Kunnon oviskivut iski illalla. Eli mulle saisi lauantaille laittaa dpo 1 ja voisin tulla piinalistalle. I-ha-naa.
On kyllä ollu valkovuotoa enemmän kuin muistelen aiemmin olleen oviksen jälkeenDPO 4. Tänään kyllä väsyttää, aivan saamaton olo ja pääkipu läsnä. Onko muuten muilla piinailijoilla valkovuotoa ollut ovulaation jälkeen?
Hei, kiitti tästä tiedosta. Mulla siis ferrit kans matalat, kävin mittaaa ne reilu kuukausi sitten. Hb oli kyllä Ok.@Selis täältä taustalta kommentoin. Olen seurannut keskustelua, mutta oma kommentointi jäänyt kun vauva haave otti takapakkia löytyneen raudanpuuteanemian vuoksi, joka varmasti juontaa juurensa jo esikoisen raskausajasta, mutta elimistö tottunut jo niin tyhjiin rautavarastoihin, että nyt vasta alkukesästä havahduin mittauttamaan ferritiini arvon, myös hemoglobiini oli alakantissa. Ainoa oire, jonka tiedostin oli runsautuneeet kuukautiset. Nyt toki osaan yhdistää monta muuta oiretta tähän myös. Raudanpuutteesta kärsii 20 prosenttia suomalaisista ja raudanpuute saattaa aiheuttaa lapsettomuutta tai varhaisia keskenmenoja. Joten kannattaa ehdottomasti hakeutua lääkäriin jos runsaat ja entisestään runsautuneeet kuukautiset.
Tsemppiä kaikille vauvahaaveilijoille!
kyllä ainaki mun silmään näkyySorry omaa napaa taas mutta mulla oli vielä paketin toinen pc jäljellä niin testasin tänäänkin. Kuvittelenko omiani vai näkyykö tuossa jotain? Varmaan vaan joku viivanpaikka jos sitäkään Kuvissa ehtiny jo valitettavasti pitkälti kuivua ja kuulemma pc antaa helposti viivanpaikkaa, mutta mä en oo ikinä ennen saanu näihin yhtään mitään näkyviin jos en oo ollu raskaana, se mun eilinen testikin oli ihan puhdas nega myös kuivana.
Näkyy siellä hento viiva!Sorry omaa napaa taas mutta mulla oli vielä paketin toinen pc jäljellä niin testasin tänäänkin. Kuvittelenko omiani vai näkyykö tuossa jotain? Varmaan vaan joku viivanpaikka jos sitäkään Kuvissa ehtiny jo valitettavasti pitkälti kuivua ja kuulemma pc antaa helposti viivanpaikkaa, mutta mä en oo ikinä ennen saanu näihin yhtään mitään näkyviin jos en oo ollu raskaana, se mun eilinen testikin oli ihan puhdas nega myös kuivana.
Eli sulla vähän sama tilanne et on kyllä suuri huijaus jos nää oireet ei oo mitään 🫣 mullaki toi aamuyön herääminen ollu selkee oire, mut en ainakaan viime yönä heränny 🫢@Quesadilla kyllä näkyy, hyvinkin!
@Mirkkuli26 en oikein tiedä. Osa sekoittuu tohon lääkkeeseen, kahtena päivänä kuvottanut ja viimeyönä heräsin pirteänä 4 aikaan. Tää sama oli viime raskaudessakin. Tuun niin pettymään negoista ja menkoista
Ohhoh!! Paranemisia 🫶Terkut sairaalasta
Sisäkorvan tulehdus. Huimaus kävi niin kamalaksi ja sen myötä oksentaminen että hakeuduin eilen päivystykseen.
Hevosen kortisonikuuri kymmeneksi päiväksi ja kahden viikon saikku.
En toivo tät kellekään. Ihan kamalaa. Tänään onneksi kotiin. Huonosti nukuin ku heräsin kerran tunnissa.
Kyllä täältä ylös noustaan sitten jossain vaiheessa.
Nousee semmoi 3-5kg. Mun kroppa siis kerää herkästi nestettä ja sen se myös tekee aina loppukiertoonPeukut pystyssä @SandraB, että kaikista vastoinkäymisistä huolimatta saatte plussan
Pahoittelut @Sipiriina uudesta kierrosta Olisi jo teidän vuoro
Pikaista paranemista @Mamiks
Täällä odetellaan vielä uutta kiertoa, flo ennustaa uuden kierron alkavan tiistaina. Tänään on ollut selän särkyä yms..
Nouseeko muilla paino loppu kierrossa? Minulla nousee n.kilon ja sitten menkkojen jälkeen taas putoaa normaaliin
Nousee - ja turpoaa myös ihan hulluna tää on aika uus ominaisuus itselle, ehkä vuoden ajan huomannut että paino nousee tosiaan reilummin, helposti 2-3kg . Liekkö ikään liittyvää..?Peukut pystyssä @SandraB, että kaikista vastoinkäymisistä huolimatta saatte plussan
Pahoittelut @Sipiriina uudesta kierrosta Olisi jo teidän vuoro
Pikaista paranemista @Mamiks
Täällä odetellaan vielä uutta kiertoa, flo ennustaa uuden kierron alkavan tiistaina. Tänään on ollut selän särkyä yms..
Nouseeko muilla paino loppu kierrossa? Minulla nousee n.kilon ja sitten menkkojen jälkeen taas putoaa normaaliin