Jassoo jaahas. No nyt syttyy sota palstamammojen ja varttuneiden palstaorhien kesken 😱 Mut tää on niin totta mitä heppu puhuu s*x-suhteista!

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Reppanalihaa, vaikka olisi mikä seksikone.

Vahvimmat ja sosiaalisimmat nuoret naiset ei edes vilkaise vanhojen äijänkurppien perään.
-> Kaikista tavoitelluin nuorilla naisilla on se 20-30-v. söpö kundi.

Erästä nuorta kaveriani oli jahdannu baarissa joku keski-ikäinen, imelä käpy täs jokin aika sitten, kaikki naiset oli että YÄKS.
Se äijä on tällä pikkupaikkakunnalla jo maineessa, eikä se maine ole mairitteleva. Muutkaan äijät eivät arvosta.
Kuulun varmaan vähemmistöön, mutta mutta…?
En mä ole itseäni koskaan pitänyt heikkona reppanalihana vaikka olenkin aina viehättynyt fiksuista vanhemmista miehistä. Viisauskin voi olla erittäin kiihottavaa!

Olen itse sisimmässäni ”vanheellinen” ja samoista asioista pitäviä voi olla vaikea löytää omasta ikäluokasta. Sellaista vanhanajan charmia on todella vaikea vastustaa. Vanhemmat miehet ovat usein myös varustettuja hyvällä itsetunnolla - ovat todella varmoja itsestään. Tämä on minulle erittäin isosti tärkeä asia.

Karviskin on yli 10v mua vanhempi ja pidin hänestä jo nuorena tyttönä. Hän on erittäin charmantti ja isosti m-i-e-s - juuri kuten haluan. En voi sietää mitään hipstereitä tai femakkoja, he ovat mielestäni erittäin epäseksikkäitä ja jollain tapaa minun silmääni naisellisia.
Jotkut miehet jopa ”puunaavat” itseään…ovatko he jotakin metroseksuaaleja tms. - en tykkää. Parturi/parranajo+”Mennenit” poskiin vaan ja menoks, se riittää.

Olen ”vanhanaikainen”, mutta sitä olen ollut jo nuoresta. Jollain tapaa myös tuntuu, että olen mahdollisesti syntynyt liian myöhään, olisin halunnut elää niitä hyviä vanhoja aikoja (muutamin muutoksin). Usein nykyaika ahdistaa minua.

Kuulun varmaan vähemmistöön, mutta mutta…?
En mä ole itseäni koskaan pitänyt heikkona reppanalihana vaikka olenkin aina viehättynyt fiksuista vanhemmista miehistä. Viisauskin voi olla erittäin kiihottavaa!

Olen itse sisimmässäni ”vanheellinen” ja samoista asioista pitäviä voi olla vaikea löytää omasta ikäluokasta. Sellaista vanhanajan charmia on todella vaikea vastustaa. Vanhemmat miehet ovat usein myös varustettuja hyvällä itsetunnolla - ovat todella varmoja itsestään. Tämä on minulle erittäin isosti tärkeä asia.

Karviskin on yli 10v mua vanhempi ja pidin hänestä jo nuorena tyttönä. Hän on erittäin charmantti ja isosti m-i-e-s - juuri kuten haluan. En voi sietää mitään hipstereitä tai femakkoja, he ovat mielestäni erittäin epäseksikkäitä ja jollain tapaa minun silmääni naisellisia.
Jotkut miehet jopa ”puunaavat” itseään…ovatko he jotakin metroseksuaaleja tms. - en tykkää. Parturi/parranajo+”Mennenit” poskiin vaan ja menoks, se riittää.

Olen ”vanhanaikainen”, mutta sitä olen ollut jo nuoresta. Jollain tapaa myös tuntuu, että olen mahdollisesti syntynyt liian myöhään, olisin halunnut elää niitä hyviä vanhoja aikoja (muutamin muutoksin). Usein nykyaika ahdistaa minua.
Helou beibi! :love:

Eihän 10 tai 15 vuoden ikäerokaan oo paha vielä. Itselläni oli ylärajana aikoinaan 15 v., vanhemmat miehet oli kypsempiä kuin teinijonnet - vaikka onneks parikymppiset, aikuiset miehet toppuutteli mun, 15-vuotiaan flirttailuja.

