Haaveena vauva 2023

@Nokare mulla tänää dpo15. Jospa tämän sanominen sais menkat alkamaan ettei tartte odotella kovin kauaa.

Kävin kyllä varuiksi hakemassa testin huomiselle. Sekin ehkä avittaa menkat alkamaan kun oon nukkuu yövuorosta.
Jossain vaiheessa ilmeisesti jäänyt kaikilta lisäämättä dpot, varmaan mun toimesta kun oon sekoillut näiden kans niin huolella.😆
Ja toivotaan, että jäis menkat tulematta!
 
  • Tykkää
Reactions: Mamiks
Oletettu dpo 3 ja mukamas etova olo. Tiedän ettei voi liittyä mitenkään mihinkään raskauteen liittyvään, mutta semmoista täällä tänään. Oon ajatellut jos testaisin sunnuntaina ekan kerran kun on dpo 8. Voi että kun tuntuu päivät sinne saakka pitkiltä!

Millos muut melkein samoissa dpo päivissä menevät aikoo testailla?
Varmaan dpo10 eli maanantaina 😊
 
  • Tykkää
Reactions: Nokare
VAUVA 2023

Ilmoitathan tietosi listalle ja päivityksesi punaisella, jos väri ei toimi, voit myös @-merkitä listan kyseisen päivän päivittäjän.

Lista päivitetään kerran päivässä. Kuka vain voi päivittää listan, vaihdellaan vuoroa. Päivitä lista vastaamalla edellisen päivän viestiin, poista [ ]-sulut teksteineen alusta ja lopusta, lisää kierto- ja piinapäiviin yksi päivä lisää.

Kiertopäivä- ja piinalistalta voidaan poistaa, jos käyttäjä ei ole ollut aktiivinen vähään aikaan. Takaisin pääsee tottakai heti halutessaan!

★★★★★★★★★★★★★★★★★


Nimi ★ yritys aloitettu ★ monesko lapsi


@~SeaWind 4/2015 1.
@Mamtobe 3/2020 1.
@SandraB 10/2020 2. (1. yhteinen)
@Sipiriina 1/2021 1.
@Kyfi 1/2021 5.
@Saaga86 6/2021 2.
@Laurenzia 7/2021 2.
@Millis86 7/2021 1.
@Tibitii 7/2021 2.
@K3rttuli 8/2021 1.
@Mimmimami 8/2021 5.
@Hellu__ 9/2021 2.
@jekkis87 9/2021 3.
@mimmi92 10/2021 5.
@Eadni1992 10/2021 1.
@tätimoonika 11/2021 7.
@_pähkinätimantti_ ★ 1/2022 ★ 3. (1. yhteinen)
@Niisq ★ 1/2022 ★ 1.
@Mamiks 2/2022 4.
@Yksinmatkassa 3/2022 2.
@minipätkis 3/2022 1.
@Jossu_95 3/2022 2.
@Salasauma 3/2022 2.
@Unikko29 4/2022 1.
@Earhart 4/2022 2.
@Mammuzka 4/2022 1.yhteinen
@nobelius 5/2022 4. (2 yhteinen)
@JellyBee 5/2022 2. (1. yhteinen)
@Poiski 5/2022 1.
@tiipanen ★ 5/2022 ★ 1.
@Emzy 5/2022 1.
@Lapinlikka 5/2022 1.
@Sanelma_ 6/2022 1.
@minttuni 6/2022 2.
@Kuumeilija40 7/2022 3.
@Rasberry_jam 7/2022 1.
@ansi91 7/2022 2.
@Quesadilla 7/221.
@helmikorvakoru 8/2022 2.
@KKatariina 8/2022 2.
@vauvakuume78/2022 7.
@jempppis 8/2022 4.
@Nokare 8/2022 2.
@Poppana_ ★ 8/2022 ★ 4.
@Torspo8 ★ 8/2022 ★ 1.
@Paatuska ★ 8/2022 ★ 2.
@J-Annika 9/2022 3.
@Omppispomppis ★ 9/2022 ★ 5.
★★★★★★★★★★★★★★★★

