Minkähän takia Ruotsin ja Tanskan sosialidemokraattiset naispääministerit ovat pätevämpiä työssään kuin Suomen vastaava naisoletettu?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
”-Henkilökohtaisesti en olisi vielä hirvittävän huolissani tästä velkamäärästä. Mutta olennaista on paljonko velkaa vielä otetaan, mihin sitä jatkossa käytetään ja mitkä korot jatkossa ovat.
Voit keskustella aiheesta 4.10. klo 23 asti”

Kannattaa lukea kunnolla koko artikkeli ennenkuin rätkäiset pätevää pääministeriämme halventavan letkautuksen heti aamutuimaan.

”-Henkilökohtaisesti en olisi vielä hirvittävän huolissani tästä velkamäärästä. Mutta olennaista on paljonko velkaa vielä otetaan, mihin sitä jatkossa käytetään ja mitkä korot jatkossa ovat.

Kannattaa lukea kunnolla koko artikkeli ennenkuin rätkäiset pätevää pääministeriämme halventavan letkautuksen heti aamutuimaan.

👍

Nytkö se velan ottaminen loppuu?

Sanna halventaa ihan itse itsensä.

"Pääkirjoitus|Pääkirjoitus
Velkaantunut hallitus jättää seuraajalleen ison laskun
Suomen velanhoitokulut kasvavat kovaa vauhtia. Hallituksen – erityisesti vasemmiston – talouspoliittisen ajattelun kova ydin on ollut pehmeä raha, mutta valtionvelkakin on veli otettaessa ja veljenpoika maksettaessa."

Jopa HS tuomitsee Sannan hallituksen holtittoman velkaantumisen.

Aloittaja on pääministerin salainen ihailija, ja koska ei saa häneltä(kään) kaipaamaansa huomiota, ainoa keinonsa on kirjoittaa kuraa. So sad
Paljon mahdollista. Sanna sai hyvän käsityksen tavallisen ihmisen elämästä kaupan kassatyössään.
Minäkin olin nuorena kaupassa lisätyössä. Pitkässä jonossa seisonut asiakas ihmetteli miten jaksoin jatkuvasti hymyillä.
Tällä palstalla olen saanut kimppuuni muutaman herhiläisen.
Sanna on hyvä malli kaikille jopa minulle.
Hän teki täysin oikein kun ei pitänyt yhteyttä isäänsä. Minä en ole ollut yhtä jyrkkä ihmisten suhteen ja myönnän myöhemmin katuneeni, että olen tuhlannut aikaani huonoihin ihmissuhteisiin.
Tällä palstalla kartan kuin ruttoa tiettyjä nimimerkkejä.

Paljon mahdollista. Sanna sai hyvän käsityksen tavallisen ihmisen elämästä kaupan kassatyössään.
Minäkin olin nuorena kaupassa lisätyössä. Pitkässä jonossa seisonut asiakas ihmetteli miten jaksoin jatkuvasti hymyillä.
Hän teki täysin oikein kun ei pitänyt yhteyttä isäänsä. Minä en ole ollut yhtä jyrkkä ihmisten suhteen ja myönnän myöhemmin katuneeni, että olen tuhlannut aikaani huonoihin ihmissuhteisiin.
Olet yhtä sekaisin kuin Sanna.

👍

Ei kyllä se sekaisin täällä olet sinä. Eihän tuo jää keneltäkään huomaamatta.
En ymmärrä mitä iloa lyttääjäni saa itselleen minun kirjoitusten perässä juoksemisesta.
Annalla oli selkeä jaottelu aihepiireittäin. Parlamenttipalsta myöhemmin nimeltään Ajankohtaista käsitteli politiikkaa ja yhteiskunnallisia asioita.
Nyt kaikki aihepiirit ovat samaa sekasotku tällä av-palstalla, jolla kukkii naisviha ja henkinen väkivalta. Ei tule enää ketään mieleen ketä täällä ei olisi haukuttu ja pilkattu.
Minulla on ikävä aikaa, jolloin some ja internet eivät olleet olemassa.
Lehtien mielipidepalstat ja kahvikeskustelut riittivät vallan mainiosti. Nettikeskusteluista jäi minulle huono tapa, josta on vaikea päästä eroon.
Tämä palsta on alusta pitäen ollut vastenmielinen. En suosittele tätä palstaa pienten lasten äideille.

Yhteistyössä