Mut nyt puhutaan 20-50 vuoden ikäerosta.

Ja sit se, onko siinä suhteessa jotain aivojakin. Sale on alkanu seukata Jennin kans kun Jenni on ollu yli 30-v.uranainen kirjallisuusalalla ja ties missä - täysin eri asia kuin ap eli joku 66-v.käpy panee huuruspäissään lentokoneen tuomaa, jonku liikemiehen pimua.

• Rakkaus
Reactions: Lispetti
Helou beibi! :love:

Eihän 10 tai 15 vuoden ikäerokaan oo paha vielä. Itselläni oli ylärajana aikoinaan 15 v., vanhemmat miehet oli kypsempiä kuin teinijonnet - vaikka onneks parikymppiset, aikuiset miehet toppuutteli mun, 15-vuotiaan flirttailuja.

Mut nyt puhutaan 20-50 vuoden ikäerosta.

Ja sit se, onko siinä suhteessa jotain aivojakin. Sale on alkanu seukata Jennin kans kun Jenni on ollu yli 30-v.uranainen kirjallisuusalalla ja ties missä - täysin eri asia kuin ap eli joku 66-v.käpy panee huuruspäissään lentokoneen tuomaa, jonku liikemiehen pimua.
Vanhemmat herrasmiehet haluavat kokea olevansa elossa! Ehkä he pääsevät tähän tunnelmaan nuoren naisen kautta? Ja, nainen haluaa kokea sellaista huomiota mitä eivät ikäisiltään saa.
Molemmat hyötyvät?

Nykyajan miehet ovat erittäin itseriittoisia. Riittääköhän heiltä edes huomiota naisille siihen malliin kuin ennen hyvinä herrasmiesaikoina.🤔

Vanhemmat herrasmiehet haluavat kokea olevansa elossa! Ehkä he pääsevät tähän tunnelmaan nuoren naisen kautta? Ja, nainen haluaa kokea sellaista huomiota mitä eivät ikäisiltään saa.
Molemmat hyötyvät?

Nykyajan miehet ovat erittäin itseriittoisia. Riittääköhän heiltä edes huomiota naisille siihen malliin kuin ennen hyvinä herrasmiesaikoina.
Vähän kuin nuori narkkari haluaa kokeneelta diileriltä kokkelia...noo, ei sentään ;)

Siis pointtini oli että jos 2 ihmistä haluaa toisiltaan jotain ja saa sitä, niin se ei silti automaattisesti ole terve suhde, vaikka olisi win-win-tilanne.
Vs.joku Matti ja Mervi.

Ja koska parikymppinen ei koskaan ole psyykkisesti samalla tasolla ku 60-v, niin siinä suhteessa tulee sisältövajausta muilla kuin seksin ja hyväksynnän alueilla.
Et sä pysty 18-v.Jonnen kans puhumaan Tarja Halosesta/Ahtisaaresta. Tai kun pidät kavereilles pirskeet niin sun omaikäiset ystävät puhuu ihan eri asioista kuin se 18-v., kiva siinä viettää iltaa sen nuoren, kokemattoman jonnen ja sun ystäviesi kanssa.

Mutta mä olen puhunut nykyisin nuorilla miehillä ilmenevästä, hyvän, järkevän ja kypsän miesmallin puuttumisesta, ja isättömyyden kulttuurista. Nuoret miehet on joko surkeita puolisoita tai vauvan tultua loistavat poissaolollaan, kas kun ei ole ollut järkevää isää opastamassa.

Se asia, vinouma pitäisi saada kuntoon ja tehdä nuorista kolleista vastuuntuntoisia, ettei nuorten naisten tarvitsisi turvautua nuoren lihan perässä juokseviin setämiehiin.

Ja siis kyllä, hyviä ja vastuullisia 20-30-vuotiaita miehiä riittää vielä niille samanikäisille naisille. Parhaat naiset saavat semmoiset fiksuimmat.

Viimeksi muokattu:
Mutta tässä ap:n tapauksessa ei edes voida puhua asetelmasta "suomalainen nuori nainen ja vanha mies", vaan "köyhästä maasta tullut, rahan ja seuran perässä oleva yksinäinen tsainapimu ja vanha mies".

