Jassoo jaahas. No nyt syttyy sota palstamammojen ja varttuneiden palstaorhien kesken 😱 Mut tää on niin totta mitä heppu puhuu s*x-suhteista!

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Ces’t la vie.
Tai, miks ei vanhemmille naisillekin.
Jotkut vanhemmat naisethan käyvät seksilomilla.

Mun arvoihin ei pettäminen kuulu (sovitusti asia erikseen), mutta ymmärrän, että asiat eivät ole aina niin yksinkertaisia -etenkin kun ottaa huomioon ystäväsi lähtömaan kulttuurin.
Lyhyesti vielä selvennys kun et ole ollut näissä jutuissa aiemmin, niin nainen on elänyt jo yli viisi vuotta täydellisen kyvyttömän juopon ja ketjusauhuttelevan varakkaan Suomimiehen kanssa. Hän kontrolloi kaikkea elämään ja on kuin joku wanhanajan ankara patruunapersoona

minun ansiosta hän on vapautunut hieman kahleistaan ja päässyt kiinni normaaliin elämään osittain, tästä on hyvä jatkaa jonain päivänä. Hän tulee olemaan erittäin onnellinen kanssani, kuten minä myös hänen kanssa

vierailija
Lyhyesti vielä selvennys kun et ole ollut näissä jutuissa aiemmin, niin nainen on elänyt jo yli viisi vuotta täydellisen kyvyttömän juopon ja ketjusauhuttelevan varakkaan Suomimiehen kanssa. Hän kontrolloi kaikkea elämään ja on kuin joku wanhanajan ankara patruunapersoona

minun ansiosta hän on vapautunut hieman kahleistaan ja päässyt kiinni normaaliin elämään osittain, tästä on hyvä jatkaa jonain päivänä. Hän tulee olemaan erittäin onnellinen kanssani, kuten minä myös hänen kanssa
Kontrolloi kaiken mutta muija pystyy kuitenkin juoksemaan vieraissa?

Sinullekin tiedoksi, että ministereilläkin on oikeus lomaan ja tuurajat ovat työssä.

Mä olisin kuvitellut, että sä edes olisit ollut hieman rennompi, mutta ei. Pankaa Eccon kanssa saman tien The Handmaid's Talen myssyt päähän ja helmat alas.
Mun pitäs joskus kattoa Handmaid's talea kun sitä sinnikkäästi käytetään mua vastaan. :D

Todennökösesti se touhu on kaukana kristinuskosta.

Mähän vastustan kaikkia nunna- ja munkkiluostareita, ei Jeesus meitä semmosiin patistanu sulkeutumaan.

Nyt puhutaan tarkalleen 33 vuoden ikäerosta ja se ei ole kummallekaan mikään ongelma, vaan ihannetilanne molemmille, joten revippä siitä jtn lytättävä taas

Lyttäystäsi taas ootellessa

t. setis
No jaa, eli eka positiivinen asia on se että se muija on ees yli kolmikymppinen.

Mutta miinukset pysyy miinuksina. :)
Yks lisämiinus:
-pettää miestään ja sä uskot sen jorinat miehestään

vierailija
No jaa, eli eka positiivinen asia on se että se muija on ees yli kolmikymppinen.

Mutta miinukset pysyy miinuksina.
Yks lisämiinus:
-pettää miestään ja sä uskot sen jorinat miehestään
😅

mä oon jopa tavannut kotiinsa kutsuttuna sen köpöttelevän 100 v näyttävän miehen.

on edelleen älykäs ja lahjakas, ex bisnesmies, eli ei oojorinota sen täyd kyvyttömyys

eioo pettämistä kun mies dissaa naistaan 7/365 eikä ite kykene ennää mihinkään

seinänaapuri auttaa mielellään 5 v puutteessa elänyttä nuorta naista

t.setis

mä oon jopa tavannut kotiinsa kutsuttuna sen köpöttelevän 100 v näyttävän miehen.

on edelleen älykäs ja lahjakas, ex bisnesmies, eli ei oojorinota sen täyd kyvyttömyys

eioo pettämistä kun mies dissaa naistaan 7/365 eikä ite kykene ennää mihinkään

seinänaapuri auttaa mielellään 5 v puutteessa elänyttä nuorta naista

t.setis
No miksei se valitse sit sua ja muuta sun luo?

Liikemies voi tilata vaikka kotipalvelun itselleen.

Eli sillä naisparalla ei oo häävit vaihtoehdot.
Joku avustettava, ynseä käpy miehenä, ja seinän takana joku puhiseva perwokäpy.

Siinä Suomen miehet, toteaa tsaina masentuneena.

Kunnes rappukäytävässä menee NUORI kolmikymppinen sähköasentaja joka käheällä äänellään kysyy "oliko teillä sulaketaulu rikki?"....ja tsaina on myyty...sen tihrusilmät laajenee lautasiksi..."wow, are there also YOUNG MEN in Finland?" ja vanhat pierut jäi seinänaapureiksi keskenään ku nalli kalliolle :giggle:

"Well, hello, handsome!"

Viimeksi muokattu:
  • Haha
Reactions: Lispetti
vierailija
Eli sillä naisparalla ei oo häävit vaihtoehdot.
Joku avustettava, ynseä käpy miehenä, ja seinän takana joku puhiseva perwokäpy.

Siinä Suomen miehet, toteaa tsaina masentuneena.