19.10.2022 Keskiviikko

Nimi ★ Kiertopäivä ★


@Jossu_95 kp 52/28-30
@J-Annika kp 52/ 24-28
@Mamtobe kp 35/24
@Eadni1992 kp 34/26-28
@KKatariina kp 27/29
@minttuni kp 27/26
@Omppispomppis kp 27/29
@Mammuzka kp 26/?
@SandraB kp 25/28-31
@jempppis kp 21/?
@tätimoonika kp 21/29-31
@helmikorvakoru kp 20/28-30
@tiipanen kp 19/28
@Nokare kp 19/28
@Mirkkuli26 kp 19/22-25
@Emzy kp 18/?
@Poiski kp 12/36
@Millis86 kp 11/28
@Laurenzia kp 5/31
@nobelius kp 5/28-30
@vauvakuume7 kp 3/32
@Mamiks kp 1/27
@Sanelma_ kp 1/28
★★★★★★★★★★★★★★★★

Piinailijat

Nimi ★ DPO


@Yksinmatkassa DPO 20
@Omppispomppis DPO 12
@KKatariina DPO 7
@Mirkkuli26 DPO 5
@jempppis DPO 5
@Nokare DPO 4
★★★★★★★★★★★★★★★★★
★★★★★★★★★★★★★★★★★

Plussanneet

Nimi ★ yritys aloitettu ★ monesko lapsi ★ plussa <3


@jemppu12311/21 ★ 2. ★ 4/22
@Neeppu 11/21 2. 4/22
@Lumihiutale_ 11/21 4. 4/22
@Nemily 10/21 1. 4/22
@senya 12/21 2. 5/22
@3milia 3/22 2. 5/22
@Siikli 4/224. 5/22
@Tähti123 3/22 2. 5/22
@Keltasahrami 5/22 2. 5/22
@jjanni 2/22 2. 5/22
@Marilainen 2/22 2. 5/22
@Mirkkuli26 5/22 2. 5/22 kkm 8+6
@Kirahvi-Koo 12/21 2. 6/22
@Kyfi 1/21 5. 6/22
@Mmohini 5/22 2. 6/22
@VeijariLaama 7/21 1. 6/22
@Oliivi3 4/22 4. 7/22
@Jenn-a 6/22 2. 7/22
@Hopeanopea 5/22 1. 7/22
@Maicy 4/22 4. 7/22
@Floralan 1/22 1. 7/22
@Sentonen 4/22 2. 7/22
@Kvize 5/22 1. 7/22
@Tiutau13 ★ 1/22 3. 8/22
@liebling ★ 7/22 1. 8/22
@Milaas ★ 7/22 ★ 1. ★ 8/22
@Kiemura ★ 7/22 ★ 2. ★ 8/22
@peanut_butter 7/2022 2. ★ 8/22
@Earhart ★ 4/2022 ★ 2. ★ 8/2022
@Selis ★ 11/2021 ★ 4. ★ 9/2022
@Rönsyleinikki ★ 7/2022 ★ 5. ★ 9/2022
@eeveon 6/2022 2. ★ 9/2022
@Lunni_ 8/2022 5. ★ 9/2022
@Tiukuna 8/2022 2. ★ 9/2022 /km 10/22
@Mimerkki 6/2021 3. ★ 9/2022
@Poppana_ ★ 8/2022 ★ 4. ★ 10/2022
@jekkis87 ★ 9/21 ★ 3. ★ 10/22
@ansi91 ★ 7/22 ★ 2. ★ 10/22
 
Viimeksi muokattu:
Oliko se nyt niin että lämmöt laskee kun on ovis? Mittasin eilen ja mulla oli lämpö 36,3. Mulla ei ole yleensä noin alhaalla muuta kuin just ennen menkkoja . Normi lämpö on mulla 36,8-36,9
En tikuta ovista joten varmaksi en tiedä, mutta lämpöjä seuraan ja tuntemuksia, joista olen päätellyt että oviksen aikaan lämpö laskee ja seuraavan aamuna onkin ollut jo muutama kymmenys lämpö koholla 😊 mulla ollut 3 kemiallista ja yhtä monta lämpödippia jossain dpo 6-7 (muistaakseni), oletan että myös kiinnittymisen aikoihin laskee?

