vierailija
Tavoitteena lyhyt elämä kun kanan lento.sittenhän sitä on ihan turha alkaa "hoitamaan"
Tavoitteena lyhyt elämä kun kanan lento.sittenhän sitä on ihan turha alkaa "hoitamaan"
Mikä ihmepaastohöpellys?Ja sua (taas!) viedään ko pässiä narussa jonkun ihmeravintopaastohöpellyksen kanssa.
Onko sun elämä perustasoltaan niin tylsää ettei vaan voi olla ja elää normaalisti ja OMAA järkeään käyttäen? Vai vastaavatko noi hörhögurut henkilökohtaisesti niin että tulee vastaava fiilis kuin uskonnolliselle oppilaalle silloin kun mestari puhuttelee?
Jaahas menimme epämukavuusalueelle ja on aika hypätä asiasta toiseen.tässä tilanteessa on kyllä törkeää edes jakaa niitä aikoja
No ihmeellisiä ovat sun linkkisikinMikä ihmepaastohöpellys?
Ihmeellisiä argumentteja.
No nyt ei mainittu sanallakaan pehmeitä rasvoja kun tohtori kertoi telkkarissa terveellistä elämäntavoistaEi lääkäreitä ole tähän mennessä kiinnostanut valitettavasti.
Mitä ihmeellistä niissä on?No ihmeellisiä ovat sun linkkisikin
Enkä yhäkään väitä, etteikö osa noista voisi olla ihan varteenotettavia neuvoja mut ku kaikesta, millä pommitat, mieleen jää suunnilleen "syö korkeintaan kerran päivässä ja vain läskiä ja munia ja lihaa"
No en. Olen ne jo aiemmin itse selvitellyt. Ja muistaakseni samassa ketjussa (ehkä samassa viestissä jopa) linkkailit kauhean läjän jotain huuhaasivustoja.Mitä ihmeellistä niissä on?
Voinko minä vaikuttaa siihen mitä sulle jää mieleen? Juuri kirjoittelin tässä männä päivänä omega 6 - omega 3 suhteesta ja B1 vitamiinistä etc. Luitko?
Mikä oli huuhaata?No en. Olen ne jo aiemmin itse selvitellyt. Ja muistaakseni samassa ketjussa (ehkä samassa viestissä jopa) linkkailit kauhean läjän jotain huuhaasivustoja.
Sä voit vaikuttaa jos referoit selkeästi jonkun linkkisi sisältämän tiedon. Toki sen jälkeen selvittelen vähintään viidestä eri lähteestä, onko saamassani uudessa tiedossa mitään mihin uskoisin.
Ihmisen pitää olla skeptinen ja osata seuloa saamansa tieto ja tehdä se niin, ettei jää jumiin yhteen ajatukseen ja usko vain lähteitä jotka tukevat sitä.
En löydä enää sitä viestiä.Mikä oli huuhaata?
Minäkin selvittelen vähintään viidestä eri lähteestä usein useammasta.
Saamme luultavasti liikaa omega kutosia. Suhde omega kolmosten kanssa pitäisi olla 1:1.En löydä enää sitä viestiä.
Mut jos superlyhentäisit sen omegajutun. Mitä saamme liikaa suhteessa mihin ja mikä ois oikea suhde?
Saamme luultavasti liikaa omega kutosia. Suhde omega kolmosten kanssa pitäisi olla 1:1.
Kolesteroolista en ole referoinut (enkä paastoamisesta) videoita koska oikeasti luulen, että ihmiset ovat tietoisia näistä. Halusin vain mielen virkistämiseksi laittaa ns. itsestään selvyyksiä.
Tässä nyt yksi video (suomalaisilla teksteillä) jossa kertotaan kolesterolista ja virheellisistä uskomuksista. Jokainen meistä luultavasti lähtökohtaisesti kirjoittaa siitä mitä ihmiset yleensä/normaalisti/useimmiten jne. Oli sitten kyse tavoista, ravintosuosituksista yms. Toki aina löytyy poikkeuksia, esim. joilta poistettu elimistöstä vaikka joku tärkeä kehon toimintaan vaikuttava asia.
