Rekkasin itteni käyttäjäksiFlo näyttää Kp 31 / 28-30 ei kuulu menkkoja eikä viivaa. Yleensä tasan tarkkaan menkat alkanu kp28 testattu liuska testeillä rfsu ja pc..
Rekkasin itteni käyttäjäksiFlo näyttää Kp 31 / 28-30 ei kuulu menkkoja eikä viivaa. Yleensä tasan tarkkaan menkat alkanu kp28 testattu liuska testeillä rfsu ja pc..
Mulla myös on päänsäryt puuttuneet kokonaan. Monesti ollut joko menkkojen aikaan tai vähän ennen.Mulla tuli dpo 11 illalla sohvalla noustessa kova repäisykipu, sen takia halusin aamulla testata vaikka olikin dpo10 ollut täys nega. Muuten mulla on ollut todella vähän mitään oireita.. PMS päänsäryt puuttunut ja tuntuu koko ajan mahan seudulla siltä et menkat alkais niin joo ja mulla oli oviksesta aina dpo 12 asti todella kuivaa alakerrassa
Meillä esikoinen kääntyi tästä syystä aika ajoissa jo kasvot menosuuntaan, kun ei mahtunut muuten, ja ei ollut varaa päivittää autoa no oli hän melkein kolme sentäs, mutta olisihan se suositeltavaa ollut pitää pidempään selkä menosuuntaan. Hän kyllä kärsi myös matkapahoinvoinnista, että siinä oli sitten se onni, että pahoinvointi helpotti.Autoista. Siis meillä on kaks autoa, ja siinä mielessä ei hätää. MUTTA ne on aika pieniä, ja kun pelkääjän paikan taakse laittaa turvaistuimen niin etupenkki on oikeestaan istumiskelvoton koska se täytyy olla ihan edessä ja noja tosi ylhäällä. Istutaan siis aina jompi kumpi takapenkillä taaperon kanssa jos yhessä lähdetään jonnekkin. Niin että mitäs sitten jos sinne taakse tulis toinenki turvaistuin saa istua naama kojelaudassa Saa alkaa ehkä katteleen vaihtoautoja sitten jos tärppi joskus kävis.
Meillä kans kyllä käy kotikin vähän pieneksi, mutta ei ihan hevillä tästä muuteta. Meillä on 97 neliötä ja kans viis henkeä. Isot lapset on yhteisessä huoneessa ja jos nyt kolmoselle saadaan kaveri pienellä ikäerolla, ni he jakaa huoneen myös, sit kun omaan huoneeseen siirtyvät oon haaveillut joko talon laajennuksesta tai piharakennuksesta sitten joskus, mut ei kyllä näillä koroilla ihan heti olla lisälainaa ottamassaTäällä ne menkat edelleen odottaa itseään... Luulin jo sillon monta päivää sitten että tästä paskasta korona kierrosta päästiin mut jäi se vuoto yhteen rusehtavaan pyyhkäsyyn, eli verta on varmaan alunperin ollut vaan muutama tippa, ei koskaan ennen oo tämmöstäkään ollu
Hain shatavarit tänään, toivottavasti niistä olis nyt tähän jotain apua.
Meillä on auton kanssa ihan hyvä tilanne, ostettiin vajaa vuosi sitten 7 paikkanen, mulla oli salaa pieni takaa ajatus tässä nyt mahtuu just kolme istuinta keskiriville ja takapenkit on "suljettuna" että miehen työkamat mahtuu asunto kyllä vähän natisee liitoksistaan jos tänne vielä yks nyytti tuodaan, nyt meitä asuu täällä 86 neliössä 5 ja keskimittanen koira
Eihän voinu tuhru sit olla kiinnittymisvuoto? Mulla kolmosen kanssa kävi niin, et luulin menkkojen alkavan vähän oletettua aiemmin, mut ne oliki ihme tyngät tuhrut, ja sit kolmen päivän päästä teinki positiivisen raskaustestinTäällä ne menkat edelleen odottaa itseään... Luulin jo sillon monta päivää sitten että tästä paskasta korona kierrosta päästiin mut jäi se vuoto yhteen rusehtavaan pyyhkäsyyn, eli verta on varmaan alunperin ollut vaan muutama tippa, ei koskaan ennen oo tämmöstäkään ollu
Hain shatavarit tänään, toivottavasti niistä olis nyt tähän jotain apua.
