Ihana, että olet taas ilonamme! <3Pikkasen ketutti kun jouduin keksimään uuden nikin.
Ihana, että olet taas ilonamme! <3Pikkasen ketutti kun jouduin keksimään uuden nikin.
No eihän toki oo unohtunut. Nuoret saattaa unohtaa asioita, mutta näin vanhemmalla iällä se tieto vain muuttuu sivistykseksi.Höps. Ku osa on jo unohdettu
Juu, tässä hyvä esimerkki sellaisesta baby-lajikkeesta. Ainakin Rondo on yksi pyöreä minilajike.Kaikki Babyt eivät ole saman mallisia....
Äidin koira syö kaikkea mitä sille antaa kädestä...Mulla on maailman tyhmin koira. Se tekee melkein kaikkea mitä emäntänsäkin tekee: eilen se pösilö söi tyytyväisenä porkkanaa.
Oikea Ran Tan Plan.
Kohta se varmaan alkaa palstailla.
Olet varmaankin kuullut noita tarinoita omistajan ja koiran samankaltaisuudesta.Mulla on maailman tyhmin koira. Se tekee melkein kaikkea mitä emäntänsäkin tekee: eilen se pösilö söi tyytyväisenä porkkanaa.
Oikea Ran Tan Plan.
Ekko piilottaa karkkia sohvatyynyjen väliin kuten haukku luita...Olet varmaankin kuullut noita tarinoita omistajan ja koiran samankaltaisuudesta.
Muistathan kerätä jätöksesi siististi pussiin....
Eikä sohvaan kannata hieroa karvoja.
Toivottavasti sohva ei ollut valkoinen. Nyt väri on kuitenkin fazerinsinisen ruskean ja kuulanvihreän sekoitus....Ekko piilottaa karkkia sohvatyynyjen väliin kuten haukku luita...
Ei ole. Ekko vihaa valkoista sisustustaToivottavasti sohva ei ollut valkoinen. Nyt väri on kuitenkin fazerinsinisen ruskean ja kuulanvihreän sekoitus....
En tiennyt, että olet nukkunut Echon sohvalla....Ei ole. Ekko vihaa valkoista sisustusta
Se paikka on varattu mr. EkkolleEn tiennyt, että olet nukkunut Echon sohvalla....
Mutta sängystä ei kukaan puhu mitään. Se on varattu....Se paikka on varattu mr. Ekkolle
Tosiaan. Mutta missä sinä sitten nukut....Se paikka on varattu mr. Ekkolle
Alkaa valjeta...Mutta sängystä ei kukaan puhu mitään. Se on varattu....
...vain Kalamiehelle. En huoli muita tänä yönä.
Aijaa, no vai silviissii sitte...Mutta sängystä ei kukaan puhu mitään. Se on varattu....
...vain mulle. En huoli muita tänä yönä.
Jokaisella on omat mieltymyksensä, Echollakin.Aijaa, no vai silviissii sitte...
Silliä kullekinJokaisella on omat mieltymyksensä, Echollakin.
Mulla on maailman tyhmin koira. Se tekee melkein kaikkea mitä emäntänsäkin tekee: eilen se pösilö söi tyytyväisenä porkkanaa.
Oikea Ran Tan Plan.
Ruotsissa tämä näkyisi?
Hyvää huomentaHuomenta mussut