vierailija
Tavannut kerran jo kauan sitten ja paras pillu ehdottomasti ! Saamarin tiukka mutta se tunne kun alkaa ottaa vastaan
Satu meni saunaan eiköhän näitä satuja ole jo saduiltu ihan riittävästi. Oikeesti menkää ja naikaa.Tietääkö kukaan, kokemuksia, voiko tulla illalla ja viettää sen lisäksi koko yön miehen kanssa useaan kertaan rakastellen ja aamulla vielä sellaiset kunnon kyydit niin että tietää saaneensa Sellainen puoli vrk:n rakastelu aina välillä nukkuen ja syöden ja saunoen ja taas rakastelua . Tuo että ilmaiseksi antaa on erikoista. Hän ehkä hyvin varakas nainen ?!
Satua ?! Asiallinen kysymys !Satu meni saunaan eiköhän näitä satuja ole jo saduiltu ihan riittävästi. Oikeesti menkää ja naikaa.
Naiminen vs rakastelu? Vastaus : RAKASTELU!!!Satu meni saunaan eiköhän näitä satuja ole jo saduiltu ihan riittävästi. Oikeesti menkää ja naikaa.
Nainen jolla herne meni nenään, ei ole sulta pois jos miehet saa tarpeeseenSatu meni saunaan eiköhän näitä satuja ole jo saduiltu ihan riittävästi. Oikeesti menkää ja naikaa.
Jos sua nyt harmittaa että miehet jotka puutteen kourissa elää saa molemmat päät voimaan hyvin niin voi voi Ei tosiaan ole sinulta pois!!!Satu meni saunaan eiköhän näitä satuja ole jo saduiltu ihan riittävästi. Oikeesti menkää ja naikaa.
Kiva kuulla, että tämä kiinnostaa teitä ja kyllä nautin myös siitä. Naisilla päivät ovat erilaisia ja tuntemuksiin vaikuttaa moni asia. Hellästi kiusoitellen toimii yleensä paremmin, kun kovakourainen käsittelyTähän osaa vastata vain itse Mimosa Mielellään ”kuunnellaan” yksityiskohtainen kuvaus
Kiva kuulla, että tämä kiinnostaa teitä ja kyllä nautin myös siitä. Naisilla päivät ovat erilaisia ja tuntemuksiin vaikuttaa moni asia. Hellästi kiusoitellen toimii yleensä paremmin, kun kovakourainen käsittely
Itsellä palaa nalli myös nopeasti jos seksiä saa satunnaisesti/ vastapuoli pihtaa yms. Toki kykenen useampaan kierrokseen illassa ja jos seksi on säännöllistä niin vehkeen hallinta on parempi ja varvit pidempiä. Säännöllinen seksi kasvattaa myös itsetuntoa, toisen huomioimista enemmän ja kokeilun halua. Kannattaa myös siis katsoa itse peiliin, miettiä mikä kivistää ja kasvaaTäällä ei paljon naiset kirjoita mutta rohkenen kirjoittaa. Miehelläni ja minulla ei ole juurikaan seksiä joka itseäni ei häirinnyt mutta mies on kuin peppuun ammuttu karhu. Keskustelimme viimeviikolla aiheesta ja päädyimme siihen että kumpikin saa käydä harrastamassa seksiä vapaasti mutta vain sillä ehdoin ettei siihen liity muuta kuin seksi. Itselle aukeni sitten tilaisuus ja päädyin sänkyyn viikonloppuna ja se oli vieraan kanssa ihanaa, nyt haluan lisää. Mieheni sen sijaan ei saanut mitään ja nyt vasta sitten olikin äkäinen. Sanoi että helppoahan se naisena mutta miehenä todella paljon vaikeampaa. Lopulta päädyin sanomaan että entä jos käyt alan ammattilaisen kanssa koska itselläni ei vaan nappaa. Syy hänen hyvin vähäinen satsaus ja sen kautta myös pieni varustus häiritsee. Ennen varustuksella ei ollut niin suurta merkitystä koska tykkäsi nuolla ja muutenkin huomioida. Nyt sisään max 10 kertaa ja karjaisu saa tuntemaan itseni sahapukiksi, tehnyt tehtävänsä ja lasti luovutettu. Itse olen sitä mieltä että seksi kuuluu kaikille mutta antaa ei tarvitse edes omalle miehelle jos siitä ei saa itse mitään muuta kuin lastin sisään. Siksi on myös tärkeää että hän saisi jostain seksiä, siksi arvostan tätä mitä Mimosa teet. Autat myös parisuhteita voimaan paremmin, mistä tiedän, mieheni sai tänään päivällä ja nyt on yhtä hymyä koko mies. Kuka kärsii, ei ainakaan meillä kumpikaan.