Kunnes rappukäytävässä menee NUORI kolmikymppinen sähköasentaja joka käheällä äänellään kysyy "oliko teillä sulaketaulu rikki?"....ja tsaina on myyty...sen tihrusilmät laajenee lautasiksi..."wow, are there also YOUNG MEN in Finland?" ja vanhat pierut jäi seinänaapureiksi keskenään ku nalli kalliolle

"Well, hello, handsome!"
Sanoi pakastelahna-ekko ja unohti että sarakkaani vaatisi itselleen +20 väh v vanhemman, kypsän miehen, jos sinkkuituisi

mutta nyt hänellä on 33 v itseään varttuneempi, kypsä ja luotettava naapurimies turvanaan, valmiina astumaan kehään kun vaan aika koittaa

Sanoi pakastelahna-ekko ja unohti että sarakkaani vaatisi itselleen +20 väh v vanhemman, kypsän miehen, jos sinkkuituisi

mutta nyt hänellä on 33 v itseään varttuneempi, kypsä ja luotettava naapurimies turvanaan, valmiina astumaan kehään kun vaan aika koittaa
Niinhän se sulle uskottelee :ROFLMAO:

Eihän se voi omalle ukolleen tai sulle sanoa "halusin komeen kolmikymppisen mutten saanu semmosta".

Ja siis kolmikymppinen suomimies on jo kypsä. Sano sille tsainalle että kypsyyteen ei tarvitse +55 ikää.
Kolmikymppisellä kovimmat baarikiertueet alkaa rauhoittua, mieli pyörii paikalleen asettumisessa ja perheen perustamisessa, ja semmonen haaveilee miten kiva on iltaisin opettaa omaa, rakasta poikaa jalkapalloilemaan.

Kolmikymppisellä on usein töissä vakipaikka ja naisiakin osaa jo käsitellä (vaikken itse uskovana arvosta miehessä naiskokemusten määrää), jne.

Sen sijaan 50-60-vuotias mies alkaa olla kaavoihin kangistunut, mukavuudenhaluinen känttyrä.

vierailija
Niinhän se sulle uskottelee

Eihän se voi omalle ukolleen tai sulle sanoa "halusin komeen kolmikymppisen mutten saanu semmosta".
Ekko! Sä et tajua mitään hoikkien ja herkullisten aasialaisnaisten ajatusmaailmasta 🙄

Ko nainen viihtyy minimekoissa ja hihattomissa paidoissa, kun sää salliitäällä,joihin tottui kotimaassaan. Ja KAIKKI miehet kuolaa häntä jotka ilokseen hänet täällä kohtaavat. Myös sun askomiehesi kuolaisi 😅

• Haha
Ekko! Sä et tajua mitään hoikkien ja herkullisten aasialaisnaisten ajatusmaailmasta

Ko nainen viihtyy minimekoissa ja hihattomissa paidoissa, kun sää salliitäällä,joihin tottui kotimaassaan. Ja KAIKKI miehet kuolaa häntä jotka ilokseen hänet täällä kohtaavat. Myös sun askomiehesi kuolaisi
Nii ja sitä ottaa aivoon, ku joutuu miellyttämään jotai kahta aurinkokuivatettua kinkkua, kun sais ehtaa tuoretta lihaa....

• Haha
Ekko! Sä et tajua mitään hoikkien ja herkullisten aasialaisnaisten ajatusmaailmasta 🙄

Ko nainen viihtyy minimekoissa ja hihattomissa paidoissa, kun sää salliitäällä,joihin tottui kotimaassaan. Ja KAIKKI miehet kuolaa häntä jotka ilokseen hänet täällä kohtaavat. Myös sun askomiehesi kuolaisi 😅
Missä jäätiköllä te oikein asutte?😁
Suomessa on ihan normaalia mennä kesäisin minihameessa ja hihattomissa paidoissa…

• Tykkää
Reactions: m1es
Vertaillaas...

Heikki 67 v.
-todennäkösesti lääkityksellä, ja joudut kuuntelemaan sen sairauskertomusta
-tai joudut kattelemaan kuinka se yrittää peitellä ikääntymistä, piilottaa ne reseptinsä ja pilleripurkit, varsinki siniset pillerit on kassakaapissa piilossa koodin 3752718717188 takana
-inkontinenssi arrives at track 1 ja vaippasirkus on valmis
-ja eturauhasen höyläys samoin
-kävelytyyli on kaupungilla jo vähän luonnoton ja huvittava, vaikka yrittää mennä nuorekkaasti ja joutuisasti. Kauhee todistelu että on yhtä nuori kuin vuonna....ööö, ei muista.
-makutottumukset ja rutiinit on lukkiutuneet vuonna 1993, niitä et saa mennä muuttamaan kirveelläkään
-sen tyttäret hymyilee sulle, mutta kattoo kieroon koska olet heidän ikäisensä
-tätä äijää ei oo 20 vuoden päästä. Sitä ennen saat pyyhkiä sen pyllyä, jos korona ei oo vieny sitä

Vs.

Samu 30 v.

-ura nousujohteinen
-haluaa kuitenkin perheen ja on valmis viettämään isyysvapaan
-jaksaa niin töissä, kotitöissä, junnujen valmennuspoppoossa, pitää söpösti vauvaa kantorepussa kokatessaan
-jaksaa olla kotona raksalla, selkä ei ole heti jumissa eikä viima haittaa
-makkarin puolella ei tarvita reseptilääkkeitä
-hiukset on tallella
-pissa ei karkaa, vaipat perheessä on vain vauvalle eikä vaippamerkki ala T-kirjaimella
-jos sopu säilyy niin on mukanasi seuraavat 50 v, ja saatte katsella lapsenlapsenlastenne syntyvän

(Samu ei ole naamaltaan ihan mun mieleen, on vähän tyhjäpään näkönen)

Viimeksi muokattu:
  • Haha

Yhteistyössä