Haaveena vauva 2023

Kontrolliultrasta taas pettymyksen kanssa kotiuduttu 😭 taas vain 3 folikkelia kasvanut ja nekin vielä tosi pieniä 😢 lisäksi vasemmassa munasarjassa yllätyslöydöksenä suuri kysta 😔 maanantaina uusi ultra ja tarkistus, sinne saakka pistokset edelleen jatkuu. Tuntuu niin pahalta kun näkee konkreettisesti ettei oma keho toimi niin kuin toivoisi, rankaksi tiesin nämä lapsettomuushoidot mutta ihan näin huonoksi en tilannettani ajatellut 😭 pahoittelut tästä omanapaisesta vuodatuksesta 😭
 
Empä nyt taas tiedä mitä ajatella. Tänään kp 27/28-30 ja dpo on mun arvion mukaan jotain 11-13 välillä, todennäköisimmin 12-13 mutta en tikuttanut tai tuntenu selvää ovista ja suojaamatonta seksiä oli vaan kp13 ja sit jotain kp18(?). Oon tehny viime päivinä negoja joten odottelen uutta kiertoa, yksittäistä tuhrua on tullut kerran eilen ja kerran tänään (ei mulle tyypillistä). Oon lähdössä juhlimaan tänään ja tarjolla ois alkoa ja tein vielä huvikseen testin. Ja siinä on mun mielestä selkee haamuviiva, en tiedä sainko oikeen kuvaan näkymään.


Esikoisen yrityksen aikana mulla oli siis useita kemiallisia eli just myöhäsiä haaleita plussia. Et en nyt tiiä, pitäskö hakee uus testi vielä.. Harmi kun en tiedä tarkkaa dpo, jos nyt on se dpo13 niin ei ainakaan tarvitsis toivoo yhtään mitään.
Kyllä siinä hailura näkyy! Ehkä joku tarkempi testi varmistuksena päälle. Tai varmuuden vuoksi holitonta tänään. Kemiallisen näkee tosiaan vasta parin päivän päästä jos ei vahvistu.


Kontrolliultrasta taas pettymyksen kanssa kotiuduttu taas vain 3 folikkelia kasvanut ja nekin vielä tosi pieniä lisäksi vasemmassa munasarjassa yllätyslöydöksenä suuri kysta maanantaina uusi ultra ja tarkistus, sinne saakka pistokset edelleen jatkuu. Tuntuu niin pahalta kun näkee konkreettisesti ettei oma keho toimi niin kuin toivoisi, rankaksi tiesin nämä lapsettomuushoidot mutta ihan näin huonoksi en tilannettani ajatellut pahoittelut tästä omanapaisesta vuodatuksesta
Voimia hoitoihin ❤ Ei tämä tuuri aina tasan mene. Toivottavasti kuitenkin lopulta onnistaa!

Tsemppiä kaikille piinailussa, oviksen metsästyksessä tai muuten vaan❤
 
Kontrolliultrasta taas pettymyksen kanssa kotiuduttu 😭 taas vain 3 folikkelia kasvanut ja nekin vielä tosi pieniä 😢 lisäksi vasemmassa munasarjassa yllätyslöydöksenä suuri kysta 😔 maanantaina uusi ultra ja tarkistus, sinne saakka pistokset edelleen jatkuu. Tuntuu niin pahalta kun näkee konkreettisesti ettei oma keho toimi niin kuin toivoisi, rankaksi tiesin nämä lapsettomuushoidot mutta ihan näin huonoksi en tilannettani ajatellut 😭 pahoittelut tästä omanapaisesta vuodatuksesta 😭


_halaus_ toivottavasti vielä onnistaa ❤

Oon kans ite ollu nii äärimmäisen pettynyt sekä sekavasti peloissani siitä, ettei tää raskautuminen nyt ollutkaan kauheen helppoa.

Esikoinen tuli pillereistä huolimatta.
Jotenki ajattelin viime syyskuussa, että samalla kaavalla menisi tämä kolmaskin.
Ekalla kierroksella raskaaksi, mutta ei.

Painoa on tiputettu ja elämäntapoja kans katseltu suurennuslasilla.
Silti joka kk.si vajoan syvemmälle pahanmielen kuiluun kun menkat alkaa 😞
Nyt ois huomenna soittoaika tilaisuus.
Jospa tässä itsekkin laittaisi vaan leuan rintaan ja lähtis asiantuntijalta kyselee missä voi olla vika 😞 se pelottaa ihan hitokseen.

