Moi kaikille!
Oon tähän asti seuraillut keskustelua sivusta, nyt rv 9+5 eli laskettu aika on 4.5.
@Ovara89 sai minut aktivoitumaan, täällä siis kirjoittelee neljättä kertaa raskaana oleva epileptikko. Ekassa raskaudessa lääkityksenä oli deprakine, annostusta en valitettavasti muista eikä sitä nykyään raskaanaolevalle edes suositella. Mun esikoinen syntyi keskosena ja hänellä on ollut monenlaista kehitysviivettä, mutta lääkärit ei ole suostuneet laittamaan niitä deprakinen piikkiin vaikka muutamasti oon asian nostanut esille esim neuvolassa. Kaikissa muissa raskauksissa on ollut lääkityksenä lamictal 100mg kahdesti päivässä. Lääkeainepitosuuksia on verikokeilla seurattu raskauden edetessä ja loppuvaiheessa aina annostusta hieman nostettu, ja synnytyksen jälkeen asteittain taas palattu vanhaan annostukseen. Kohtauksia mulla ei lääkityksen ansiosta ole ollut vuosikausiin, mutten uskaltaisi ottaa riskiä että jos vaatisin lääkityksen vähentämistä tai lopettamista ja saisin kohtauksen joka voisi olla vauvalle hengenvaarallinen