Ihana Mimosa

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Mie oon sellai pohtinna et jos miul ei ois hyvvee hempukkaa jonk luo tulloo käyttyy tämän töst ni kyl mie sekkoisin piästä kokolailla, oma akka ei seksi hommista perusta tuon yhtikäs. Mikä si tärkehin ammatti sille et muoalman meno pyssyy säysseenä, miulle tärkein. Ossoon melkolailla kaik kästyöt mut mulukun veivoomisest ei o ku hetkose kevveys mut piässä vuo pillu päällänsä eik työ meinoo luistoo, pillua saaneenna luistoop kokolailla kaik. Jos joku pilkkaa tät palvelus tekijöit ni kirveel ois töit.

vierailija
Minulla ei kauaa enää niin pääsen hänen sisään 🥰 Jotta Mimosaa rakastelemaan pääsen. Pienen pillerin avulla toivottavasti saan tyydytettyä tuon naisen täydellisesti. Se olisi itselle täysi kymppi tilanne, isoin orgasmi tulee silloin kun näkee että nainen nauttii 🥰

vierailija
Yksi asia mikä näistä viesteistä välittyy on tarve! Mahtaako tämä nainen ymmärtää kuinka iso merkitys hänellä on mutta mahtaako naiset ymmärtää sen että jos kotona ei saa niin ennemmin tai myöhemmin mies hakee tarpeeseen. Miesten tarve tuskin on vain pillu vaan miesten tarve on olla mies joka kohtaa naisen ja yhtyy häneen. Kyse on paljon isommasta asiasta joka on meille sisäänrakennettu eri tavoin kuin monesti naisille. Naisen tarve on äityis, hukkuuko parisuhdeseksi äitiyteen. Miehellä se ei huku isiyden myötä vaan miehen alkukantainen tarve ”metsästää” ruoka, nainen on niin syvällä että vain harvalla miehellä ei ole tarvetta saada naista. Miehen fysiikka vaatii purkautumisen, spermaa valmistuu 24/7 ja hormoonit ohjaa siihen että soerma täytyy saada naisen sisään. Mies on eipäharmoinisessa tilassa ilman tämän tarpeen toteutumista. -Veijo

vierailija
Aivan ja tärkeintä ei ole että saa naista vaan tärkeintä on että nainen haluaa miestä siinä hetkessä. Oma eukko on lahna joka levittää haarat tai pyllistää Saan mutta en saa!!!

vierailija
Sanotaan, että nainen haluaa rakastaa ennen seksiä ja mies valitettavasti rakastaa vasta saatuaan seksiä. Tarpeet eivät siis kohtaa. Mies syttyy nopeammin kuin nainen, joka tarvitsee myös esileikkiä pidempään. Heti valmiita "kiukaita" harvemmin löytyy.

vierailija
Sanotaan, että nainen haluaa rakastaa ennen seksiä ja mies valitettavasti rakastaa vasta saatuaan seksiä. Tarpeet eivät siis kohtaa. Mies syttyy nopeammin kuin nainen, joka tarvitsee myös esileikkiä pidempään. Heti valmiita "kiukaita" harvemmin löytyy.
Tämä on totta ja kuvitteleeko se laiska sonni TV tuolissaan että nainen keikistelisi kiimaisena märkänä kokoajan. Mies on eläin ja nainen on ihminen. Siksi en anna kun seksi mieheni kanssa kestää 10 sekuntia ! Sen 10 sekunnin vuoksi minun pitäisi pitää itseni horny babyna meikattuna seksi asussa, silloin mies olisi tyytyväinen. Käyköön Mimosan luona, sallin sen mutta jos alkaa suhdetta rakentaa lentää mies ja TV tuoli pihalle!