Pitäkää peukkuja 👍 👍
 
Empä nyt taas tiedä mitä ajatella. Tänään kp 27/28-30 ja dpo on mun arvion mukaan jotain 11-13 välillä, todennäköisimmin 12-13 mutta en tikuttanut tai tuntenu selvää ovista ja suojaamatonta seksiä oli vaan kp13 ja sit jotain kp18(?). Oon tehny viime päivinä negoja joten odottelen uutta kiertoa, yksittäistä tuhrua on tullut kerran eilen ja kerran tänään (ei mulle tyypillistä). Oon lähdössä juhlimaan tänään ja tarjolla ois alkoa ja tein vielä huvikseen testin. Ja siinä on mun mielestä selkee haamuviiva, en tiedä sainko oikeen kuvaan näkymään.


Esikoisen yrityksen aikana mulla oli siis useita kemiallisia eli just myöhäsiä haaleita plussia. Et en nyt tiiä, pitäskö hakee uus testi vielä.. Harmi kun en tiedä tarkkaa dpo, jos nyt on se dpo13 niin ei ainakaan tarvitsis toivoo yhtään mitään.
Ihan selkeän haamun näen minäkin tässä! 😍 Ja luulisin myös että ihan normaalia ettei tuossa vaiheessa vielä tule vahvoja viivoja joten älä vielä liikaa murehdi 😊 Ymmärrän tietysti että nuo sun aiemmat kokemukset aiheuttaa huolta, varmasti ikävää kun ehtii jo iloita plussasta ja sit ei raskaus jatkukaan 😕
 
  • Rakkaus
Reactions: peanut_butter
Mua ahdistaa kun ovista ei kuulu eikä näy! Ovistestit pikkasen jo vahvistui mutta nyt taas pelkkää haaleen haaleeta viivaa. Oviksen pitäisi flo sovelluksen ennusteen mukaan olla sunnuntaina. Onkohan vielä mahkuja?
 
Mua ahdistaa kun ovista ei kuulu eikä näy! Ovistestit pikkasen jo vahvistui mutta nyt taas pelkkää haaleen haaleeta viivaa. Oviksen pitäisi flo sovelluksen ennusteen mukaan olla sunnuntaina. Onkohan vielä mahkuja?
Mulla ainakin saattaa tehdä ton et tummenee jonkin verran sit pari pv haalee ja sit pamahtaaki ihan selkee plus, eli toivoa on 😊
 
Mua ahdistaa kun ovista ei kuulu eikä näy! Ovistestit pikkasen jo vahvistui mutta nyt taas pelkkää haaleen haaleeta viivaa. Oviksen pitäisi flo sovelluksen ennusteen mukaan olla sunnuntaina. Onkohan vielä mahkuja?
Jos sen pitäisi tulla vasta sunnuntaina niin eihän se silloin vielä pitäisi näkyäkään. 🙂

Mullakin on nyt ollut haaleaa viivaa ja oletettavasti ovis pitäis ollakin vasta la tai su. Huolestun vasta jos ei maanantaihin mennessä tule positiivista.
 
  • Tykkää
Reactions: Kiemura
Mua ahdistaa kun ovista ei kuulu eikä näy! Ovistestit pikkasen jo vahvistui mutta nyt taas pelkkää haaleen haaleeta viivaa. Oviksen pitäisi flo sovelluksen ennusteen mukaan olla sunnuntaina. Onkohan vielä mahkuja?
Mulla on kans ovistestit vielä ihan blankojahaaleita ja alkuviikolla pitäis olla ovis. Mulla siis ainakin tummuu vasta just ennen ovista eli hyvin sullakin mahkuja
 
  • Tykkää
Reactions: minttuni ja Kiemura
Taustalta tänne purkamaan omaa ärsytystä. Jotenkin nyt tuli ihan tosi ärtynyt ja surkea fiilis. Edelliset kaksi lasta tärpänneet just kesäaikaan, miehen lomalla. Nyt elättelin samoja toiveita. Mutta ei, meni ihan vihkoon tää kierto. Mut tuskin tästäkään silti tärpännyt olis, kun ei edeltävistäkään kierroista ole, joissa 1-2pvää ennen ovista puuhailut. Mut nyt ei edes mitään mahista millään tavalla, kun ovis olikin ilmeisesti jo kp 10. Eli lyhyt kierto taas tähän väliin. Olis otollisesti ollut kyllä puuhailut menossa kp9, mutta jäi kesken kun teini tuli yllättäen käymään. Sit saman päivän illalla/yöllä oli yritystä, mut ei mies sitten enää oikein jaksanutkaan. Ja sit aamuyöllä kun kuopusta heräsin syöttämään , niin olikin yllättäen kovat oviskivut päällä. Mikä pettymys. Eli tämän kierron puuhailut kp6 ja 13. Eli aivan pieleen. Sovellus ennusti oviksen kp13, mutta ei osunut siihen ei. Nyt sit oviksen jälkeinen masiskausi päällä ja hentoista menkkasärkyä ja ärtymys ISO.
Ei tässä muuten, mutta ikä tullut jo vastaan..😬eli kohta pitää yrittäminen lopettaa.
 