Tähän keskusteluun nyt ei päde tavalliset, suomalaiset mittapuut :unsure:

Otsikko vois olla "näin mä vanha ukko panen köyhää tsainaa."

Vähän kuin nuori narkkari haluaa kokeneelta diileriltä kokkelia...noo, ei sentään ;)

Siis pointtini oli että jos 2 ihmistä haluaa toisiltaan jotain ja saa sitä, niin se ei automaattisesti ole terve suhde.
Vs.joku Matti ja Mervi.

Ja koska parikymppinen ei koskaan ole psyykkisesti samalla tasolla ku 60-v, niin siinä suhteessa tulee sisältövajausta muilla kuin seksin ja hyväksynnän alueilla.
Et sä pysty 18-v.Jonnen kans puhumaan Tarja Halosesta/Ahtisaaresta. Tai kun pidät kavereilles pirskeet niin sun omaikäiset ystävät puhuu ihan eri asioista kuin se 18-v., kiva siinä viettää iltaa sen nuoren, kokemattoman jonnen ja sun ystäviesi kanssa.

Mutta mä olen puhunut nykyisin nuorilla miehillä ilmenevästä, hyvän, järkevän ja kypsän miesmallin puuttumisesta, ja isättömyyden kulttuurista. Nuoret miehet on joko surkeita puolisoita tai loistavat poissaolollaan, kas kun ei ole ollut järkevää isää opastamassa.

Se asia, vinouma pitäisi saada kuntoon ja tehdä nuorista kolleista vastuuntuntoisia, ettei nuorten naisten tarvitsisi turvautua nuoren lihan perässä juokseviin setämiehiin.

Ja siis kyllä, hyviä ja vastuullisia 20-30-vuotiaita miehiä on vielä niille samanikäisille naisille. Parhaat naiset saavat semmoiset fiksuimmat.
Nyt tuntuu, että ei puhuta samaa kieltä.
Sehän riippuu ihan nuoresta. Joku nuori voi olla erittäin kiinnostunut ja imee kuin sieni (siis infoa).

Kaikki eivät halua hyviä vastuullisia 20-30 vuotiaita vaan janoavat rinnalleen ihmistä joka on kokeneempi ja omaa ns. vanhaa charmia.

Sehän riippuu ihan nuoresta. Joku nuori voi olla erittäin kiinnostunut ja imee kuin sieni (siis infoa).

Kaikki eivät halua hyviä vastuullisia 20-30 vuotiaita vaan janoavat rinnalleen ihmistä joka on kokeneempi ja omaa ns. vanhaa charmia.
Kyllä joku 25-v., hyvin kasvatettu sälli voi olla charmikas.

Tai ehkei heillä puhuta charmista vielä, mut heillä on semmosta "esi-charmia", kohteliasta käytöstä, söpöyttä ja vastuuntuntoa.
Semmoisista puhutaan että "on anopin ihannevävy".
Joku Robin Packalén tms.

vierailija
Aina se haukkuu kateellisena nuoria kaunottaria

Miksi muka tuo pyllyisyys piti liittää tekstiin? No se kertoo hänen loputtomasta katker uudestaan kun alkaa olla keski-ikäinen
Echo haukkuu kaikenikäisiä naisia. Hän irvaili jossain viestissään 100-vuotiaasta Selmasta.
Kirjoittajalla on ikävä tapa halveerata naisten etunimiä.
Sannan farkkusortsit saavat hänet ehkä terapeutin pakeille. Ei hän muuten pääse yli asiasta seuraavaan haukkumisen kohteeseen.

Kyllä joku 25-v., hyvin kasvatettu sälli voi olla charmikas.

