Hieno, että olet hakenut apua
Kannustan itse lääkitykseen, jos se vain helpottaa oloasi. Vaikka itsekin koen siitä huonommuutta, että lääkkeitä syön, mutta nykyään on lääkkeitä mitkä on todettu aivan turvallisiksi koko raskauden ajan ja tätä yritän myös itse itselleni hokea. Ja ehdottoman tärkeää kyllä on, että jollekin pääsee purkamaan niitä ajatuksia ja ahdistusta.
Nyt olen päässyt tänne osastolle ja pieni toivonkipinä on, että tämä kääntyy vielä paremmaksi. Kovasti kyllä pelottaa täällä olla, kun on ihan vieras paikka. Mutta ainakin apu on lähellä, jos jotain tapahtuu.
Hormoniperäistä tämä minunkin masennus on. Sitä yritän myös omaan päähäni takoa, että en voi tälle mitään, että tämä vain johtuu tästä raskaudesta ja nyt pitää vain löytää tapoja, joilla tämän kanssa elää. Pienin askelin eteenpäin.
Ihanaa kuulla, että sinulla olo helpotti Tämä tuo itselleni toivoa paremmasta! Itseäni harmittaa myös ettei tämä raskaus ole yhtään mukavaa aikaa, mutta täytyy yrittää keksiä edes jotain pientä mistä nauttii, siitä en ole vielä varma että onnistuuko se.