@SandraB oon tosi pahoillani ultrakuulumisista😔 toivottavasti maanantaihin mennessä ne 3 follia olisi ottaneet kasvuspurtin❤🙏

Tuntuu vähän väärältä tulla iloitsemaan omista yllättävistä ultrakuulumisista klinikalta tänään 🙄 Oli siis se kp11 kontrolliultra, tarkistettiin tilanne, että tulisko maanantaina/tiistaina inssiin. No, siellähän pönöttikin jo 19mm folli oikealla joten inssi tehtiinkin tänään, irrotuspiikin kera😅
Eli ovis tapahtuu tässä näillä näppäimillä, onko se nyt sitten tänään vai huomenna dpo0 😅 piinapäivät is ON!! 😂

@Untuva79 kertooko tuo 79 sun syntymävuoden? Ikäasian kun mainitsit niin siksi vaan kyselen, ei oo pakko vastata 😄 jos nyt meni ovis ohi niin ens kiertoon toivotaan otollisia peiton heilutteluhetkiä ja tärppiä!🙏❤
 
Teitkö @peanut_butter eilen uutta testiä?

@Milaas mitä ovistesti tänään näytti?

@jekkis87 kerro sitten miten soittelu meni
Ei siinä avun hakemisessa ole mitään pahaa ymmärrän tuon tunteen, me venytettiin se 7v ennenkuin sitten mies totesi, et eiköhän olis aika tehdä jotain.
Hyvä, että olet saanut elintapoja parannettua!
Tsemppiä

@Kiemura noi sovellukset on kovin suuntaa - antavia, ettei sen takia ainakaan kannata menettää, jos ovis nyt ei olekaan huomenna! Miltä testit näyttää? Mulla on tässä yrityksessä nyt ovis ollut kp 17,20,18 ja nyt kp19.
Aiemmin oli 13-26 välillä. Ei siinä noi sovelluksen ennustukset kauheesti täsmännyt. Ainoastaan sitten, kun pistin oviksen ylös, osasi ennustaa hyvin menkkojen alun, kun olin laittanut mun luteaalivaiheen sinne ylös (flo).
Ja itellä myös usein vahvistuu ja haalenee, kunnes se oikea ovis+ tulee

Pahoittelut uudesta kierrosta @tätimoonika

@Tiutau13 yleensä kai viim. 36h kuluttua on ovis irrotuspiikistä. Laitanko sut piinailemaan! Mennään kans aika samoissa

@Mirkkuli26 varmasti voi johtua oviksesta!

Eilen oli tosi kovat oviskivut! Nyt sit piinailemaan ja täytyy apteekista hakea keltarauhashormonia tueksi.
Mullaki on nyt ollu vatsakipuja, jotenki juilii molemmilta puolilta ja sellaista paineentuntua. Toisinsanoen tuntuu et kohtu ja munasarjat yrittää kaivautua mahan läpi 😄 mut siis tosi voimakkaat oireet täälläkin
 
Miten voi olla näin päivistä sekasin! 😂
Tänään on lauantai ei maanantai 🙈
Noh menköön vuorotyön piikkiin 😂
Maanantaina siis puheluaika et viel saa kerää rohkeutta.
Pitäs varmaa laittaa paperille ylös että muistaa sanoa kaiken mitä haluaa sanoa...

Tsemppiä ja plussa tuulia ihan jokaiselle ❤

Katselin aamulla pientä vauvaa tääl töissä ja olin ihan myyty.
Toivottavasti saan oman vauvan vielä syliin 🙏

Nyt täytyy avautua sen verran, että kun tää yrittäminen on ollut varsin pitkä prosessi niin toisaalta oon kauheen surullinen, pettynyt ja epätoivo valtaa mieleni monesti. Toisaalta oon hurjan tyytyväinen ja onnellinen omassa elämässäni muuten.
Välillä mietin, että oonko ihan sekasin tai ollaanko me ihan sekasin..?
Meillä on 16v ja 13vuotiaat lapset.
Nämä on jo ihan itsestään toimivia ja hirmu ihania ❤❤
Mekin ollaan vielä "nuoria" vaikka joskus musta tuntuu että oon todella vanha sielu.
Pitäskö elää ja suunnitella jo sitä aikaa kun nämä aikuistuu ja lentää pesästä ja me jäädään isännän kanssa kaksin?
Me juteltiin tästä just kotona, ja mies sano ettei se osaa edes kuvitella millaista meidän elämä olisi ilman et tääl ois joku huollettava .
Ja tottahan tuo on, me ollaan oltu teineistä saakka yhdessä. Nyt 18v, eli yli puolet mun elämästä...