Kp 25/27 ja nega. Lauantaina starttaa siis yk19 Alan pikkuhiljaa luopua toivosta. Jotenki ei tutkimuksiinkaan jaksa varailla aikaa kun hoitoihin ei lähdettäis kuitenkaan.
Tuskin voin edes kuvitella tuntemuksia noin pitkän yrityksen jälkeen, mutta mitä jos varaisitte ajan kuitenkin? Ajatukset voi olla toiset sitten kun se aika lähestyy 😊 ja vaikka hoitoihin ette lähtisikään, niin saisitte tietoa siitä onko raskautuminen ylipäätään mahdollista ilman apuja. Varmasti huojentaa tieto siitä missä mennään. Tsemppiä 🤗

Oletettu dpo 3 ja mukamas etova olo. Tiedän ettei voi liittyä mitenkään mihinkään raskauteen liittyvään, mutta semmoista täällä tänään. Oon ajatellut jos testaisin sunnuntaina ekan kerran kun on dpo 8. Voi että kun tuntuu päivät sinne saakka pitkiltä!

Millos muut melkein samoissa dpo päivissä menevät aikoo testailla?
Mulla joissakin kierroissa etovaa oloa oviksen jälkeen, hömelönä mietin että voiskohan tarkoittaa jotain, kunnes tajuan että mennään vasta muutamilla dpo:illa 😆 mulla vasta dpo1 tänään ja aion testata ens torstaina, tuntuu niin kaukaiselta että en ole edes ajatellut asiaa. Vielä. Sunnuntai sensijaan on niin lähellä ja silti niin kaukana 🤭

@Tiukuna hirveesti voimia ja jaksuhaleja 🤗

Täällä eilen oletetusti ovis, vähän venähti ja mietityttää että minkä pituinen luteaali luokitellaan lyhyeksi 🤔 no talleteltu on joka päivä että siltäosin kaikki kunnossa, loppu on herran käsissä.

Onko kaikilla hoitoon hakeutuneilla tosiaan se vuosi yritystä takana? Ja mistä alkaen lasketaan että yritys aloitettu? Vaikuttaako kemialliset hoitoon pääsemiseen? Mulla kun kaksi kemiallista peräkkäin (5yk yhteensä 3), katsotaanko tämä sillä että hyvä kun jotain tapahtuu vai että mikähän tässä mättää 🤔 vai jätetäänkö huomiotta?
 
vierailija
Onko kaikilla hoitoon hakeutuneilla tosiaan se vuosi yritystä takana? Ja mistä alkaen lasketaan että yritys aloitettu? Vaikuttaako kemialliset hoitoon pääsemiseen? Mulla kun kaksi kemiallista peräkkäin (5yk yhteensä 3), katsotaanko tämä sillä että hyvä kun jotain tapahtuu vai että mikähän tässä mättää vai jätetäänkö huomiotta?
.
Vuosi aktiivista yritystä pitää olla takana kun hoitoihin hakeutuu.
Julkisella. Aiemmin ei ole järkevä hakeutua, ellei selkeää vikaa ole, esim. Ei kiertoa.
Yritys on aloitettu ensimmäisestä ehkäisyttömästä kierrosta.
Kemiallisia ei lasketa, jos lääkärissä todettu km niin se nollaa yritysajan. Eli lähdetään taas laskemaan siitä.
 