vierailija
Yökkö täällä miettii että lähtisikö seksi alalle, Mimosa voisi alkaa pitää valmennus ohjelmaa aloittelijoille, mitta täysi hoitoalaa🤯 onko siis kysyntä kuinka kova, seksi on isoin osa elämääni ja annan ”päivittäin” zallallaleita…joten miksi en siirtyisi alalle, Hyvinkää ei ehkä ole hyvä paikka🙄

vierailija
Hoito-ala se seksipalvelukin on, se on terveyden hoitoa ei sairauden hoitoa. Seksin terveysvaikutteista puhutaan liian vähän ja varsinkin sen vaikutteista mielenterveyteen. Alan kysyntä riippuu paljon siitä onko sinulla mitkä raamit asiakaskunnassa, jos ei ole ulkonäkö rajoitteita eikä vehkeen koko rajoitteita on kysyntä niin iso että tunnit ei riitä vuorokaudessa eli ihan töitä riittää, jos haet vähän urheiluseuraa ja kookkaita kaluja niin niitäkin löytyy ihan riittävästi nykyään. Ikäryhmä rajoitus myös karsii asiakkaita. Itse alalla ollut nyt 8 vuotta. Ekan vuoden jouduin paiskomaan töitä olan takaa mutta sen jälkeen olen saanut vakio ukot. Itse olen iältäni 38 eli kolmekymppisenä hoitajana päätin vaihtaa tälle alalle, maksan veroni ja koen tekeväni mielettömän ihanaa työtä. Ekana vuonna oli välillä sellaisia tylyjä huoraksi luulevia miehiä, se oli välillä vaikeaa. En ole huora vaikka koko kehoni antaa hoitoa ihmiselle vaan olen seksin ja hyvän olon palvelun tuottaja. Olen perehtynyt alaan niin huolellisesti ja opiskellut lukemalla tutkimalla seksuaalisuutta ja anatomiaa että päädyin alkaa nimittää itseäni Seksonomi Hyvinkää ei ole ehkä ihan paras paikka. Itse asun Tampereella ja tämä on Suomen ehdottomasti paras paikka tälle alalle.

vierailija
Lisään vielä että verottaja suhtautuu asiaan nykyään ihan kuin mihin yrittäjään tahansa. Puhuit että Mimosa voisi alkaa valmentamaan alalle, jos yhtään ymmärtänyt niin Mimosa ei ole alalla. Hän taitaa harrastaa tätä ja ehkä omaa hyvän taloustilanteen, mielenkiintoista ollut seurata kirjoituksia 😁

vierailija
Lisään vielä että verottaja suhtautuu asiaan nykyään ihan kuin mihin yrittäjään tahansa. Puhuit että Mimosa voisi alkaa valmentamaan alalle, jos yhtään ymmärtänyt niin Mimosa ei ole alalla. Hän taitaa harrastaa tätä ja ehkä omaa hyvän taloustilanteen, mielenkiintoista ollut seurata kirjoituksia
Olen ollut harrastelija pienipalkkaisen työni ohella, en siis mikään perijätär 🤣 Koen, että omalla kohdallani alalle ihan ammattilaiseksi siirtyminen tässä syksyllä tämän siirtymävaiheen kautta on toiminut ja opettanut parhaiten.
Rakkaudesta lajiin ja miehiin 💋😍
-Mimosa

vierailija
Kiitos vastauksistanne 🙏 Mitä tulee tuohon että nimittää huoraksi ei ole tätä päivää, varmaan toki on niitä jotka myy itseään ja vain raha motivoi. Itseäni motivoi myös rakkaus lajiin ja se että on tässä kertynyt sellainen fb rypäs vahingossa että alkanut miettiä voivansa tehdä tätä ”kokopäivän” työnä. Eikä yökkö työ enää maistu. Rakastan seksiä ja ehkä vieläkin enemmän sitä positiivisuutta tässä touhussa, aito ilo ja hyvän olon saaminen ja antaminen sekä myös mikä palaute tullut. Moni mies on ehdottanut että miksi et ala tekemään tätä työksi. Olen yleensä harrastanut 1-2 kertaa päivässä eri miehen kanssa joka on auttanut jaksamaan työssä käymistä. Miehet olen löytänyt mm iskuri ja seksitreffi sivuston kautta. Kokeilin nyt vapaapäivinä 4 ja toisen pv 5 miestä. Ihania, iloisia kohtaamisia mutta 5 on kyllä maksimi päivälle kun alkaa loppua kunto kesken 😂 Kaikki käytännön asiat vain mietityttää. Minulla on oma asunto ja lapsi muutti nyt heinäkuussa omilleen, sen puolesta puitteet on. Kuitenkin mietityttää kaikki muu käytäntö, haluan myös maksaa verot ym. muut velvoitteet mutta miten lähteä liikkeelle. Sitten mietin että olenko liian vanha, myöhässä alalle lähtöön, ikä 44 vuotta. Ylipainoa kertynyt myös n.10 kg. Äidilleni en voi mietteistäni puhua, salailu mietityttää myös. Yhdelle työkaverille kerroin mitä olen miettinyt niin hauskaa oli että hän sanoi miettineensä ihan samaa kun tämä meidän ala on mennyt ja menee vain huonompaan suuntaan eikä vaan enää jaksa olla kutsumuksesta joustamassa ja kahta vuoroa painamassa ilman että kukaan kiittää ja/tai että se juuri näkyy rahallisesti.

