Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Lauantaina viimeks tähän ketjuun kirjotettu. :eek:

Mutta mä laitan (ala-arvoisen) aivopähkinän teille.
Aiheena luonnollinen ja ei-luonnolllinen vanheneminen.

Kuka näistä kolmesta kruunupäästä lienee käyny plastiikkakirurgilla :sneaky:

 
Lauantaina viimeks tähän ketjuun kirjotettu.

Mutta mä laitan (ala-arvoisen) aivopähkinän teille.
Aiheena luonnollinen ja ei-luonnolllinen vanheneminen.

Kuka näistä kolmesta kruunupäästä lienee käyny plastiikkakirurgilla
Veikkaan, että kunkku on käynyt penan pidennysleikkauksessa. Ei noiden naamoissa ainakaan ole mitään. Sen verran kurttuinen kerho nääs.
 
  • Haha
Reactions: Elena777
Huomentapäivää!

Meikä joutui hirviökärpäshyökkäksen kohteeksi. Siitä jäi takaraivoon (just siihen kohtaan mikä ottaa autossa niskatukeen) ilkeä, saatanallisen kutiseva patti. Sen vierestä on niskan imusolmukkeet turvonneet ja aristavat ja lisäksi silloin heti, samana iltana, mulle nousi mystinen kuume joka oli tiessään aamulla mutta...


Minkähän s.aatanantaudin oon siitä pikkupaskiaisesta saanut?
 
  • Vau!
  • Surullinen
Reactions: Elena777 ja Erva
Huomentapäivää!

Meikä joutui hirviökärpäshyökkäksen kohteeksi. Siitä jäi takaraivoon (just siihen kohtaan mikä ottaa autossa niskatukeen) ilkeä, saatanallisen kutiseva patti. Sen vierestä on niskan imusolmukkeet turvonneet ja aristavat ja lisäksi silloin heti, samana iltana, mulle nousi mystinen kuume joka oli tiessään aamulla mutta...


Minkähän s.aatanantaudin oon siitä pikkupaskiaisesta saanut?

Tyypillisesti se aiheuttaa kuumetaudin, johon liittyy imusolmukesuurentumia, ihottumaa ja väsymystä”, Ylipalosaari jatkaa.

Kuumeilu saattaa pitkittyä. Joillekin voi tulla sydämen läppätulehduksia. Tauti hoidetaan antibiooteilla.

”Moni tartunnan saanut vähäoireinen potilas paranee ilman hoitoa, ja joillekin voi tulla komplisoitunut taudinkuva.”
 

Tyypillisesti se aiheuttaa kuumetaudin, johon liittyy imusolmukesuurentumia, ihottumaa ja väsymystä”, Ylipalosaari jatkaa.

Kuumeilu saattaa pitkittyä. Joillekin voi tulla sydämen läppätulehduksia. Tauti hoidetaan antibiooteilla.

”Moni tartunnan saanut vähäoireinen potilas paranee ilman hoitoa, ja joillekin voi tulla komplisoitunut taudinkuva.”

Jooh. Vastaava luin minäkin. Mut kuume meni jo eikä oo ihottumaa.


Jos tästä änkeän lääkäriin ni lopputulos on taattu tyyliä "buranaresepti". Ärsyttää tää nykyäajan terveydenhuolto!
 
Päivää, työn hakeminen tympäsee. N. kahden tunnin ruutuun tuijottaminen. Vuorotyö ja raskas työ ei käy.

Mun poika alkoi myös katsella duunipaikkaa. Jatkaa opiskeluja enemmän sivutoimisesti ku lainan nostaminen ei tässä tilanteessa houkuta.

Hoksasin, että jossain tarjottiin jopa pelkkää iltavuoroa. Tosin se paikka oli sit jossain huisintuutissa Tuusulaa liki niin että pitäisi olla oma auto.


Mut sinällään hyvä, että työvuoromahdollisuudet ovat alaajemmat kuin mitä aiemmin.
 
  • Tykkää
Reactions: Erva
No juu. :) Ikääntyminenkin on tavallaan kaunista silloin kun se tapahtuu luomuna: ihmisen geenit säätelee sen, miten ne nahkat laskeutuu omalla naamalla vaikkapa 70-vuotiaana.

Jos ikääntymistä häiritään kirurgisesti, on tulos kuin Silvia, joka näyttää kuin spanielilta.

Tässä on kuvattu Diana sellaisena kuin olisi nyt: olis kamala jos sillä ois botoxia naamassa tai ankkahuulet.

 
Viimeksi muokattu:
No juu. :) Ikääntyminenkin on tavallaan kaunista silloin kun se tapahtuu luomuna: ihmisen geenit säätelee sen, miten ne nahkat laskeutuu omalla naamalla vaikkapa 70-vuotiaana.

Jos ikääntymistä häiritään kirurgisesti, on tulos kuin Silvia, joka näyttää kuin spanielilta.

Tässä on kuvattu Diana sellaisena kuin olisi nyt: olis kamala jos sillä ois botoxia naamassa tai ankkahuulet.

tissien fixaaminen onnistuu pitemmällä aikajänteellä vissiin aika hyvin

toisin ku naaman
 
  • Haha
Reactions: Elena777 ja Echo

Yhteistyössä