Eipä mitään Toivottavasti kaikki järjestyy
Olen saanut vaikutelman, et olet oikea herrasmies
Mitä mieltä sinä olet nyt näistä viimeaikoina esille tulleista ahdistelu- ja häirintätapauksista? Aika monet miehet (ja naisetkin) vähättelevät ahdisteltujen naisten ja tyttöjen kokemuksia ja naureskelevat päälle. Minusta se on vastenmielistä.
Kiitos taas
No kyllä minä olen kieltämättä sellainen, RUK on esim käyty.
Kohtelen tuota nuorta neitoa lämpimästi, ja huomioiden kuin hän olisi ikioma rakas kumppanini. Oma kumppaninsa ei korvaansa lotkauta millekään, elää erittäin epäterveellistä elämää lähinnä itsekseen, on kännissä jopa itsetuhoinen. Ei siis kovin piristävää seuraa.
Olen kyllä erittäin vihainen tuollaisille miehille ja olen monesti tuominnut ne täälläkin, ihan sairasta käyttäytymistä. Miten ihmeessä usein menestynyt ja korkeassakin asemassa oleva mies kuvittelee naisen kiinnostuvan, kun käyttäytyy ala-arvoisesti häntä kohtaan.
Ehkä monissa naisissa asuu täällä tuttu juttu, eli he rakastuvat ja ihastuvat ns jännämiehiin
Oli melkoinen yllätys kun erässä sukutapahtumassa johtavassa asemassa oleva serkkunainen kommentoi silloisia Hollywoodin miessikailuja vähättelevään sävyyn. Ja kun on jonkinmoinen mielipidejohtaja, niin kaikki muut paitsi minä komppasivat häntä. Mutta sukuni tuntien en viitsinyt sanoa mitään
Kuvittelen kuitenkin että hän itse on saanut kokea aika paljon sopimatonta käyttäytymistä, koska on ollut aivan mallin näköinen nuoruudessaan ja yhä edelleen erittäin näyttävä
No me kaksi ollaan siinä samiksia, kunnon inhimillisiä ihmisiä
t. setis