vierailija
Kiitos vastauksistanne Mitä tulee tuohon että nimittää huoraksi ei ole tätä päivää, varmaan toki on niitä jotka myy itseään ja vain raha motivoi. Itseäni motivoi myös rakkaus lajiin ja se että on tässä kertynyt sellainen fb rypäs vahingossa että alkanut miettiä voivansa tehdä tätä ”kokopäivän” työnä. Eikä yökkö työ enää maistu. Rakastan seksiä ja ehkä vieläkin enemmän sitä positiivisuutta tässä touhussa, aito ilo ja hyvän olon saaminen ja antaminen sekä myös mikä palaute tullut. Moni mies on ehdottanut että miksi et ala tekemään tätä työksi. Olen yleensä harrastanut 1-2 kertaa päivässä eri miehen kanssa joka on auttanut jaksamaan työssä käymistä. Miehet olen löytänyt mm iskuri ja seksitreffi sivuston kautta. Kokeilin nyt vapaapäivinä 4 ja toisen pv 5 miestä. Ihania, iloisia kohtaamisia mutta 5 on kyllä maksimi päivälle kun alkaa loppua kunto kesken Kaikki käytännön asiat vain mietityttää. Minulla on oma asunto ja lapsi muutti nyt heinäkuussa omilleen, sen puolesta puitteet on. Kuitenkin mietityttää kaikki muu käytäntö, haluan myös maksaa verot ym. muut velvoitteet mutta miten lähteä liikkeelle. Sitten mietin että olenko liian vanha, myöhässä alalle lähtöön, ikä 44 vuotta. Ylipainoa kertynyt myös n.10 kg. Äidilleni en voi mietteistäni puhua, salailu mietityttää myös. Yhdelle työkaverille kerroin mitä olen miettinyt niin hauskaa oli että hän sanoi miettineensä ihan samaa kun tämä meidän ala on mennyt ja menee vain huonompaan suuntaan eikä vaan enää jaksa olla kutsumuksesta joustamassa ja kahta vuoroa painamassa ilman että kukaan kiittää ja/tai että se juuri näkyy rahallisesti.
Nämä muiden naisten mainostukset ja sepustukset eivät varsinaisesti liity nyt tähän, voivat varmasti keskustella ja avata omaa keskustelua oman otsikon alle 🤔

vierailija
Siis aiheeseen, eilen tapasin Ihanan Mimosan ja huh minkälainen pillu, tuntui ihan liian hyvältä 😍😍😍💦💦💦 Paras pillu kaikista mitä kokenut 🥰 Nainen kaunis ja erittäin mukava, osasi poistaa jännityksen ja hyvin luontevasti olimme jo asiassa. Kiitos Mimosa 🥰

vierailija
Täytyy kommentoida Mimosan pillua saaneena että se on luotu siihen hommaan ja olisi lähes synti jos sitä saisi vain 1 mies. Tuota pillua kun saa tulee niin hyvä olo että sen tietää vasta kun kokee itse. Mimosa on luojan luoma antamaan hyvää oloa

Yhteistyössä