Kolmannen lapsen kaipuu on silti käsin kosketeltava.
Samaan aikaan olen ihan tyytyväinen näin, mutta samaan aikaan on hirmuinen toive ja haave sydämessä.

Ehkä vähän ristiriitaista, mutta tässä vuoden yrittämisen jälkeen on tavallaan ollut pakko katsoa peiliin ja kysyä onks tää nyt niin paha? Ja vähän ehkä lohduttaa myös itseään sillä, että valitettavasti ei kaikki mene niiku toiveissa on....

Onko kellään toisella tämmösiä sekavia ja risteileviä fiiliksiä?
 
Hei taas kaikille!

DPO 10, nyt kun jo perjantain puolella ollaan. Vielä en ole testaillut, mutta viikonloppuna varmasti jo testaan.

Mulla ei ole koskaan ollu rinnat kipeät, eikä edes yhtään arat. Ei siis ikinä, eikä missään tilanteessa. Ei kuukautiskierron missään vaiheessa, ei ovulaation aikaan, eikä edes raskaana ollessa. Ei mitään turvotusta rinnoissa koskaan tms. Aina olen ihmeyellyt kun lähes kaikki naiset kertoo kokevansa jossain vaiheessa kiertoa kipua/tuntemuksia rinnoissa, ja itseni kohdalla ei ole koskaan tällaista ollut. Aina on rinnat saman tuntoiset.

Yhtään lastahan ei olla syliin saakka kyllä saatu. Kohdunulkoista ja tuulimunaa on taustalla kyllä. Mutta niidenkään aikana ei mitään tuntemuksia missään.

Ovulaatiot tunnen kyllä, ovulaatiokipu on mulla todella voimakas. Niin kova kipu, että kerran on viety ambulanssilla ihan sairaalaan epäilynä kystan puhkeaminen, mutta sekin oli kuitenkin vain ovulaatio. Kaksinkerroin pyörin sängyssä ja särkylääkkeet ei auta. Kipu alkaa välittömästi kun folliikkeli puhkeaa ja kestää 6-8 tuntia, jonka jälkeen hiipuu pois.

Ovulaation jälkeen ei ole sitten enää mitään suurempia tuntemuksia - ennenkuin menkat alkaa. Jotain pientä nippailua harvakseltaan, kuten nytkin on ollut, mutta niitä mulla on ollut kierron vaiheesta riippumatta niin kauan kuin muistan.

Eli ei mitään uutta, ihan normi olot täällä. Palailen tänne itkun kanssa varmaan sitten viikonloppuna, kun jo ties kuinka monennen kymmenennen negan tällä meidän ikuisuuden kestäneellä lapsettomuus taipaleella olen jälleen testannut..

On se jännä, miten vielä kaikkien näiden vuosien jälkeen jaksan silti toivoa ja yrittää. Toivon niin, että tämä kaikki joskus vielä palkitaan. Sitten ei harmittaisi enää yhtään niin paljon, että piti tällainen taival siihen pisteeseen kulkea.
nytpä vastailen enemmän kun eilen en kerennyt. Moni muu jo vastailikin, mutta itse kanssa huutelen täältä taustalta, että on todella iso asia että sinulla nyt kierto tulee spontaanisti itsestään vs ennen! Luota kroppaasi, että kyllä se siitä! Ilman muuta teillä mahdollisuuksia on! Aivan eri asia jos hormonitoiminta tasapainossa ja pyörii itsestään kuin lääkkeillä ☺

omaa napaa vielä. Ei olla tämän taaperon kanssa saatu kunnollista hetkeä keskustella miehen kanssa tästä meidän kakkosen alottamisesta. Toissa iltana sitten kyselin mieheltä koska pitäisi alottaa mammavitat (olen siis aloittanut mutta en kertonut miehelle) ja hän vaan totesi että no joskus lokakuussa tai marraskuussa 😭 olin ihan rikki että niinkö eri ajatus meillä on tästä ajoituksesta, olin luullut että ollaan jo samalla sivulla. Noh, nyt onneksi tiedossa pari yötä elokuussa että saadaan olla kahdestaan miehen kanssa, niin pitääpä nostaa kissa pöydälle ja keskustella asiasta. Mulla pitäisi miettiä jatkoon muös työasioita ja jos meillä aloitus merkittävästi lykkääntyisi niinvaikuttaa kyllä työpäätöksiinkin, ei ole kivaa elää tälläisessä epätietoisuudessa. Toki ikihän sitä ei tiedä onnistuuko plussaus ja millä aikataululla vaikka alottaisikin aiemmin, mutta ehkä juuri sen takia haluaisin myös tarpeeksi ajoissa aloittaa…
 