  • Tykkää
Reactions: minttuni
Onko myöhäinen ovulaatio mahdoton ajatus plussalle?
Mulla yksi raskaus alkoi, kun ovis oli kp 26. Siitä on tuo 5v lapsi.

Täällä dpo 14 ja tuhrua jo havaittavissa. Saa nähdä vaihtuuko jo kp 1 tänään vaiko huomenna.
Taas saattaa sattua niin, et mies on sit oviksen aikaan muualla.
Meinas kyl jo, et ajelee vaik kotiin noin 150km tarvittaessa.
 
Voisin tulla taas tästä kierrosta listoille, kun sen verran seesteistä elämä nyt että ehtii palstailla välillä 😊

Tänään siis kp1/28.
Nyt alkaa teoriassa 3.yk. Tässä oli välissä pari kiertoo, jotka meni vähän ohi kaiken elämän kiireiden takia ja ne päätettiinkin olla ihan rennoin mielin.
Tämä uusi kierto otti jotenkin yllättävän paljon mielen päälle, oli niin optimistiset lähtökohdat ja ajoitukset yms. Mutta eipä se mitään takaa ja tiedostan että aikaa voi mennä 😊

Tsemppiä kaikille piinailijoille ja uusille kierroille 👍🏻👍🏻
 
Viimeksi muokattu:
.
Vuosi aktiivista yritystä pitää olla takana kun hoitoihin hakeutuu.
Julkisella. Aiemmin ei ole järkevä hakeutua, ellei selkeää vikaa ole, esim. Ei kiertoa.
Yritys on aloitettu ensimmäisestä ehkäisyttömästä kierrosta.
Kemiallisia ei lasketa, jos lääkärissä todettu km niin se nollaa yritysajan. Eli lähdetään taas laskemaan siitä.
Kyllä, julkiselle pitää olla vuosi. Ellei sitten ole tiedossa jokin syy, mikä vaikuttaa. Ja oliko yli 35v 6kk yrityksen jälkeen..? Meillä lähti prosessi liikkeelle yksityiseltä, niin varmaa tietoa ei ole.
 
@Tiukuna Haluatko, että poistan sut kokonaan plussanneista vai jätänkö tuon miten nyt merkkasin? Saat toivoa itse miten sen haluat niin voin sen muokata sitten.

@Omppispomppis ja @ansi91 en ottanut teitä kiertolistoilta pois kun ei ollut mainintaa, haluaako jompikumpi/kumpikin siirtyä plussanneisiin tai annanko olla vielä noin?
@Tiukuna Haluatko, että poistan sut kokonaan plussanneista vai jätänkö tuon miten nyt merkkasin? Saat toivoa itse miten sen haluat niin voin sen muokata sitten.

@Omppispomppis ja @ansi91 en ottanut teitä kiertolistoilta pois kun ei ollut mainintaa, haluaako jompikumpi/kumpikin siirtyä plussanneisiin tai annanko olla vielä noin?
Mut voi lisätä plussanneisiin. Olevinaan oli viiva vahvistunut kun nyt tänään tein ja digiin sain 2-3. Palaan takaisin jos tarve vaatii 😊
ansi91, ya 7/22, 2.lapsi, plussa 10/22
 
Minulla tänään tuntemuksien perusteella dpo13. No ne tuntemukset voi kyllä olla mitä vain. Ajattelin, että en tikuta ovulaatiota ennenkuin mahdollisesti hoitojen jatkuessa. Mutta kyllä pikkuhiljaa alkaa houkuttaa ajatus tikuttamisesta. Koska nytkin mietin että olikohan se ovulaatio tuolloin, vai onko sittenkin esimerkiksi vaikka nyt. Ennen raskautta luteaalivaihe ollut 10vrk, niin sitäkin mietin voiko raskaus muuttaa luteaalivaihetta. Tai edelleen on mahdollista, että kierto vasta palautumassa synnytyksen jäljiltä.
 