Meillä on auton kanssa ihan hyvä tilanne, ostettiin vajaa vuosi sitten 7 paikkanen, mulla oli salaa pieni takaa ajatus tässä nyt mahtuu just kolme istuinta keskiriville ja takapenkit on "suljettuna" että miehen työkamat mahtuu asunto kyllä vähän natisee liitoksistaan jos tänne vielä yks nyytti tuodaan, nyt meitä asuu täällä 86 neliössä 5 ja keskimittanen koira
Näitä on kyllä kiva lukea ja itsekin arvailla. En tosin enää luota mihinkään, kun kohta kaikki oireet on jo koettu ilman pysyvää plussaa. Tuo rintojen kipu oli viime kierrossa tosi voimakas ja en sitten tiedä oliko mahdollisesti lääkkeistä johtuvaa. Tuntui kuin rinnat olis räjähtämässä. Helpotti heti kun menkat alkoi. En muista että mulla olis ennen ollut ihan niin hirveän kipeät.Oireita olis kans kiva kuulla ihan vaan koska niitä on aina hauska jakaa
Viime raskaudessa rinnat tiesi ennen mua raskaudesta ja ne oli tosi arat. Imetyksen jälkeen he eivät ole olleet entisensä eikä arista kuukautistenkaan aikana kuten ennen. Eli niitä ei ehkä enää pysty pitämään ennustajina omalla kohdalla
Onnea matkaan plussan keraMut voi laittaa plussanneisiin. Pääseehän sieltä tarvittaessa takaisin ya 8/22 ja toinen lapsi plussa nyt 9/22
En oo koskaan ovista tikuttanut mutta oletan sen olevan minulla sinä päivänä kun kivut tulee, tällöin eggikset 2-3 päivää ennen voishan joskus mielenkiinnosta varmistaa että mikä se ovispäivä onkaan, mutta en oo kokenut tarpeelliseksi kun meillä aktiivinen seksielämä.Minut voisi poistaa kiertolistalta
KP tänään oikeasti 15, ovista en ole tikutellut, enkä bongannut. Yleensä ovislimat bongaan, joten niitä vielä odotellessa. Tuleeko ne muilla muuten ennen vai jälkeen ovulaation?
Jos tästä kierrosta ei nappaa niin sitten ostan ovulaatiotestejä, ei meinaa jaksaa näin ahkerasti heilutella peittoa..
Mielenkiinnosta just itekin harkitsen niiden tikkujen hankkimista, oishan se kiva tietää milloin se ovis varmasti on. Ja ollaan harrasteltu joka toinen päivä seksiä, kun jostain lukaistiin ohjeeksi, että sen verran vähintään pitäisi, meille se on aika suuri määräEn oo koskaan ovista tikuttanut mutta oletan sen olevan minulla sinä päivänä kun kivut tulee, tällöin eggikset 2-3 päivää ennen voishan joskus mielenkiinnosta varmistaa että mikä se ovispäivä onkaan, mutta en oo kokenut tarpeelliseksi kun meillä aktiivinen seksielämä.
Onnea kauheasti plussanneille täällä tulee kierto venymään, normaalisti kuukautisia enteilee kaksi tuhrupäivää mutta nyt kp 28/28 ei tapahdu vielä mitään. Venyisi vaan vielä pari päivää, antaisi toivoa seuraavallekin kierrolle ajoituksen suhteen
Onnea plussastaEhkä mä voin nyt hetkeksi rauhoittua (vitsi muuten miten ärsyttää ku ostin sen kahden testin paketin ja siihen ekaan testiin tuli kirja.. olisin halunnut testaa viel 3+, mut en todellakaan raski ostaa enempää näitä)
@Mimerkki täytyy kyl sanoa et vaikka on nää muutama oire, nii jos en niiku ajattelisi ja pohtisi näitä oireita nii kylmä ja väsymys voisi mennä ihan hyvin syksyn piikkiin. Ihmeen sellai oireeton olo täälläkin. Esikoisesta oli tissit kipeänä nii silloin se oli jotenkin vahva indikaattori et kyl sitä on raskaana. Nyt musta tuntuu et näissä rinnoissa ei tunnu kyl mikään. Imetys on tehnyt osansa niille
Mulla tulee ennenKP 25 , oireista päätellen olisin voinut vannoa oviksen olevan tänään.
Edellinen kierto : vuoto kesti 14 päivää ja koko kierto kesti 26 päivää. Saa nähdä kauanko kierto nyt kestää. Jospa seuraavassa kierrossa olisi selkeä plussa hymynaamalla. 🥱