Sannan piti aloittaa duunit, mut dokaamiseksihan se sit kuitenkin meni

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Musta on tosi erikoista, että juoruat Marinin pyllystä, mutta Halla-ahon äpärästä et puhunu juuri mitään.
Ymmärrän hyvin, miten helppo s
Niin. Mut sä et voi olla satavarma. Esim mulle nuorena kävi niin et kaksjätkää vasikoi huumeidenkäyttäjiä ja pisti mun syyksi sen. Mut onneks ne oli niin tyhmiä et mä olin just englannissa lomalla silloinkun selittivät näin. Jouduin selitteleen muille et mä en oo kertonut niinkuin en ollutkaan. Ja kannabiksesta kyse. Ja sä joutuisit hakeen ne huumeet jostain et ihan hyvin saattais joku kuvaa ja laittaa videon susta et tuolla se rapa nisti menee.
Mitä?
 
Miksi pääministerin yksityiselämä kuuluu sinulle tai minulle?

Oletko tirkistelijä?

Oletko kiinnostunut, miten hoitaa vessahommansa ja miehensä kanssa sängyssä?

Pitääkö pääministerin tehdä sinulle selvitystä näistä asioita ja haluaisitko kenties seurata hänen vapaa-aikaansa 24/7 BB-kameroiden tapaan, jotta hän käyttäytyy sinulle sopivalla tavalla.?

Vittu mitä ihmisiä....
Kyse on pääministeristä.
 
Olen samaa mieltä siitä, että pääministeri on henkilö, jonka kanssa meidän pitäisi olla ajan tasalla. Hänellä on kuitenkin julkkisten tavoin yksityiselämä, jota meidän on kunnioitettava. He palvelevat yleisöä niin paljon kuin voivat, mutta se ei tarkoita sitä, että heidän allekirjoittamiinsa sopimuksiin sisältyy se, että yleisö puuttuu heidän yksityiselämäänsä.
 

Yhteistyössä