Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Mä en osaa tehdä juuresta ruisleipää. Oon pakastimesta oton jälkeen 4 päivän ajan sitte lisänny siihen juureen vettä ja jauhoja ja se on kuplinu, mutta tulos uunista otettaessa on silti kivikova, likilaskuinen läjä. :(

Mulla on harvoja juttuja mitä en osaa ruuanlaitossa tai leivonnassa. Tuo on yksi :D
[/QUOTE]
mulla sama
 
  • Tykkää
Reactions: Echo
Tuli teikäläisestä mieleen että taas saa viikonloput paeta hirvimiehiä, eilenki. Miten mä aina onnistun suunnittelemaan luontoreissut semmoselle kantille missä niitä pipopäitä on?

Mene idylliselle sieniretkelle, niin siellä on joku oranssi äijänpötkylä puskissa.
Tai aattelet lenkillä syrjäisellä mettätiellä että täällä saa hoilata ja pysähtyä huilaamaan, niin tien vieressä hiljaisuudessa nakottaa kannolla joku Kauko tai Rane pyssynsä kans.

Sori, Krut. Ja kyllä mulleki peurapaisti maistuis
Kyllä Kauko, Rane ja Askokin heittävät sen pyssynsä syrjään ja ottavat esiin toisenlaisen, kunhan vain menet sinne metsään sopivan näköisenä. Sammal on pehmeää... ;) Oranssia väriä ei kuitenkaan saa unohtaa, ettei vahingossa joudu paistiksi.
 
  • Tykkää
  • Vau!
Reactions: ruuttis ja Echo
Mä en osaa tehdä juuresta ruisleipää. Oon pakastimesta oton jälkeen 4 päivän ajan sitte lisänny siihen juureen vettä ja jauhoja ja se on kuplinu, mutta tulos uunista otettaessa on silti kivikova, likilaskuinen läjä. :(

Mulla on harvoja juttuja mitä en osaa ruuanlaitossa tai leivonnassa. Tuo on yksi :D
mulla sama
Nyt heräsi halu leipoa ruisleipää hapanjuuresta. Äidilläni on ollut tapana tehdä niin säännöllisesti, mutta on sairastellut viime aikoina ja jättänyt leipomisen. Pitänee käydä kaapimassa juuren rippeitä taikinatiinusta ja ryhtyä toimeen. Tavoitteena joululeipä!

 
Kyllä Kauko, Rane ja Askokin heittävät sen pyssynsä syrjään ja ottavat esiin toisenlaisen, kunhan vain menet sinne metsään sopivan näköisenä. Sammal on pehmeää... ;) Oranssia väriä ei kuitenkaan saa unohtaa, ettei vahingossa joudu paistiksi.
Nyt tutut tunnistaa, moi vaan, mutta nuorempana ja viehättävämpänä lenkkeilin yks syyslauantaipäivä, ja menin passissa olevien hirvimiesten ohi. Ne ei tienneet kuka olin, mutta yks tuttuni joka oli siinä hirviporukassa näki että meen siellä.
Äijät radion välityksellä heitti "hehee, pyydystetään tuo pimu", johon se tuttuni ärähti "ja turpa kiinni". :D
 
Viimeksi muokattu:
Nyt tutut tunnistaa, moi vaan, mutta nuorempana ja viehättävämpänä lenkkeilin yks syyslauantaipäivä, ja menin hirvimiesten ohi. Ne ei tienneet kuka olin, mutta yks tuttuni joka oli siinä hirviporukassa näki että meen siellä.
Äijät radion välityksellä heitti "hehee, pyydystetään tuo pimu", johon se tuttuni ärähti "ja turpa kiinni". :D
jovain sinnua vois tärräyttää nahkapyssyllä
 
@krut ja @Echo se hapanjuuri. En mäkään saa aikaan kohonnutta leipää jos yritän vain jauhoilla, juurella, suolalla ja vedellä.

Mut kokeilkaa sellaista baltianmaista tuttua, mis on siemeniä ja jotain makeaa, vaiks kuivahedelmiä, vuossa kohotettua limppua niin kieli on mennä sen ja voin persässä massuun :p


Mut ei sekään aina onnistu. En tiä, johtuuko kuusta tai maasta.
 
Eiku eksyin kerran joittenkin pukubileiden jälkeen Kemiönsaareen jonnekin korpeen mökille neljän komean uroon kanssa :D

Korkosaappaat osoittautuivat yhtä turhiksi ku muutkin päälläolevat vermeet.
Niin, mä oisin vaihtanu yöks mun flanellipyjaman ylle ja potkassu munille jokaista, joka yrittää lähestyä mua tai häiritä mun unia. :)
 
  • Haha
Reactions: Lispetti
vierailija
Niin, mä oisin vaihtanu yöks mun flanellipyjaman ylle ja potkassu munille jokaista, joka yrittää lähestyä mua tai häiritä mun unia.
Flanelliin pukeutuneenakin voidaan päästä tyydyttävään neuvotteluratkaisuun tulevasta yöstä.


mutta ehkä kuitenkin tuollainen maxi-t-paita yöasuna olisi sinulle sopivampi ja ilmavampi?
 
Viimeksi muokattu:
Päivää, vettä sataa ja silleen.
S-postiin tuli viesti kampaamosta. On synttäritarjouksia. Mm. erilaisia hoitoja. Yksi hoito vähän epäilyttää: K18 hoito.


No joo, se oli hiusnaamio.

Sataa, juu.

Mun pitäisi mennä parturiin ku latvat ovat taas alkaneet takkuuntua. Mut en millään saa aikaiseksi! Kallistakin se on. *pihillä tuulella*
 
  • Tykkää
Reactions: KalaMies ja Boobie

Yhteistyössä