Nyt varuiksi kunnon talletukset, ja sit sormet ristissä vaan ja uudet talletukset asap kun mies kotiutuuTässä vielä kuva testistä.
Nyt varuiksi kunnon talletukset, ja sit sormet ristissä vaan ja uudet talletukset asap kun mies kotiutuuTässä vielä kuva testistä.
Toivotaan että tallettelut riittää! Just katsoin kuvia niin edellisen kerran kun oon saanut tollaset oli seuraavana päivänä jo täysin tasavahvat.Nyt varuiksi kunnon talletukset, ja sit sormet ristissä vaan ja uudet talletukset asap kun mies kotiutuu
Toivotaan että olis näin, sit ois hyvään aikaan talletusToivotaan että tallettelut riittää! Just katsoin kuvia niin edellisen kerran kun oon saanut tollaset oli seuraavana päivänä jo täysin tasavahvat.
Antibiootin ei pitäisi vaikuttaa ovikseen. Mutta jos syö tulehduskipulääkkeitä niin ne vaikuttaa.Odottavaisena tähän kiertoon taas Menkoista kun selviää niin uudella innolla taas kohti yritystä. Saatan saada tänään antibioottikuurin, toivottavasti en, mutta voiko se vaikuttaa ennen ovista jotenkin?
Mä oon aina tehny aamupissasta@peanut_butter onnea plussasta
@Poiski tiedän että asia on vakava, mutta siltikin vähän naurattaa ne ravut
Tänään yllättäen lämmöt laskenut normaaliin, jonka myötä myös toivo tältä kierrolta Erikoista toki se että mulla on aiemmissa kierroissa lämpö laskenut normaaliin vasta kp1, sinne on kaiken järjen mukaan matkaa vielä muutama päivä. Tai mistä minä tiedän vaikka tulis superlyhyt kierto tästä.. Aamupissasta kuitenkin samanmoinen haamujen esi-isä kuin eilenkin. Testataanko täällä aamupissasta, niin kun yleinen suositus on? Lueskelin useilta keskustelupalstoilta että moni saanut päiväpissasta vahvempia viivoja yksilöstä riippuvaista kai tämäkin
Voi ei..... Oisko yksityinen vaihtoehto?Menkat on ihan olemattomat, en tarvitse sidettä edes ollenkaan. Soitin naistenpolille olisiko mahdollista saada aikaa että tsekkaisi limakalvon ja jos sille jotain voi tehdä sitten. En saa aikaa, vasta sitten kun 12kk mennyt edellisestä keskenmenosta. Eli ensi kesänä ja nyt jo yritystä yli vuosi En edes lapsettomuusklinikalle pyytänyt vaan ihan perusgynelle niin ei.
Tää on niin epäreilua, toisessa paikkaa pääsee 6kk yrityksen jälkeen jos on yli 35v, mä oon 37v ja yritetty vuosi, 2km ja 4 kemiallista, menkat täysin olemattomat ja km välillä jo todettu sen johtuvan siitä että kohdun limakalvo on liian ohut. Mutta edes yhtä lääkärikäyntiä ei saa.
Mulla ei näkynyt dpo9 mitään mutta dpo10 tuli jo selkeä haalea!Neljättä päivää näitä menkkajomotuksia vaan ei mitään vuotoa, tänään tullut enemmän tommosta vihlontaa ja neppailua, tuntuu nyt tosi samalta kun oviskivut ja hirvee turvotus + iltasin ja öisin oon ollu ihan horkassa ei voi edes sanoa nyt että ite keksis näitä tuntemuksia kun tarkkaan syynää omaa vointia kun on niin selviä ja nahoissa tuntuvia....
Kävin hakemassa täydennystä testivarastoon tokmannilta, ootteko saanu dpo 9 kukaan mitään näkyviin? Keskiviikkoon piti malttaa mut jos nyt kuitenki yhen testin tuhlais huomenna
Ois se kyllä aika uskomatonta jos nyt tärppäis ku olin ne alkukirron imetykset, korona ja sika pitkälle venyny ovis....