Jassoo jaahas. No nyt syttyy sota palstamammojen ja varttuneiden palstaorhien kesken 😱 Mut tää on niin totta mitä heppu puhuu s*x-suhteista!

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Mä oisin varmaan teinityttönä fanittanu Robinia.

Mut jos olisin nyt sen ikänen ja ois mahku se saada, niin...mä oisin liian rempseä ja suulas sille.

Robin tarvitsee jonkun ylisöpön kaunottaren, vähän ku Mikke Granlundin vaimo Emmi.

Mä oisin varmaan teinityttönä fanittanu Robinia.

Mut jos olisin nyt sen ikänen ja ois mahku se saada, niin...mä oisin liian rempseä ja suulas sille.

Robin tarvitsee jonkun ylisöpön kaunottaren, vähän ku Mikke Granlundin vaimo Emmi.

Mä en kyllä. Sen musiikki ei oo mun makuun.

Tai no, kun se lulaa hula-hula niin joo, ḱyl munkin lanteet keinuu.

• Tykkää
Reactions: Echo
Vertaillaas...

Heikki 67 v.
-todennäkösesti lääkityksellä, ja joudut kuuntelemaan sen sairauskertomusta
-tai joudut kattelemaan kuinka se yrittää peitellä ikääntymistä, piilottaa ne reseptinsä ja pilleripurkit, varsinki siniset pillerit on kassakaapissa piilossa koodin 3752718717188 takana
-inkontinenssi arrives at track 1 ja vaippasirkus on valmis
-ja eturauhasen höyläys samoin
-kävelytyyli on kaupungilla jo vähän luonnoton ja huvittava, vaikka yrittää mennä nuorekkaasti ja joutuisasti. Kauhee todistelu että on yhtä nuori kuin vuonna....ööö, ei muista.
-makutottumukset ja rutiinit on lukkiutuneet vuonna 1993, niitä et saa mennä muuttamaan kirveelläkään
-sen tyttäret hymyilee sulle, mutta kattoo kieroon koska olet heidän ikäisensä
-tätä äijää ei oo 20 vuoden päästä. Sitä ennen saat pyyhkiä sen pyllyä, jos korona ei oo vieny sitä

Vs.

Samu 30 v.

-ura nousujohteinen
-haluaa kuitenkin perheen ja on valmis viettämään isyysvapaan
-jaksaa niin töissä, kotitöissä, junnujen valmennuspoppoossa, pitää söpösti vauvaa kantorepussa kokatessaan
-jaksaa olla kotona raksalla, selkä ei ole heti jumissa eikä viima haittaa
-makkarin puolella ei tarvita reseptilääkkeitä
-hiukset on tallella
-pissa ei karkaa, vaipat perheessä on vain vauvalle eikä vaippamerkki ala T-kirjaimella
-jos sopu säilyy niin on mukanasi seuraavat 50 v, ja saatte katsella lapsenlapsenlastenne syntyvän

(Samu ei ole naamaltaan ihan mun mieleen, on vähän tyhjäpään näkönen)

• Haha
Reactions: Echo
mutta miksi @m1es edelleen loistaa poissaolollaan tästä ketjusta?
siis @m1es on hiljaa?
Tämäkö oli se ketju, johon minulla oli kommentointivelvollisuus? :oops:
Vai toivottiinko kuvia?

Yllätän. Laitan 80-vuotiaan kiinalaismallin kuvan, miesmalli Wang Deshun. Echo voi pohtia, kelpaisiko Askon sijaan?

Aasialaisnainen on kohtalokas miehille kaikkialla ja kaikkina aikoina. Silti ottaisin riskin Sunmin (선미, 30 vuotta, 166cm/50 kg) kanssa 😚

Viimeksi muokattu:
vierailija
Tämäkö oli se ketju, johon minulla oli kommentointivelvollisuus?
Vai toivottiinko kuvia?

Yllätän. Laitan 80-vuotiaan kiinalaismallin kuvan, miesmalli Wang Deshun. Echo voi pohtia, kelpaisiko Askon sijaan?

Aasialaisnainen on kohtalokas miehille kaikkialla ja kaikkina aikoina. Silti ottaisin riskin Sunmin (, 30 vuotta, 166cm/50 kg) kanssa
Kiinnostais Kyl noi housut tolla miehellä. Mistä tollasii saa?

Tämäkö oli se ketju, johon minulla oli kommentointivelvollisuus? :oops:
Vai toivottiinko kuvia?

Aasialaisnainen on kohtalokas miehille kaikkialla ja kaikkina aikoina. Silti ottaisin riskin Sunmin (선미, 30 vuotta, 166cm/50 kg) kanssa 😚
Mitä mä teen
vanhan
tsainan
kuvalla? Tosta äijästä tulee jogurttimainos tai Tom Hanksin Cast away mieleen.

• Haha
Reactions: m1es
vierailija
Sanoi pakastelahna-ekko ja unohti että sarakkaani vaatisi itselleen +20 väh v vanhemman, kypsän miehen, jos sinkkuituisi

mutta nyt hänellä on 33 v itseään varttuneempi, kypsä ja luotettava naapurimies turvanaan, valmiina astumaan kehään kun vaan aika koittaa
Muistaakseni kerroit, että hän haluaisi lapsen mutta sinä et enää. Mahtaako nainen luopua haaveestaan ollakseen hedelmällisen ajan kanssasi. Biologinen kello tikittää jo

vierailija
Muistaakseni kerroit, että hän haluaisi lapsen mutta sinä et enää. Mahtaako nainen luopua haaveestaan ollakseen hedelmällisen ajan kanssasi. Biologinen kello tikittää jo
Totta, on ottanut monta kertaa puheeksi, ja kerran ehdotinkin huumorilla, että jospa häntä vanhempi poikani lahjoittaisi labran avustuksella lapsen. poika on suhteessa yh:n kanssa ja heille ei tule enää lasta, poikani olisi halunnut mutta juuttui tuohon suhteeseen

Kyllä hän ihan varmasti jatkaa suhteessamme, kun sinkkuuntuu joskus (Uskon eläväni pitkään, kun olen terve, en syö mitään lääkettä, suht hyväkuntoinen ja ilman liikakiloja) Mutta katolisena hän totesi että jos ei tule niin ”It is meant to be so”

setis

vierailija
”Niin – vahvoja. Vahva mies tai nainen ei tarvitse muita ihmisiä pilkattavaksi, kynnysmatoksi tai kylkiluuksi. Me voimme hyvin tasapuolisessa yhteydessä muihin, emme ylikävelijöinä.”

Lainaus: Anna Perho, anna.fi, kolumni

• Tykkää
Reactions: -roosaruusa-
”Niin – vahvoja. Vahva mies tai nainen ei tarvitse muita ihmisiä pilkattavaksi, kynnysmatoksi tai kylkiluuksi. Me voimme hyvin tasapuolisessa yhteydessä muihin, emme ylikävelijöinä.”

Lainaus: Anna Perho, anna.fi, kolumni
Niin, eli se tsaina tulisi vapauttaa olemaan itse vahva, eikä tukeutumaan rikkaisiin vanhoihin pappoihin. Katsomaan miestarjontaa muualtakin kuin lähes vanhainkoti-ikäisistä, innostaa tekemään uraa, olemaan MYÖS omanikäistensä kanssa.

Rohkaista siihen, että SUOMESSA pärjäät olemalla itsenäinen ja vahva, ei tartte roikkua rikkaassa puolisossa. :)

Jos tuota Anna Perhoa soveltais siis.
(Mutta avioeroa en noista syistä hyväksy)

Yhteistyössä