  • Tykkää
Reactions: vauvakuume7
Joo, vuosi vaaditaan julkisella. Me yritettiin jo 6 kk jälkeen, koska se oli aiemman lääkärin ohje mun leikkaustausta huomioiden (eri maa). Saatiin lähete eka yksityiseltä ja sit vielä kunnalliselta, mutta Tilkassa Husin lapsettomuuspolilla oli laittanut hylsynä takaisin ja kehottanut odottamaan vielä sen 12 kk loppuun. Ensikäynnillä sitten lääkäri kertoi, että muistaa kun pohti meidän keissiä, mutta toivoi, että olis ratkennut itsestään. Pahoitteli onneksi, että aina ei osata tehdä oikeaa päätöstä.

Onko teillä @Saaga86 puhuttu, että ette halua edes kevyemmillä hoidolla kokeilla? Omasta kokemuksesta ov.induktio ja lääkkeellinen tuki insseineen oli kyllä ihan rajuihin pms:Iin verrattava. En yhtään muista, oliko teillä esikoisen kanssa haasteita kanssa? Tsemppiä toiselta pitkään yrittäneeltä. Nyt kun yk:t on jo lähempänä kolmeakymmentä alkaa toivoa olla välillä aika vaikea repiä.
 
Onnea @ansi91 ja @Omppispomppis 😍

Mulle iski tänään joku vauvakuumepiikki, haikeus ja synnytyskuume. 🙈😅

Jäin pohtimaan tota oviskipu asiaakin, että jos toiselta puolelta ei tunnu ovista, mutta toiselta tuntuu, niin onko se sitten ovuloimaton kierto. Tämä kierto olisi meinaan sen oikeanpuolen muniksen vuoro, josta ei tunnu kipua. 😪

Muistelen kyllä, että edellinen raskaus kun sai alkunsa, niin siinä kierrossa en tuntenut ovista eikä ollut mitään hajua millon ovis edes oli ollut. 🤔

Meillä on viimeset kolme lasta saanut alkunsa yk 4 ja nyt olisi yk 4 taas menossa. Oon kehitellyt tälle kierrolle liikaa toiveita. 😅
 
Mä palaan tänne takas. Mulla todettiin reilu viikko sitten kohdussa hematooma ja diagnoosiksi uhkaava keskenmeno. Sunnuntaina illalla päivystyksessä todettiin ettei sikiöllä näy enää sykettä ja sain tyhjennyslääkkeet 💔. Takki aika tyhjä. Kohta vuosi yritystä. Kolme raskautta mutta ei pääse vielä tutkimuksiin. Nyt päästiin viikolle 10. Pisimmälle tähän asti. Oon henkisesti ja fyysisesti aika loppu ja en vielä tiedä pystynkö vielä ens kierron jälkeen jatkaa yritystä. Tuun sit huutelee ku haluun listoille.

@Tiukuna 💔😢
 
Mä palaan tänne takas. Mulla todettiin reilu viikko sitten kohdussa hematooma ja diagnoosiksi uhkaava keskenmeno. Sunnuntaina illalla päivystyksessä todettiin ettei sikiöllä näy enää sykettä ja sain tyhjennyslääkkeet . Takki aika tyhjä. Kohta vuosi yritystä. Kolme raskautta mutta ei pääse vielä tutkimuksiin. Nyt päästiin viikolle 10. Pisimmälle tähän asti. Oon henkisesti ja fyysisesti aika loppu ja en vielä tiedä pystynkö vielä ens kierron jälkeen jatkaa yritystä. Tuun sit huutelee ku haluun listoille.

