Ihana Mimosa

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Olen yövuorossa vartijana ja tylsää riittää, eksyin tälle palstalle ja luin koko ketjun. Itse olen miettinyt jo pidempään että tälle puutteelle kun löytyisi ratkaisu. Asun Laukaassa ja minulla paikka, sinkku olen. Miten sinuun Mimosa saa yhteyden, täällä vihjeitä mutta en niiden avulla löytänyt. Kalu on vain 14/3,7 Vähän mahaa ja kaljuuntuvasta suvusta mutta 28 vuotias. Kerro tarkemmin miten saan yhteyden!
Kestävyys voi olla alkuun heikko kun tosi puutteessa

vierailija
Mimosan pillusta ja Mimosta sen verran että seksi hänen kanssaan on todella luontevaa ja kaikki jännitys katoaa hetkessä! Itse pillu on erikoinen kun se puristaa ihan koko matkalta munaa ja tunne on taivaallinen. Hän on todella nopeasti märkä. Kun hän tulee paikalle tuo hän heti mukanaan sen että häntä haluaa. Hän varmasti rakastaa seksiä ja on luotu antamaan pilluaan 🥰 Ihana Mimosa 🥰🥰🥰 ethän vaan katoa mihinkään 🥰🥰🥰

vierailija
Ihanan Mimosan pillu kun sykkii, pakko on hälle antaa mun tykkii. Pauke ja litinä kuuluup kun annan mä takkaa, Mimosa nauttii ja voihkii kun miestä nyt makkaa. Tykkää myös munnoo suuhunsa ottoo, tämmöstä naintii ei saa kyllä kottoo.. Rinnat nuo isot ihanasti heiluu, kun antaa ratsuna kyytiä reiluu. Kohta jo pillu orgasmiin joutuu, tunnetta hyvvee mieskin jo noituu. Vaan taaspa Mimosan pillu jo kiimasta sykkii, annettava on lissee mun tykkii.

vierailija
Ihanan Mimosan pillu kun sykkii, pakko on hälle antaa mun tykkii. Pauke ja litinä kuuluup kun annan mä takkaa, Mimosa nauttii ja voihkii kun miestä nyt makkaa. Tykkää myös munnoo suuhunsa ottoo, tämmöstä naintii ei saa kyllä kottoo.. Rinnat nuo isot ihanasti heiluu, kun antaa ratsuna kyytiä reiluu. Kohta jo pillu orgasmiin joutuu, tunnetta hyvvee mieskin jo noituu. Vaan taaspa Mimosan pillu jo kiimasta sykkii, annettava on lissee mun nahkasta tykkii.

vierailija
Jos nyt joku sitten luulee että kun nalli lähtee aluksi varmaakin nopeasti ei tarkoita että se lähtee toisella kertaa yhtä nopeasti. Pilkka osuu omaan nilkkaan!
Terveisin Öisten hetkien vartija jotta muilla olisi turvallista!

vierailija
Mimosan kanssa vaikka koskaan ei ole nähty etenee tilanne ihanaan seksiin hyvin nopeasti ja hän rakastaa saada munaa, miestä. On kuin kala vedessä mutta ei lahna vaan erittäin kiimainen kiihkeä nainen 🥰

vierailija
Mimosa tykkää hyvin paljon munasta, en usko että ruuturunkkaus on hänen juttu. Sen mitä hänestä ymmärtänyt. Niitä etäseksi neitejä on tarjolla tuhansia mutta Mimosan erikoislaatuista tiukkaa pillua on vain yksi. Toki en voi vastata hänen puolesta mutta olen aika varma että tuhlaat aikaasi täällä!

vierailija
Mimosa tykkää hyvin paljon munasta, en usko että ruuturunkkaus on hänen juttu. Sen mitä hänestä ymmärtänyt. Niitä etäseksi neitejä on tarjolla tuhansia mutta Mimosan erikoislaatuista tiukkaa pillua on vain yksi. Toki en voi vastata hänen puolesta mutta olen aika varma että tuhlaat aikaasi täällä!
Se näitä jätti kalusia luusereita jotka ei Mimosan sisään mahdu , koittaa että edes ruudun kautta näkisi pienen ihmeen 😂

vierailija
Pienen pienet pippelit piilossa pyysyy pienessä pimpissä pirteenä, pimppi paukkuu pahasti paksujen paukkeesta. Pois pysyy paksut pimpistä pienestä. Pitäkööt paksut parrunsa pöksyissä pullottamassa. Pienille pippeleille päivä paistaa, pillua pientä paukuttaen. Pyörtyy pimu parrusta paksusta, pois pyörimään pikkareita pojat pyrkii, pimppi pysyy pöksyissään. Puikula pieni parempi pääsee pöksyihin. Pakoon pötkii pölkkyjä.

vierailija
Paksujen pamppujen Pirkkoja piisaa pitäjillä, pahnoille pääsee paksua pitkää pölliä, piirakat pihisee puhkuu pitäen. Pyllyn puolelle pitää päästä piukkoihin paikkoihin pyrkivän. Panettaa Pirkkoja pirusti, pojat palkitsee pillulla pintavalla . Pois parrut pysyköön Pirkkoja parissa. Pieni pimppi pienten pippelien, parhautta pyhää preeriaan, palstoille puutteisille. Puutteesta päästää poika parat, posket punottaen. Prinsessamme pimpula pyörii päässä poikien, parhaasta pillusta pitävät päivät pääksytysten.

Yhteistyössä