Kuuden aikuisen lähipiiri, kaikki 4 koronarokotettua saivat taudin, mutta 2 piikityksistä kieltäytynyttä eivät. Miten tässä nyt näin pääsi käymään? 🤔

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Jotenkin hämmentävää kuinka rokotehaittoja ja ilmiselviä tilastoja pyritään vähättelemään sinnikkäästi.

Voit lukea tilastoista montako veritulppaa on merkitty rokotuksen jälkeen, jos tilastoa ei ole spesifioitu niin että veripulpat näkyy niin ehkä osviittaa antaa rokotevalmistajan itse kertoma haittavaikutus?

Minun ystäväpiirissä on valitettavasti veritulppaa tullut rokotteen jälkeen.
Onko kyseisellä henkilöllä myös keskivartalolihavuus?
 
Jotenkin hämmentävää kuinka rokotehaittoja ja ilmiselviä tilastoja pyritään vähättelemään sinnikkäästi.

Voit lukea tilastoista montako veritulppaa on merkitty rokotuksen jälkeen, jos tilastoa ei ole spesifioitu niin että veripulpat näkyy niin ehkä osviittaa antaa rokotevalmistajan itse kertoma haittavaikutus?

Minun ystäväpiirissä on valitettavasti veritulppaa tullut rokotteen jälkeen.
Minunpa ei

Ja minä taas tunnen kolme (ts. molemmat ovat sukua tai muuten vaan läheisiä) jotka saivat veritulpan jo ennen kuin koko koronaa oli. -Kaksi heistä jopa alle nelikymppisiä.
 
vierailija
Ja minä taas tunnen kolme (ts. molemmat ovat sukua tai muuten vaan läheisiä) jotka saivat veritulpan jo ennen kuin koko koronaa oli. -Kaksi heistä jopa alle nelikymppisiä.
Lääkeyhtiöt ilmoittavat vakavasta haittavaikutuksesta siis ihan turhaan, ei siitä mitään veritulppaa tai muutakaan haittaa saa? Ihmiset täälläkin vain keksivät juttuja pelotellakseen sinua?😮
 
vierailija
Lääkeyhtiöt ilmoittavat vakavasta haittavaikutuksesta siis ihan turhaan, ei siitä mitään veritulppaa tai muutakaan haittaa saa? Ihmiset täälläkin vain keksivät juttuja pelotellakseen sinua?
Tiedätkö miksi lääkeyhtiöt varoittavat syylästä-syöpään, ripulista-ummetukseen, hampaiden irtoamisesta-erektiovaivoihin jne. Siksi, etteivät potilaat voi hakea korvauksia mitä ihmeellisimmin perustein. Amerikkalainen juttu, jossa potilas voi vaatia miljoona korvauksia. Yritysten suojautumiskeino.
 
vierailija
Saahan niistä keskustella ja tietoa löytyy millaisia haittavaikutuksia jotkut ihmiset ovat saaneet. Tuntuu vaan aika turhauttavalta kun neljä rokotetta on useimmilla eikä niitä haittavaikutuksia ole tullut. Vähän kuin keskustelisi viime talven lumista.
Oletko varma, että rokotteesta haitan saaneelle asia on kuin keskustelisi viime talven lumista?
Sopii tietty toivoa että näin olisi, mutta voithan sinä jutella jostakin muusta jos tämä ei sinua enää kiinnosta?
Hiukka empatia ei olisi kuitenkaan pahitteeksi, osa opettelee syömään ja kävelemään uudelleen.
 
vierailija
Niitä yhden toimivan munuaisen omistavia elää täällä joukossamme paljon.
Pelkästään siirtomunuaisen turvin Suomessa elää n 3000 ihmistä ja lisäksi vielä ne joilla syntymästään vain yksi munuainen, toinen munuainen luovutettu tai poistettu esim syövän tai jonkin muun asian takia. Ei ole mikään juttu koska ihminen pärjää yhdellä munuaisella.
 
vierailija
Oletko varma, että rokotteesta haitan saaneelle asia on kuin keskustelisi viime talven lumista?
Sopii tietty toivoa että näin olisi, mutta voithan sinä jutella jostakin muusta jos tämä ei sinua enää kiinnosta?
Hiukka empatia ei olisi kuitenkaan pahitteeksi, osa opettelee syömään ja kävelemään uudelleen.
Opetteletko sinä? Miksi sinulle pitäisi osoittaa empatiaa? En muista täällä kirjoitelleen haittavaikutusten uhrin minä-muodossa. Kyllä nämä tarinat ovat aina sitä kun kummin kaima sai rokotteen ja sitten se kuulemma saattoi halvaantua ainakin puoleksi tunniksi ja kuoli sitten pitkälle edenneeseen keuhkosyöpään heti 5 kuukautta jälkeenpäin. Rokotteen vika kun oli tosiaan ehkä ottanut sen rokotteen tai ainakin nähnyt uutisen rokotteista lehdessä ennen kuolemaansa.
 

Yhteistyössä