Olen välillä laiska/kiireinen, siksi en joskus kirjoita - laitan mielummin videon.
Väitit, että autoimmuunitaudit parantuisi kun söisi punaista lihaa. Ja muistaakseni et korvaasi lotkauttanut kun mainitsin kuinka punaisen lihan välttäminen on tuonut reumasta kärsiville helpotusta. Sori, että vastasin vaikket multa kysynytMikä oli huuhaata?
Minäkin selvittelen vähintään viidestä eri lähteestä usein useammasta.
Väitit, että autoimmuunitaudit parantuisi kun söisi punaista lihaa. Ja muistaakseni et korvaasi lotkauttanut kun mainitsin kuinka punaisen lihan välttäminen on tuonut reumasta kärsiville helpotusta. Sori, että vastasin vaikket multa kysynyt
Luulisi heillä olevan oikeita sairaita hoidettavanaEi lääkäreitä ole tähän mennessä kiinnostanut valitettavasti.
Todellakin-monen muunkin mielestäSydänliiton merkki on varottava merkki.
Omenoissa/päärynöissä/ymmikä niin? Lääkkeissä, Smoothiessa/soseissa vaikkei lue jne
Eikun nyt on hoitajapula. Kaikenlaiset testaamiset pitäisi pistää tauolle kun ne sitoo henkilökuntaa!Ja...e epämukavuusalueelle ja on aika hypätä asiasta toiseen.
Ei ollut mulle mut luomuliha on käytössä hyvä kun ei lisätä siihen mitään.Väitit, että autoimmuunitaudit parantuisi kun söisi punaista lihaa. Ja muistaakseni et korvaasi lotkauttanut kun mainitsin kuinka punaisen lihan välttäminen on tuonut reumasta kärsiville helpotusta. Sori, että vastasin vaikket multa kysynyt
Ennaltaehkäisy ja sairauksien ajoissa löytyminen säästää hoitajien työvuosia. Ei pidä ajatella vain tätä hetkeäEikun nyt on hoitajapula. Kaikenlaiset testaamiset pitäisi pistää tauolle kun ne sitoo henkilökuntaa!
Olisikin mutta kun suurin osa potilaista on itseään hoidattavia luulosairaita, jotka vievät aidosti sairaiden ajat. Toinen ryhmä jotka 80% työllistävät terveydenhuoltomme päihde- ja mt-potilaat.Luulisi heillä olevan oikeita sairaita hoidettavana
Todella vähän. Sitäpaitsi jos testaukset lopetetaan niin sitten ryhdytään sammuttamaan pensaspaloja ja kun sairaudet kuten syöpä tekee tehtävänsä niin hoitokustannukset ja kuolemat lisääntyvät.Eikun nyt on hoitajapula. Kaikenlaiset testaamiset pitäisi pistää tauolle kun ne sitoo henkilökuntaa!
Minä.vähän luulen (ja toivon) ettet itsekään ole noita videoita ehtinyt katsella oikeastiOlen välillä laiska/kiireinen, siksi en joskus kirjoita - laitan mielummin videon.
Miksi mittautit sen?Minulla on aina ollu korkea kolesteroli. Ei laske ei sitten millään. En jaksa enempää liikkua taikka muuttaa ruokavaliota mahottomaksi.
Höpö höpö. Säteily aiheuttaa syöpää.Todella vähän. Sitäpaitsi jos testaukset lopetetaan niin sitten ryhdytään sammuttamaan pensaspaloja ja kun sairaudet kuten syöpä tekee tehtävänsä niin hoitokustannukset ja kuolemat lisääntyvät.
mut ei ihmiset halua uskoa vaikka itse näkee?Nyt kun patenttisuoja-aika alkaa olla ohi, näkyy joku maininta haitoista