Jos on ruåttalainen kuorimaveitsi niin pari kiloa kuorii häthätäseen.Jauheliha-perunasoselaatikkoa.
Ihan pikkukakaramainen ruoka, mutta hyvää. On aika työläs tehdä kyllä.
Jos on ruåttalainen kuorimaveitsi niin pari kiloa kuorii häthätäseen.Jauheliha-perunasoselaatikkoa.
Arkiruokaa. Teen sen kuin esim. kalallaatikon. Siivutan lantut, kiehautan hetken ja laitan uunivuokaan jauhelihan kanssa.Okei, en ookaan koskaan syöny sitä. Oliko se sun kotiseuduilla arkiruoka vai jouluruoka?
on hyvää mutta lähes saman saa vielä helpommalla jos korvaa muussin valmilla peruna/sipuli -pakasteellaJauheliha-perunasoselaatikkoa.
mimmonen on ruåttalaanen kuorimaveittiJos on ruåttalainen kuorimaveitsi niin pari kiloa kuorii häthätäseen.
Kääntyvä, tämän näköinen:mimmonen on ruåttalaanen kuorimaveitti
nimim. epätietoinen
ruättissa on paljon hyvääKääntyvä, tämän näköinen:
Montaa asiaa ei Ruåttissa oo hyvää, mutta Volvo ja tämä kuorimaveitti on hyväksi todettuja.
Jotkut tykkää myös ruåttalaisten lihapullista mutta kakalta haisevia rustopalleroita ne minun mielestä ovat.
niimpä, terän pitäs olla poikittain kahvaan nähdenToi on ihan onneton vehje
-Kalja on pubiruusuille, ja joo no, miehille.ruättissa on paljon hyvää
-parhaat asuntovaunut
-Volvo
-5% oluet
-juustot
-hamppiskastikkeet
-juu neim it
Toi on ihan onneton vehje
Terä kääntyy ja hienosti myötäilee pernaa. Kokoeilkaa ihmeessä!niimpä, terän pitäs olla poikittain kahvaan nähden
Ehkä sillä perunan kuorii muttei omenaa tai päärynääTerä kääntyy ja hienosti myötäilee pernaa. Kokoeilkaa ihmeessä!
En muuta veistä enää käyttäs sen jlk kun ekan kerran tuolla kuorin.
resepti hamppissoosille por favöör-Kalja on pubiruusuille, ja joo no, miehille.
-Ei ruåttalaiset osaa tehhä ees mustaleima emmentaalin veroista - ei sinne päinkään!
-Hampurilaiskastike tehdään itse, eikä edes ruåttalaisella ohjeella.
Apsoluut votkaki on niin hapanta, että ei mene edes kurkusta alas!
Voe tokkiisa veikitikka, kuorii kuorii, hyvinnii kuorii!Ehkä sillä perunan kuorii muttei omenaa tai päärynää
Ite tehty perus majo, dijonia, aurinkokuivattua tomanttia, liru sitruunamehua, kiinankaali/rapea salaatti, shalotti sibulii, suolagurguu, ja tätä tai vastaavaa https://www.parmashop.com/fi/vegetable-appetizer-in-extra-virgin-olive-oil.htmlresepti hamppissoosille por favöör
Namh.Jauheliha-perunasoselaatikkoa.
Parasta mitä Ruotsista on tullut, on tyhjä Pohjolan Liikenteen bussi.-Kalja on pubiruusuille, ja joo no, miehille.
-Ei ruåttalaiset osaa tehhä ees mustaleima emmentaalin veroista - ei sinne päinkään!
-Hampurilaiskastike tehdään itse, eikä edes ruåttalaisella ohjeella.
Apsoluut votkaki on niin hapanta, että ei mene edes kurkusta alas!
Ihanalta kuulostaa. Mä ostin ekan pullon glögiä, sellaista vaaleaa. Ja vähän jo tiirailen jotain romanttisia joululeffoja. Mutta lanttulaatikko.... juuei.Voi video!!!!
Alkoi kuola valumaan kun mietin, että kohta alkaa lanttulaatikkoaika! Ja riisibuuroo ja kunkkua ja ja ja…
Olen organisoinut joulusiivouksen niin, että ens viikon loppuna koko tontturyhmä raapii kodista kaaaaaikki yläpölyt pois!
Tikkaita on kolmet ja vino pino siivousliinoja ja ikkunanpesuaunetta! Jos vähän, iiihan vähän ottais siivouksen päälle lanttulootaa, mut ei mitään muuta.
Nyt korkkaan glögipullon. Pitäisköhän etsiä joku joululehva!!!!
Kävin eilen ravistelemassa lumisadepallojani varastossa kun tsekkasin joulukamat, kunnossa olivat.
Lisäisin tähän vielä skrovmålin. Jos hamppariateriaa syön, niin ehottomasti skrovmål.ruättissa on paljon hyvää
-parhaat asuntovaunut
-Volvo
-5% oluet
-juustot
-hamppiskastikkeet
-juu neim it
Ja näitä ehottomasti väliin!Lisäisin tähän vielä skrovmålin. Jos hamppariateriaa syön, niin ehottomasti skrovmål.
Mitä eroa on ruotsalaisella miehellä ja jääkaapilla?Parasta mitä Ruotsista on tullut, on tyhjä Pohjolan Liikenteen bussi.
Täytyy myöntää, että en oo maistanutJa näitä ehottomasti väliin!
Ruotsalaisten lahja maailmalle.
Jotain tuollaista purkkikalaa pienempänä Ruotsissa maistoin, olin kylässä sedälläni. Setäni on siis suomenruotsalainen ja asui silloin Ruottissa. Tais tosiaan olla tuota hapansilakkaa.Täytyy myöntää, että en oo maistanut
En tiedä. Erotan ne kuitenkin toisistaan.Mitä eroa on ruotsalaisella miehellä ja jääkaapilla?
Ehdin jo unohtaa!En tiedä. Erotan ne kuitenkin toisistaan.