Kuulun varmaan vähemmistöön, mutta mutta…?Reppanalihaa, vaikka olisi mikä seksikone.
Vahvimmat ja sosiaalisimmat nuoret naiset ei edes vilkaise vanhojen äijänkurppien perään.
-> Kaikista tavoitelluin nuorilla naisilla on se 20-30-v. söpö kundi.
Erästä nuorta kaveriani oli jahdannu baarissa joku keski-ikäinen, imelä käpy täs jokin aika sitten, kaikki naiset oli että YÄKS.
Se äijä on tällä pikkupaikkakunnalla jo maineessa, eikä se maine ole mairitteleva. Muutkaan äijät eivät arvosta.
En mä ole itseäni koskaan pitänyt heikkona reppanalihana vaikka olenkin aina viehättynyt fiksuista vanhemmista miehistä. Viisauskin voi olla erittäin kiihottavaa!
Olen itse sisimmässäni ”vanheellinen” ja samoista asioista pitäviä voi olla vaikea löytää omasta ikäluokasta. Sellaista vanhanajan charmia on todella vaikea vastustaa. Vanhemmat miehet ovat usein myös varustettuja hyvällä itsetunnolla - ovat todella varmoja itsestään. Tämä on minulle erittäin isosti tärkeä asia.
Karviskin on yli 10v mua vanhempi ja pidin hänestä jo nuorena tyttönä. Hän on erittäin charmantti ja isosti m-i-e-s - juuri kuten haluan. En voi sietää mitään hipstereitä tai femakkoja, he ovat mielestäni erittäin epäseksikkäitä ja jollain tapaa minun silmääni naisellisia.
Jotkut miehet jopa ”puunaavat” itseään…ovatko he jotakin metroseksuaaleja tms. - en tykkää. Parturi/parranajo+”Mennenit” poskiin vaan ja menoks, se riittää.
Olen ”vanhanaikainen”, mutta sitä olen ollut jo nuoresta. Jollain tapaa myös tuntuu, että olen mahdollisesti syntynyt liian myöhään, olisin halunnut elää niitä hyviä vanhoja aikoja (muutamin muutoksin). Usein nykyaika ahdistaa minua.