon, että tulee ensi viikolla.Odotan yhä ultrakutsua ens viikolla ois jo 11+0 täynnä, niin parempi ois tulla pian .
Täällä ainakin vain kaksi lääkärikäyntiä raskauden aikana. En muista millä viikoilla.Kiva kuulla että kaikki hyvin
Miten nää neuvolat oikein menee, jos sulla jo lääkäri mulla oli pikaneuvola tossa 8+4 ja seuraava vasta 16+2, nt-ultra 12+jotain. En ees tiiä milloin sit on lääkäri edes ekan kerran
Miksi verikoe pitäis olla tehtynä viikkoa ennen? Kertooko ne ultrassa siis ne riskiluvut vai? Meillä ne verikokeiden tulokset tullut aina ultran jälkeen vasta ja neuvolassa kerrottu verikokeiden ja nt-ultran ym mukaan lasketut riskiluvutTervetuloa @Omppispomppis ! Meille myös viides tulossa ja Tays synnytyspaikkana
Meillä lapset kipeenä ja huomenna olis verikoe joka pakko varmaan siirtää.. ärsyttää kun sit joudun varmaan siirtää kans np ultraa ku verikoe pitäis olla tehtynä viikkoa ennen sitä :/
Meillä sanottiin, että viikolla 10+ pitää ottaa. Myöhemmin ei käy. Ja sit 12+0 on ultra jonka jälkeen tulee tuokset Maisaan ja Kantaan. Viimeksi tuli illalla kun aamulla oli ollut ultra. Riskiluku on noiden kahden yhteinen kai?Miksi verikoe pitäis olla tehtynä viikkoa ennen? Kertooko ne ultrassa siis ne riskiluvut vai? Meillä ne verikokeiden tulokset tullut aina ultran jälkeen vasta ja neuvolassa kerrottu verikokeiden ja nt-ultran ym mukaan lasketut riskiluvut
Meillä on sellainen ohje. Käydään palvelusetelillä terveystalossa Pirkanmaalla. Ne kertoo siellä ultrassa jo sen riskiluvun.Miksi verikoe pitäis olla tehtynä viikkoa ennen? Kertooko ne ultrassa siis ne riskiluvut vai? Meillä ne verikokeiden tulokset tullut aina ultran jälkeen vasta ja neuvolassa kerrottu verikokeiden ja nt-ultran ym mukaan lasketut riskiluvut
Meillä myös Terveystalon kautta ultra Miten sinne muuten nykyään varataan aikaa? Pitääkö soittaa vai onnistuuko netistä?Meillä on sellainen ohje. Käydään palvelusetelillä terveystalossa Pirkanmaalla. Ne kertoo siellä ultrassa jo sen riskiluvun.
Mut soitin tänään neuvolaan ja sain hakea päivystyslähetteen ni pääsen alkuviikosta jonottaan sit verikokeisiin kunhan nyt en vaan itse sairastu mutta sanoi th että ei ne ihan viikkoa kestä valmistua et antaa vähän pelivaraa..
Mulla kuulunut ihan alhaalta ja sivusta ja saanut käännellä reilusti sitä laitetta alussa varsinkin. Ja ihan vähän aina siirtää ja hitaasti ettei missaa kohtaaNoin ylhäällä jo?
Minäkin voisin liittyä faceryhmään nyt, kun varhaisultra on ohiLaitan tulemaan YV
Soittamalla, tuntuu hassulta kun kaiken saa netistä mutta ei tota neuvolasta sai lapun jossa tarkat viikot minkä aikana aika pitää ollaMeillä myös Terveystalon kautta ultra Miten sinne muuten nykyään varataan aikaa? Pitääkö soittaa vai onnistuuko netistä?
No tietty Täytyy koittaa työvuorojen kanssa sumplia, mietin tosin et eiks nää raskausajan tutkimuskäynnit oo palkallisia eli ei tarvii korvata tunteja? Kvtes itelläSoittamalla, tuntuu hassulta kun kaiken saa netistä mutta ei tota neuvolasta sai lapun jossa tarkat viikot minkä aikana aika pitää olla
Mun mielestä ei tarvi, tai en ainakaan koskaan korvannut eikä tullu sanomista. Ja KVTES myös.No tietty Täytyy koittaa työvuorojen kanssa sumplia, mietin tosin et eiks nää raskausajan tutkimuskäynnit oo palkallisia eli ei tarvii korvata tunteja? Kvtes itellä
Mie taas oon just niitä pystyny syömään vähän . Tänään tein taaperolle pinaattikeittoa ja pakko oli itekin vähän ottaa, vaik olin jo nuudelit keittäny itselleni.Se ois sitte 28.11 np ultra
Mä oon löytänyt ällötyksen lähteen keitot.
Oli keitto lounas, ei puhettakaan iski nii kamala ällötys pelkästä hajusta, vaikka normaalisti olen keittojen ystävä.
Mua ällöttää pasta vaikka yleensä siitä pidänkin riisinuudelit kyllä kelpais mut melkein ykkösenä on keitetty perunaSe ois sitte 28.11 np ultra
Mä oon löytänyt ällötyksen lähteen keitot.
Oli keitto lounas, ei puhettakaan iski nii kamala ällötys pelkästä hajusta, vaikka normaalisti olen keittojen ystävä.
Muakin kiinnostais fb-ryhmä, jos on ihan salainen ja ei löydy edes haulla. Ettei vaan tutut vielä näe.Laitan tulemaan YV
Moikka, on salainen, eikä löydy hakemalla. Jos kirjaudut tänne, niin voin YV laittaa kutsulinkin tulemaan.Muakin kiinnostais fb-ryhmä, jos on ihan salainen ja ei löydy edes haulla. Ettei vaan tutut vielä näe.
Oho, mun aiempi viesti tulikin vahingossa kirjautumatta. Laita vaan yv!Moikka, on salainen, eikä löydy hakemalla. Jos kirjaudut tänne, niin voin YV laittaa kutsulinkin tulemaan.