Tai ehkei heillä puhuta charmista vielä, mut heillä on semmosta "esi-charmia", kohteliasta käytöstä, söpöyttä ja vastuuntuntoa.
Semmoisista puhutaan että "on anopin ihannevävy".
Joku Robin Packalén tms.
Mun mielestä yli mennyt ”feminismi” syö tätä miesten vanhaa charmia pois pala palalta. Ei osata enää olla miehiä ja naisia, rooleista kun yritetään päästä eroon (ainakin Skandinaviassa ja Suomessa). Mutta, ehkäpä sitten ihmiset nykyään haluavat sitä. Minä en.
Herrasmiesmäisyyttä katsotaan jopa kieroon:

”Kyllä mä kuule avaan ihan itse oveni”
”Minä maksan puolet”
”Älä ohjaa mua koskettamalla menemään ensin”
”Kyllä mä jaksan tämän kantaa ihan itse”

Tai sitten odotetaan kaikkea tätä, mutta ajetaan kiivaasti sitä että naiset ja miehet ovat fyysisestikin yhdenvertaisia tai naiset jopa fyysisesti vahvempia.😧

Voin tunnustaa, että yhtään kauppakassia en kanna jos olen miehen kanssa kaupassa. Odotan myös, että ovet aukenevat edessäni.

Miehen tulee voida tuntea itsensä mieheksi ja naisen naiseksi. Se on ihan puhdasta biologiaa ja luontevaa ainakin minulle.

Toki löytyy varmasti yksittäisiä esimerkkejä jotka tulevat charmanteiksi tai charmanteista miehistä pitäviksi naisiksi, mutta näyttää siltä, että tämä on katoamassa.

Olen muuten hyvin paljon Jordan Petersonin kanssa samoilla linjoilla miehistä ja naisista, ja heidän välisistä suhteista.

Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Echo
Echo haukkuu kaikenikäisiä naisia. Hän irvaili jossain viestissään 100-vuotiaasta Selmasta.
Sannan farkkusortsit saavat hänet ehkä terapeutin pakeille. Ei hän muuten pääse yli asiasta seuraavaan haukkumisen kohteeseen.
Nyt täytyy puuttua sen verran, että huumorintajut eivät näköjään aina kohtaa.

Lisäksi,
Sannan ei ole sopivaa heilua jossain festareilla esittelemässä omaa styleään tällaisessa maailman tilanteessa!
Puhutaan energiakriiseistä/talouskriiseistä ja ollaan tehty vuosia ihan älyttömän typeriä päätöksiä! Luulisi, että siellä tehtäisi töitä niin paljon kuin on tarpeen, että Suomi saataisi pelastettua, siitä me maksamme!!!
Bile/zota Zannan käytös/muotinäytökset eivät tuo turvaa ja varmuutta ainakaan minulle.

Nyt ei ole aika bilettää Sannan, eikä muidenkaan. On aika pelastaa Suomi ja luoda varmuutta suunnittelemalla/kertomalla muun muassa Suomea auttavista strategioista.

• Tykkää
Reactions: Echo
Tulihan se sieltä. Päivän haukut.

Ootko sä sit nähny säihkysääriä 100-vuotiaalla mummolla, eli kuin 20-30-vuotiaan jalat?

Eikä Selma ollu mikään haukkumasana. Se oli sarjaa "matti/maija meikäläinen".

Vasemmisto ja ainainen sanoihin takertuminen, huoh :rolleyes:

Mutta joo - ehkä joku seksisuhde nyt ois nuoren naisen ja vanhan miehen suhteessa ainut vaihtoehto, vaikken pelkkiä seksisuhteita kannatakaan.

Koska muutoinhan nuoren naisen ei kannata siihen vanhaan patuun parhaita vuosiaan kuluttaa.
-jos ikäeroa on 40 v, ei lapsia kannata tehdä, koska ne eivät ehdi nähdä isäänsä (Jenni ja Sale kuitenki yrittivät jo aiemmin, mutta lasta ei tullut)
-papparaisen omaishoitajana kun itse on 30 v? Aa että....se vasta on ihanaa elämää :)
-sit huomaa 35-40-vuotiaana leskenä, että parhaat jampat on menny 10-15 vuotta sitten niille fiksuille ikätovereille ja jäljellä on jotain tokalla kierroksella kaahailevia tai ikisinkkuja -> no, viimeksimainitut saavat tietty sen leskinaisen myötä mahdollisuuden, en halveksi heitä.

Mutta siis joo. Jollain Dannylla ja Helmillä ei ole mitään asiaa aloittaa _syvällistä_ ihmissuhdetta.

vierailija
Nyt täytyy puuttua sen verran, että huumorintajut eivät näköjään aina kohtaa.