Tein eilen myös apteekin raskaustestin johon myös tuli ihan hailu viiva. Iltaa kohden oireet voimistui niin et oon alkanut uskoa raskauteen. Tän aamun pc tuli myös selkee punertava viiva mut empä tiedä onko sen vahvempi kun eilenkään, oisin odottanut et ois selkeesti vahvistunut. Et ei nyt voi kun oottaa ja katsoa vahvistuisko ne viivat nyt vaikka huomenna. Jotenkin muistelen et aiemmissa kemiallisissa ei oo oikeen ollu oireita mut nyt on rinnat kipeet, mahassa tuntuu oudolta ja aaltoileva etova olo vaivaa. Mut jos huomenna yhtä hailu viiva vielä niin varmaan menee kesken.

Tän aamun pc:
 
Ääh, ei taaskaan suju tää kierto... Tikuttelun aloitin, mutta tuli reissu, etten voinutkaan ja alkoi juuri ennen reissua vahvistumaan, että varmaan tässä muutaman pv sisään ovis on. Noh, eikö mies sit tullut kipeeksi, ettei jaksa puuhailla mitään... Miten voikin olla ensimmäisenä ajatuksena, että tahalleen vaan esittää sairasta 😅 Ja mua ahdistaa, kun about 1,5v on siihen, että täytän pyöreitä ja mulla oli toiveissa saada lapsi ennen täysiä lukuja. Ja harmittaa, kun heräsin lapsiasiaan niin myöhään vasta. Mutta nooh, kyllä tää tästä varmaan vielä paremmaks muuttuu.

Anteeksi, kun aina vaan oma napailen, johonkin kiva purkaa ajatuksia.
 
En mäkään tajunnut et on lauantai
Kuulostaa ihan normaaleilta ajatuksilta! Jos kuitenkin kaipuu on kolmanteen niin kuuntelisin sitä



Mulla sattui eilen persuksiin asti! Tiedä sitten kuin normaalia noin kovat kivut et ~tunnin ei oikein pysty tekee mitään.
Hui! Mul ei noin kipeetä tee mut just sillee et oon tosi tietoinen mun sisäisistä sukuelimistä 😅
 
Turpooko jollakin tissit oviksen aikoihin? En muista et mulla ois ikin mut nyt tuntuu (dpo0) että on turvoksissa ihan reilusti
Ei ole tainnut, mutta tissikipua on kyllä ollut sen jälkeen joissain kierroissa. Nyt on tuntunut että ennen ovista on ollut ihan hirveä turvotus päällä. Voi olla tosin ihan vain sattumaa että suolisto kenkkuilee jostain.
Kyllähän sitä sanotaan että nainen näyttää parhaimmiltaan juuri hedelmälliseen aikaan niin en ihmettele vaikka tissitkin silloin hieman turpoaisi. 😀 Mulla ainakin iho on yleensä parhaimmillaan silloin, vaikka varsinaisia ovisoireita ei ole.

Varovaiset onnittelut @peanut_butter , toivottavasti viiva lähtee vahvistumaan!

Tsemppiä jännittäviin piinapäiviin @Tiutau13 @Wintersun !
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Wintersun
On ovisplussa! Riittää että tuo reuna on vahvempi! Omat ovisplussa tällä testillä eivät ole edes noin vahvoja!



Mulla on ollut tähän asti raskauden jälkeen suht kivuttomia oviksia! Tällaisia oli viimeksi ennen raskautta.

@kehänkiertäjä toivottavasti mies paranee nopeasti ja pääsette hyödyntämään oviksen!

@peanut_butter ihan selvä viiva! Näyttäisi olevan eilistä selkeämpi! Eiköhän huomenna ole vahvistunut enemmän, kun se hormonihan tuplaantuu n. 2 päivän välein! Varovaiset onnittelut!
En mäkään muista kyllä synnytyksen jälkeen näin oireista ovista 😲
 
  • Tykkää
Reactions: Wintersun

Yhteistyössä