@Tiukuna
Suuret pahoittelut 🥺🥺❤
 
  • Tykkää
Reactions: Selis
Mä palaan tänne takas. Mulla todettiin reilu viikko sitten kohdussa hematooma ja diagnoosiksi uhkaava keskenmeno. Sunnuntaina illalla päivystyksessä todettiin ettei sikiöllä näy enää sykettä ja sain tyhjennyslääkkeet . Takki aika tyhjä. Kohta vuosi yritystä. Kolme raskautta mutta ei pääse vielä tutkimuksiin. Nyt päästiin viikolle 10. Pisimmälle tähän asti. Oon henkisesti ja fyysisesti aika loppu ja en vielä tiedä pystynkö vielä ens kierron jälkeen jatkaa yritystä. Tuun sit huutelee ku haluun listoille.

@Tiukuna
Isosti voimia sinnekin ♥ tää on niin raakaa ja raskasta menettää raskaus 😥 ja sit kaikki mitä jää on suru, ikävä ja tyhjyys 💔
 
  • Surullinen
Reactions: Selis
Heippa, minulla ollut tässä toista kuukautta hiljaiseloa. Päässiassa siksi, kun ollut perheen sisäisiä kuormitustekijöitä, niin ei ole oikein ollut aikaa ja jaksamista täällä käydä. Mutta toki lisäksi mitään ei ole oikein tapahtunutkaan, joten ei omalta osalta ole aiemmin ollut mitään raportoitavaa. Olen välillä yrittänyt käydä lukemassa, mutta myönnän etten ole ehtinyt kaikki rästiin jääneitä viestejä lukea. Paljon on onneksi plussia tullut, suuret onnittelut ja tarrasukkia niistä kaikille 🥰 sydäntä särkevää oli lukea @Wintersun teidän kuulumisia, oikein paljon jaksamista teille jatkoon, paranemisia sinulle ja nauttikaa yhdestä ihanasta pienestänne ❤ Ja pahoittelut myös @Tiukuna ja @Selis sekä @mmarimoi_ menetyksistänne ja paljon onnea uusiin yrityskiertoihin. Ja tervetuloa @mmarimoi_ joukkoon ❤

Minulla nyt vihdoin poistettiin kierukka tällä viikolla 🥳 hieman kauhunsekaiset tunteet asian suhteen. Vielä ei olla päätetty aloitetaanko yritys ihan tosissaan jo tässä kuussa vai vasta ensi. Listoille voisin kuitenkin jo tulla
hemuliina90/2.lapsi/ya 10/22 ja kp 7/28-30

kierto ollut kierukan kanssa vähän epätasainen, mutta about tuolla välillä pituus. Ovulaation ajankohdasta ei sitten olekaan mitään hajua 🧐
 
Jaksamista menetyksen kokeneille❤

Me ollaan reissussa ja olen näköjään niin epätoivoinen että ostin hedelmällisyyteen auttavan onnenkiven, se sitten tyynyn alle 😄
Hyvät limat menee nyt varmaan hukkaan kun ei täällä ole voinut toimia, huomenna kotiin niin täytyy toivoa ettei ole myöhäistä vielä, flo ennustaa huomiselle ovista mutta en ole tehnyt täällä testejäkään.
 
Vähän omaa napaa tähän. Tilasin netistä lisää raskaustestejä että voisin seurata viivan kehittymistä. Piti tulla eilen, Matkahuolto oli muuttanut pakettipistettä aamusta eikä sen jälkeen oo kuulunut mitään 🤔 Eilen en sit testannut ollenkaan, toisaalta varmaan ihan hyvä näin ettei oo koko ajan stressaamassa. Kauhea turvotus iltaisin, nyt pientä näläntunnetta alkanut olemaan ja eilen töissä meinasin nukahtaa ulkona pystyyn. Niin ja heräilen joka yö neljän jälkeen pissalle. Viime yönä onneks nukahdin nopeasti uudestaan. Tissit edelleen turvonneet ja kiinteät ja välillä kivistää oudosti. Jotain pieniä selkä- ja vatsatuntemuksiakin on. Mietin tässä että miten selviän päiväkodissa pienillä alkuraskaudesta 😁 Sen näkee sitten
 

Yhteistyössä