Sepä se ja juuri siksi on mahtavaa että miesten ei tarvitse välttämättä kärsiä puutteesta kun heillä on mahdollisuus harrastaa seksiä eikö se ole keltään pois, eikä se ole pettämistä edes silloin jos mies ei muissa merkeissä naista tapaa. Se nyt vaan on tyhmää olla puutteessaEn !!! Hyvä jos edes omalle miehelle joskus viitsin antaa.
Aha oöiko nyt vielä ilmasta ja sit maksaa, asiakashankintaa on tehty hinnoitta, viiiiisataOlen ollut harrastelija pienipalkkaisen työni ohella, en siis mikään perijätär Koen, että omalla kohdallani alalle ihan ammattilaiseksi siirtyminen tässä syksyllä tämän siirtymävaiheen kautta on toiminut ja opettanut parhaiten.
Rakkaudesta lajiin ja miehiin
-Mimosa
No mikä siinä nyt on niin hyvää, onko mimosalla siskoja serkkuja naisia jotka yhtä ok?Täytyy kommentoida Mimosan pillua saaneena että se on luotu siihen hommaan ja olisi lähes synti jos sitä saisi vain 1 mies. Tuota pillua kun saa tulee niin hyvä olo että sen tietää vasta kun kokee itse. Mimosa on luojan luoma antamaan hyvää oloa
Miksi ylipäätään tämä numero yhdestä naisesta, naisia maailma täynnä, sairaita miehiä läähättää yhden naisen perään. Sairasta touhua, ei normaalia vaan sairastaMikä on niin ihanaa, poikkeus vahvistaa säännön eli erityinen pillu joka ei ole tiukka vain suulta vaan ihan koko matkalta niin että puristaa munaa koko varren mitalla. pohjaan asti. Itse Mimosa taas on niin luonteva ja huumorintajuinen ja rakastaa selvästi seksiä ja myös sitä miestä jonka kanssa alkaa rakastelemaan, välittyy läheisyys ja ihana naisellisuus. Eihän tätä ymmärrä kuin kokemalla, se on tosi. En tiedä onko siskoja äitiä serkkuja kaimoja kummin kaimoja enkä vaihda vaan käyn Mimosan kanssa hyvän olon matkalle koska tiedän mitä saan. Mitä tulee siihen että kalasteli ilmaiseksi asiakkaita en alleviivaa. Hän sanoi että katsotaan ensin kohtaako kemiat ja sitten kumpikin voi miettiä mitä haluaa ja koska jättää työnsä jotta voi keskittyä tähän niin veloittaa jatkossa tapaamisista mikäli kemiat kohtaa. Hän rakastelee vain niiden kanssa joiden kanssa kokee nauttivansa ja saa myös itse hyvän olon tapaamisesta. Tätä hänen periaatetta ja moraalia sekä asennetta ei voi muuta kuin arvostaa. Ymmärrän myös sen että jollain hänenkin on elettävä kun kerran jättää työnsä. Olen hieman iäkkäämpi mitä hän suosii yleensä mutta toivon olevani vakio asiakas. Hänen vuokseen ajelen pidemmänkin matkan takaa koska en asu lähikulmilla. Jotkut on luotu johonkin ja Mimosa on luotu rakasteluun, se jos jokin on varmaa. Muistutan että kaksi aikuista kohtaa eikä se nautinto mitä saavat ole muilta pois!
Ainoa mitä tähän voi esittää että mikä tässä on sairasta? Ai se että joku nainen vaan on todella hyvä siinä mitä tekee. Olen sinkku ja ehkä ensimmäisiä ”asiakkaita” hänellä ja hän on minulle lähes korvaamaton siinä kuinka hyvä hänen kanssaan on intiimi hetki. Olen tämän keskustelun luoja ja tulin kertomaan tästä ihanuudesta myös muille. Tuskin olen ainoa joka tarvii sen rakastelumaisen seksin mitä hänen kanssaan koen. Onko meillä suhde Ei onko meillä ikuinen seksisuhde Kyllä jos se minusta riippuuMiksi ylipäätään tämä numero yhdestä naisesta, naisia maailma täynnä, sairaita miehiä läähättää yhden naisen perään. Sairasta touhua, ei normaalia vaan sairasta
Kiitos! Ymmärrät minua arvostan suuresti avarakatseisuuttasiNainen myös minä mut eri linjoilla, arvosta Mimosan moraalia. Hän ei vie meidän miehiä vaan hän kohtaa ne hetkessä ja siinä se. Kumpi ? Rakastajatar vai Mimosa? Minun mies on saanut jo luvan käydä ja toivon että käy, itse en ole YHTÄÄN KIINNOSTUNUT TOUHUSTA, johtuu jostakin selittämättömästä asiasta mutta seksi ei kiinnosta! Kun voi käydä näinkin korkean moraalin omaavan naisen luona niin parantaa vaan meidän arkea, näin meillä just nyt! Kiitos Minosa!!!!!!
Mielenterveys kysymys, ihan molempien. Seksittömyys ei vaikuta itselle mutta miehelle vaikuttaa. Kyllä Vainio lauloi asiaa, sen näkee naamasta kun lakkaa saamasta Iso kiitos että jaksat tehdä työtäsiKiitos! Ymmärrät minua arvostan suuresti avarakatseisuuttasi
-Mimosa
Samaa mieltä, kuka jaksaa edes lukea Mimosa tykkää munasta ja minä hänen pillustaIhan liikaa tekstiä, Mimosan pillu on paras, isot rinnat ja nainen mukava ja tykkää munasta. Tässä kaikki enkä mieti että mikä kemia nyt kehossa jyllää. Mimosa kemia