Mitkä on parhaat keinot laskea kolesteriarvoa?

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Ja sua (taas!) viedään ko pässiä narussa jonkun ihmeravintopaastohöpellyksen kanssa.

Onko sun elämä perustasoltaan niin tylsää ettei vaan voi olla ja elää normaalisti ja OMAA järkeään käyttäen? Vai vastaavatko noi hörhögurut henkilökohtaisesti niin että tulee vastaava fiilis kuin uskonnolliselle oppilaalle silloin kun mestari puhuttelee?
Mikä ihmepaastohöpellys?😮

Ihmeellisiä argumentteja.😮
 
No ihmeellisiä ovat sun linkkisikin

Enkä yhäkään väitä, etteikö osa noista voisi olla ihan varteenotettavia neuvoja mut ku kaikesta, millä pommitat, mieleen jää suunnilleen "syö korkeintaan kerran päivässä ja vain läskiä ja munia ja lihaa"
Mitä ihmeellistä niissä on?

Voinko minä vaikuttaa siihen mitä sulle jää mieleen? Juuri kirjoittelin tässä männä päivänä omega 6 - omega 3 suhteesta ja B1 vitamiinistä etc. Luitko?
 
Mitä ihmeellistä niissä on?

Voinko minä vaikuttaa siihen mitä sulle jää mieleen? Juuri kirjoittelin tässä männä päivänä omega 6 - omega 3 suhteesta ja B1 vitamiinistä etc. Luitko?
No en. Olen ne jo aiemmin itse selvitellyt. Ja muistaakseni samassa ketjussa (ehkä samassa viestissä jopa) linkkailit kauhean läjän jotain huuhaasivustoja.

Sä voit vaikuttaa jos referoit selkeästi jonkun linkkisi sisältämän tiedon. Toki sen jälkeen selvittelen vähintään viidestä eri lähteestä, onko saamassani uudessa tiedossa mitään mihin uskoisin.

Ihmisen pitää olla skeptinen ja osata seuloa saamansa tieto ja tehdä se niin, ettei jää jumiin yhteen ajatukseen ja usko vain lähteitä jotka tukevat sitä.
 
No en. Olen ne jo aiemmin itse selvitellyt. Ja muistaakseni samassa ketjussa (ehkä samassa viestissä jopa) linkkailit kauhean läjän jotain huuhaasivustoja.

Sä voit vaikuttaa jos referoit selkeästi jonkun linkkisi sisältämän tiedon. Toki sen jälkeen selvittelen vähintään viidestä eri lähteestä, onko saamassani uudessa tiedossa mitään mihin uskoisin.

Ihmisen pitää olla skeptinen ja osata seuloa saamansa tieto ja tehdä se niin, ettei jää jumiin yhteen ajatukseen ja usko vain lähteitä jotka tukevat sitä.
Mikä oli huuhaata?

Minäkin selvittelen vähintään viidestä eri lähteestä usein useammasta.
 
En löydä enää sitä viestiä.

Mut jos superlyhentäisit sen omegajutun. Mitä saamme liikaa suhteessa mihin ja mikä ois oikea suhde?
Saamme luultavasti liikaa omega kutosia. Suhde omega kolmosten kanssa pitäisi olla 1:1.

Kolesteroolista en ole referoinut (enkä paastoamisesta) videoita koska oikeasti luulen, että ihmiset ovat tietoisia näistä. Halusin vain mielen virkistämiseksi laittaa ns. itsestään selvyyksiä.

Tässä nyt yksi video (suomalaisilla teksteillä) jossa kertotaan kolesterolista ja virheellisistä uskomuksista. Jokainen meistä luultavasti lähtökohtaisesti kirjoittaa siitä mitä ihmiset yleensä/normaalisti/useimmiten jne. Oli sitten kyse tavoista, ravintosuosituksista yms. Toki aina löytyy poikkeuksia, esim. joilta poistettu elimistöstä vaikka joku tärkeä kehon toimintaan vaikuttava asia.


Olen välillä laiska/kiireinen, siksi en joskus kirjoita - laitan mielummin videon.😬
 
Saamme luultavasti liikaa omega kutosia. Suhde omega kolmosten kanssa pitäisi olla 1:1.

Kolesteroolista en ole referoinut (enkä paastoamisesta) videoita koska oikeasti luulen, että ihmiset ovat tietoisia näistä. Halusin vain mielen virkistämiseksi laittaa ns. itsestään selvyyksiä.

Tässä nyt yksi video (suomalaisilla teksteillä) jossa kertotaan kolesterolista ja virheellisistä uskomuksista. Jokainen meistä luultavasti lähtökohtaisesti kirjoittaa siitä mitä ihmiset yleensä/normaalisti/useimmiten jne. Oli sitten kyse tavoista, ravintosuosituksista yms. Toki aina löytyy poikkeuksia, esim. joilta poistettu elimistöstä vaikka joku tärkeä kehon toimintaan vaikuttava asia.


Olen välillä laiska/kiireinen, siksi en joskus kirjoita - laitan mielummin videon.

No just.

Ymmärsit ilmeisesti huonohkosti, mitä sanoin.

En todeljlakaan aio katsoa tuota videota. Uskottavuutesi laski taas.
 
  • Haha
Reactions: Lispetti
Väitit, että autoimmuunitaudit parantuisi kun söisi punaista lihaa. Ja muistaakseni et korvaasi lotkauttanut kun mainitsin kuinka punaisen lihan välttäminen on tuonut reumasta kärsiville helpotusta. Sori, että vastasin vaikket multa kysynyt

Toi on muuten ärsyttävintä Lispetissä. Se ei yhtään kuuntele mitä toinen sanoo. Jankkaa vain omaa (tai siis herratis minkä lähteiden) kantaa linkein.
 
  • Vau!
Reactions: Lispetti

Yhteistyössä