Lisäksi,
Sannan ei ole sopivaa heilua jossain festareilla esittelemässä omaa styleään tällaisessa maailman tilanteessa!
Puhutaan energiakriiseistä/talouskriiseistä ja ollaan tehty vuosia ihan älyttömän typeriä päätöksiä! Luulisi, että siellä tehtäisi töitä niin paljon kuin on tarpeen, että Suomi saataisi pelastettua, siitä me maksamme!!!
Bile/zota Zannan käytös/muotinäytökset eivät tuo turvaa ja varmuutta ainakaan minulle.

Nyt ei ole aika bilettää Sannan, eikä muidenkaan. On aika pelastaa Suomi ja luoda varmuutta suunnittelemalla/kertomalla muun muassa Suomea auttavista strategioista.
Sinullekin tiedoksi, että ministereilläkin on oikeus lomaan ja tuurajat ovat työssä.

Mä olisin kuvitellut, että sä edes olisit ollut hieman rennompi, mutta ei. Pankaa Eccon kanssa saman tien The Handmaid's Talen myssyt päähän ja helmat alas.

• Haha
Reactions: Lispetti ja Echo
vierailija
Molemmat hyötyvät?

Nykyajan miehet ovat erittäin itseriittoisia. Riittääköhän heiltä edes huomiota naisille siihen malliin kuin ennen hyvinä herrasmiesaikoina.
Juuri näin, ihana ja viisas Lispetti. Sä tajuat, Ekko on pihalla kuin joulupukin muori!

Tapasin ihanuutenI yli vuosi sitten. Silloin luulin että seksielämäni oli ohi kun testosteronituotantokin oli nollissa kun ei eronneena kylmästä vaimosta ollut mitään aktiivista elämää vuosiin

Mutta vinkkinä kaikille vanhemmille miehille, se kyllä palaa takaisin kun virikettä vaan on tarjolla. Nyt tulee seisiö jopa pelkästä ajatuksesta ja myös tietenkin hänen lähettämiensä herutuskuvien katsomisesta

Tosiaankin me molemmat hyödytään tästä tilanteesta mikä on fantastisen upeaa kun molemmat nauttivat yhteisistä hetkistämme ja mietitään yhteistä tulevaisuutta

t. hormoonisetis

vierailija

Kiitti Lissu, taas ah niin viisaita sanoja. Sinä tiedät elämästä hyvin paljon enemmän kuin itseäsi vanhempi, äärimmäisen wanhanaikainen Ekko

Salarakkaani sanoi hiljattain että hänen lähtökohtansa on se, että mies on vähintään 20 vuotta vanhempi ja mitään ylärajaa ei edes ole. Tämä on hyvin tyypillistä aasialaisille naisille, arvostavat kokenutta ja viisasta miestä.
setis

Juuri näin, ihana ja viisas Lispetti. Sä tajuat, Ekko on pihalla kuin joulupukin muori!

Tapasin ihanuutenI yli vuosi sitten. Silloin luulin että seksielämäni oli ohi kun testosteronituotantokin oli nollissa kun ei eronneena kylmästä vaimosta ollut mitään aktiivista elämää vuosiin

Mutta vinkkinä kaikille vanhemmille miehille, se kyllä palaa takaisin kun virikettä vaan on tarjolla. Nyt tulee seisiö jopa pelkästä ajatuksesta ja myös tietenkin hänen lähettämiensä herutuskuvien katsomisesta

Tosiaankin me molemmat hyödytään tästä tilanteesta mikä on fantastisen upeaa kun molemmat nauttivat yhteisistä hetkistämme ja mietitään yhteistä tulevaisuutta

t. hormoonisetis
Ces’t la vie.
Tai, miks ei vanhemmille naisillekin.👍
Jotkut vanhemmat naisethan käyvät seksilomilla.

Mun arvoihin ei pettäminen kuulu (sovitusti asia erikseen), mutta ymmärrän, että asiat eivät ole aina niin yksinkertaisia -etenkin kun ottaa huomioon ystäväsi lähtömaan kulttuurin.

vierailija
Echo on nyt kireä kun menopaussi pukkaa päälle ja nuoret ihanat naiset on uhkana hälle ja varmaan suhteelleEn kun mies on normaali ja kiinnostunut hehkeistä naisista.
ainakin osaa ihailla kaukaa

Yhteistyössä