Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Voi video!!!!
Alkoi kuola valumaan kun mietin, että kohta alkaa lanttulaatikkoaika! Ja riisibuuroo ja kunkkua ja ja ja…

Olen organisoinut joulusiivouksen niin, että ens viikon loppuna koko tontturyhmä raapii kodista kaaaaaikki yläpölyt pois!
Tikkaita on kolmet ja vino pino siivousliinoja ja ikkunanpesuaunetta! Jos vähän, iiihan vähän ottais siivouksen päälle lanttulootaa, mut ei mitään muuta.🤔😛

Nyt korkkaan glögipullon. Pitäisköhän etsiä joku joululehva!!!!😱😍

Kävin eilen ravistelemassa lumisadepallojani varastossa kun tsekkasin joulukamat, kunnossa olivat.😬👍

• Tykkää
Reactions: Echo
mimmonen on ruåttalaanen kuorimaveitti

nimim. epätietoinen
Kääntyvä, tämän näköinen:

Montaa asiaa ei Ruåttissa oo hyvää, mutta Volvo ja tämä kuorimaveitti on hyväksi todettuja.❤

Jotkut tykkää myös ruåttalaisten lihapullista mutta kakalta haisevia rustopalleroita ne minun mielestä ovat.😬

• Tykkää
Reactions: m1es
ruättissa on paljon hyvää

-parhaat asuntovaunut
-Volvo
-5% oluet
-juustot
-hamppiskastikkeet
-juu neim it
-Kalja on pubiruusuille, ja joo no, miehille.
-Ei ruåttalaiset osaa tehhä ees mustaleima emmentaalin veroista - ei sinne päinkään!
-Hampurilaiskastike tehdään itse, eikä edes ruåttalaisella ohjeella.

Apsoluut votkaki on niin hapanta, että ei mene edes kurkusta alas!😁

• Tykkää
Reactions: ruuttis
-Kalja on pubiruusuille, ja joo no, miehille.
-Ei ruåttalaiset osaa tehhä ees mustaleima emmentaalin veroista - ei sinne päinkään!
-Hampurilaiskastike tehdään itse, eikä edes ruåttalaisella ohjeella.

Apsoluut votkaki on niin hapanta, että ei mene edes kurkusta alas!
Parasta mitä Ruotsista on tullut, on tyhjä Pohjolan Liikenteen bussi.

• Haha
Reactions: Lispetti
Voi video!!!!
Alkoi kuola valumaan kun mietin, että kohta alkaa lanttulaatikkoaika! Ja riisibuuroo ja kunkkua ja ja ja…

Olen organisoinut joulusiivouksen niin, että ens viikon loppuna koko tontturyhmä raapii kodista kaaaaaikki yläpölyt pois!
Tikkaita on kolmet ja vino pino siivousliinoja ja ikkunanpesuaunetta! Jos vähän, iiihan vähän ottais siivouksen päälle lanttulootaa, mut ei mitään muuta.

Nyt korkkaan glögipullon. Pitäisköhän etsiä joku joululehva!!!!

Kävin eilen ravistelemassa lumisadepallojani varastossa kun tsekkasin joulukamat, kunnossa olivat.
Ihanalta kuulostaa. Mä ostin ekan pullon glögiä, sellaista vaaleaa. Ja vähän jo tiirailen jotain romanttisia joululeffoja. Mutta lanttulaatikko.... juuei.

Täytyy myöntää, että en oo maistanut 😝
Jotain tuollaista purkkikalaa pienempänä Ruotsissa maistoin, olin kylässä sedälläni. Setäni on siis suomenruotsalainen ja asui silloin Ruottissa. Tais tosiaan olla tuota hapansilakkaa.
Täytyy myöntää, että iljettävä haju ei ole yhtään huumaava, mutta se löyhkä ei ole mitään verrattuna makuun, maku oli pahin. Olin jo varhain melko utelias maistelemaan kaikkea, onneksi olen vieläkin.💪

Vois ottaa uusintakierroksen.🙇‍♀️ Joulun jlk, kun pitää keventää. Jos tuolla ei kevennys onnistu niin ei millään.🙇‍♀️

• Tykkää
Reactions: Palstapesu

Yhteistyössä