Kokemuksien perusteella sen tekee onneksi vain kerran että räsäyttää ne lasit pitkin seiniä.No ei mutta sitten puuttuu laseja sarjasta
Pitäisi löytää jokin klassinen malli mitä myydään aina.
Kokemuksien perusteella sen tekee onneksi vain kerran että räsäyttää ne lasit pitkin seiniä.No ei mutta sitten puuttuu laseja sarjasta
Iittala on ajaton, mutta ylihinnoiteltua shaibaa. Tai mistäs minä mitään tiedän, koska en ees juo viiniä. Olen tosin reenannut iittalan viinilasien rikkomista. Pitkäjalkainen kaatuu herkästiKokemuksien perusteella sen tekee onneksi vain kerran että räsäyttää ne lasit pitkin seiniä.
Pitäisi löytää jokin klassinen malli mitä myydään aina.
En minäkään juo viiniä, pthyi olkoon.Iittala on ajaton, mutta ylihinnoiteltua shaibaa. Tai mistäs minä mitään tiedän, koska en ees juo viiniä. Olen tosin reenannut iittalan viinilasien rikkomista. Pitkäjalkainen kaatuu herkästi
Kuha on kunnon KalaMies, ei saa särkeäEn minäkään juo viiniä, pthyi olkoon.
Kun menet juhliin niin asettelet tietenkin jalkalasit riviin ja sneppailet, enkka on koko rivi rikki?
Jos en muita keksi niin tyydyn ikeaan! 6kpl vitosella.
Iittalan matalat viinilasti kolme kubaa pari.
Ei millään pahalla, mutta 15 astettä lämmintä aamu puoliviideltä. Iltapäivällä + 18.
Minä täällä ovottelen lunta ja ulkojäitä kuin viimeistä päivää.Odotas vaan. 42 päivää ni sit herään minäkin linnunlauluun, auringonpaisteeseen, aaltoen pauhuun ja nopsaan viidestätoista asteesta pariinkymmeneen asteeseen nousevaan lämpöön.
Ja mä istun mieluummin terassilla paljain varpain haistellen appelsiininkukkien vienoa tuoksua ja mietin, tekisikö illalla sangrian ite vai ostaisiko valmista kaneliaromin kera. Nii jo ja phkinät nautin turronissa.Ihanaa kun meillä on talvi!
Kesäisin kotiuduttua mennään suihkuun ja lisätään volaa ilmastointiin.
Talvella vedetään villasukat jalkaan, sytytetään tulet takkaan/kynttilöitä ja kääriydytään vilttiin glögimukin kera ja luetaan joulukirjoja/katotaan talvi tai jouluaiheisia lehvoja!
Talvella on niin ihanan seesteistä!
Olen tässä jo vähän mietiskellyt joulun askarteluja ja ajattelin laittaa ulos lämpimänvalkoisten jouluvalojen kaveriksi metsänomaisia istutuksia ja tekisi mieli tehdä jääkranssi.
Eli kranssin muotoinen muotti, vettä siihen. Koristeiksi voisi laittaa appelsiinia, pähkinöitä, rusetille niputettuja kanelitankoja, havuja ja muita jouluisia juttuja.
Toit uudet ulottuvuuden itsestäsi. Aivan kuin ajattelisit, tuntisit elämän molemmilla aivopuoliskoilla.Minä täällä ovottelen lunta ja ulkojäitä kuin viimeistä päivää.
Katselin eilen nappaamiani lumikuvia ja haaveilin saunanjälkeisestä lumisukeltelusta ja avantouinnista!
Ja pääsee luistelemaan ulkona!!
Pakkaslumi narskuu kenkien alla ja nenässä kipristää. Kävelet hämärässä katulyhtyjen tunnelmassa, kohta alkaa lumihiutaleet leijailemaan hiljalleen ja poimit niitä suuhusi minkä kerkiät!
Sitten dyykkaat hankeen räpistelemään muutamat lumienkelit, jäät lumeen makaamaan ja katselemaan tähtitaivasta ja mietit että maailma on aika ihana ja kaunis paikka.
Nääh, se on vain sinun päässäsi.Toit uudet ulottuvuuden itsestäsi. Aivan kuin ajattelisit, tuntisit elämän molemmilla aivopuoliskoilla.
En usko, että olet aivoton etkä pimpokaan.Nääh, se on vain sinun päässäsi.
Olen edelleen se sama aivoton pimpo kuin tähänkin asti.
Et ole nähnyt Algomaa t-paitaan pukeutuneena?Alkoma elää vaan menneisyydessä...
Tosipuheissa, suosittelen kaikkia lueskelemaan Iain McGilchristin kirjoituksia siitä kuinka vasen aivolohko hallitsee nykymaailman ihmisiä. Ison kuvan hahmottaminen ei enää oikein tunnu onnistuvan.En usko, että olet aivoton etkä pimpokaan.
Mulla on normaalisti luuri oikealla korvalla mutta ku mutsi soittaa ja puhelu alkaa venyä ja veeeeenyä ni vaihdan vasemmalle niin ei niin ärsytä sen jaaritteluTosipuheissa, suosittelen kaikkia lueskelemaan Iain McGilchristin kirjoituksia siitä kuinka vasen aivolohko hallitsee nykymaailman ihmisiä. Ison kuvan hahmottaminen ei enää oikein tunnu onnistuvan.
Todella mielenkiintoista!
On miehekästä ajatella vain toisella aivon puoliskolla.Tosipuheissa, suosittelen kaikkia lueskelemaan Iain McGilchristin kirjoituksia siitä kuinka vasen aivolohko hallitsee nykymaailman ihmisiä. Ison kuvan hahmottaminen ei enää oikein tunnu onnistuvan.
Todella mielenkiintoista!
Rationaalinen mieli on uskollinen palvelija, mutta intuitiivinen mieli on arvokas lahja. Elämme maailmassa, joka kunnioittaa palvelijaa, mutta on unohtanut lahjan.On miehekästä ajatella vain toisella aivon puoliskolla.
Naiset käyttää useimmin molemmat puolet
Nekin on hauskoja ne "pyärivät kuvat" jotka rullaavat tiettyyn suuntaan ja sit ku ajattelee katsoessaan jotain matemaattista ni se vaihtaa suuntaa.
Mulla riitti kun aloin miettiä miltä nainen näyttäis väreissä, ja jouduin vahdata hetken että varmistuin nännien nöpöttävän. Sitten ei mentykään enää myötäpäivään.Aloin laskea, 2 plius kaks on neljä, neljä plus neljä kahdeksan, kahdeksan plus kahdeksan 16. 16 plus 16 34 ja sit ku aloin laskea 34 plus 34 ni typy alkoi pyöriä toisinpäin.