Jassoo jaahas. No nyt syttyy sota palstamammojen ja varttuneiden palstaorhien kesken 😱 Mut tää on niin totta mitä heppu puhuu s*x-suhteista!

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Levy jäänyt päälle

Toivon että sinäkin saisit nauttia elämästäsi

Näin jännittävässä suhteessa on erityisen jännää (kiinnijäämisriski) mutta toivon tietty että saadaan toisemme kokonaan

setis
Totta kai, totta kai..

Sinulle on myös jäänyt levy päälle.

Ja kiitos kyllä, nautin kyllä elämästäni, joskus enemmän, joskus vähemmän.

Onnea vaan pitkään parisuhteeseen sitten :)

vierailija
vierailija
Totta kai, totta kai..

Sinulle on myös jäänyt levy päälle.

Ja kiitos kyllä, nautin kyllä elämästäni, joskus enemmän, joskus vähemmän.

Onnea vaan pitkään parisuhteeseen sitten
Lämpimät kiitokset, olisin tietysti ehdottoman uskollinen hänelle, totta kai 👍

Mutta kyllä huomaa että tuollainen, kuitenkin varsin nuori seura piristää ihan hirveästi, hänellä on erittäin hyvä huumorintaju, harrastaa pikkutuhmaa tilannekomiikkaa ja me nauretaan yhdessä hyvin paljon

Nyksän kanssa hänellä on kaikki toisin, varsin tylsää kun miehestä ei ole enää mihinkään yhteiseen missään

t. setis

vierailija
Lämpimät kiitokset, olisin tietysti ehdottoman uskollinen hänelle, totta kai

Mutta kyllä huomaa että tuollainen, kuitenkin varsin nuori seura piristää ihan hirveästi, hänellä on erittäin hyvä huumorintaju, harrastaa pikkutuhmaa tilannekomiikkaa ja me nauretaan yhdessä hyvin paljon

Nyksän kanssa hänellä on kaikki toisin, varsin tylsää kun miehestä ei ole enää mihinkään yhteiseen missään

t. setis
Eipä mitään 😊 Toivottavasti kaikki järjestyy 👍💕

Olen saanut vaikutelman, et olet oikea herrasmies 😍

Mitä mieltä sinä olet nyt näistä viimeaikoina esille tulleista ahdistelu- ja häirintätapauksista? Aika monet miehet (ja naisetkin) vähättelevät ahdisteltujen naisten ja tyttöjen kokemuksia ja naureskelevat päälle. Minusta se on vastenmielistä.

Niin, et tiedä, mitä jäit vaille

Mut miten se Jumala toimitti ukkosi perille, toiko ihan ovelle vai tiputtiko taivaasta?
En kerro, ettei tunnistettaisi. :) Kiikutti suunnilleen eteeni.

Mutta hei, Abban Björn Ulvaeus on hommannu uuden muijan, syöpäsairaan vaimonsa tilalle. En hyväksy eroa tuosta syystä, mutta....

...ottiko parikymppisen selluloosa-aivon? 21-vuotiaan lastulevypään?

49-vuotias Christina. ;)

tätä sinulla riittää, halveksuntaa nuoria naisia kohtaan

(puhdas kateus kuitenkin syynä)
Miks mä olisin kateellinen, mä kun olen saanut elää tuon ajan? Olin nuori ja nätti, sain niin paljon miesten huomiota että se riitti loppuelämäkseni.

Mut emmä nyt tyhmä ollu, niin että oisin haksahtanu...

haksahtanu...

...johonki vanhaan kurttupyllyyn kun nuoremmanki sain :D

Olen aina ollu sitä mieltä ja täälläki sanonu, että kateuskortin käyttäjät on yksinkertaisia ja yksioikoisia, ne ei ymmärrä että elämässä on ihmisillä useampiaki mittapuita kuin heidän se 1-2.

Tietty pitäis olla iloinen että niille nuorille, säälittäville reppana-bimboilleki (jotka ei nuorten naisten porukoissa ole kovin korkealla) löytyy joku lohduttaja elämän myrskyissä, huolintakeskus eli joku vanha vitjamuna. :unsure:

Ootko ap katellu vaikka Hesarin avioituneiden palstaa? Mitä nätimpi ja tasokkaamman näköinen muidu, niin sen varmemmin sillä on max 10 v.vanhempi äijä. :)

vierailija
Eipä mitään Toivottavasti kaikki järjestyy

Olen saanut vaikutelman, et olet oikea herrasmies

Mitä mieltä sinä olet nyt näistä viimeaikoina esille tulleista ahdistelu- ja häirintätapauksista? Aika monet miehet (ja naisetkin) vähättelevät ahdisteltujen naisten ja tyttöjen kokemuksia ja naureskelevat päälle. Minusta se on vastenmielistä.
Kiitos taas 😘🌷

No kyllä minä olen kieltämättä sellainen, RUK on esim käyty.
Kohtelen tuota nuorta neitoa lämpimästi, ja huomioiden kuin hän olisi ikioma rakas kumppanini. Oma kumppaninsa ei korvaansa lotkauta millekään, elää erittäin epäterveellistä elämää lähinnä itsekseen, on kännissä jopa itsetuhoinen. Ei siis kovin piristävää seuraa.

Olen kyllä erittäin vihainen tuollaisille miehille ja olen monesti tuominnut ne täälläkin, ihan sairasta käyttäytymistä. Miten ihmeessä usein menestynyt ja korkeassakin asemassa oleva mies kuvittelee naisen kiinnostuvan, kun käyttäytyy ala-arvoisesti häntä kohtaan.
Ehkä monissa naisissa asuu täällä tuttu juttu, eli he rakastuvat ja ihastuvat ns jännämiehiin

Oli melkoinen yllätys kun erässä sukutapahtumassa johtavassa asemassa oleva serkkunainen kommentoi silloisia Hollywoodin miessikailuja vähättelevään sävyyn. Ja kun on jonkinmoinen mielipidejohtaja, niin kaikki muut paitsi minä komppasivat häntä. Mutta sukuni tuntien en viitsinyt sanoa mitään

Kuvittelen kuitenkin että hän itse on saanut kokea aika paljon sopimatonta käyttäytymistä, koska on ollut aivan mallin näköinen nuoruudessaan ja yhä edelleen erittäin näyttävä

No me kaksi ollaan siinä samiksia, kunnon inhimillisiä ihmisiä 👍

t. setis

vierailija
Kiitos taas

No kyllä minä olen kieltämättä sellainen, RUK on esim käyty.
Kohtelen tuota nuorta neitoa lämpimästi, ja huomioiden kuin hän olisi ikioma rakas kumppanini. Oma kumppaninsa ei korvaansa lotkauta millekään, elää erittäin epäterveellistä elämää lähinnä itsekseen, on kännissä jopa itsetuhoinen. Ei siis kovin piristävää seuraa.

Olen kyllä erittäin vihainen tuollaisille miehille ja olen monesti tuominnut ne täälläkin, ihan sairasta käyttäytymistä. Miten ihmeessä usein menestynyt ja korkeassakin asemassa oleva mies kuvittelee naisen kiinnostuvan, kun käyttäytyy ala-arvoisesti häntä kohtaan.
Ehkä monissa naisissa asuu täällä tuttu juttu, eli he rakastuvat ja ihastuvat ns jännämiehiin

Oli melkoinen yllätys kun erässä sukutapahtumassa johtavassa asemassa oleva serkkunainen kommentoi silloisia Hollywoodin miessikailuja vähättelevään sävyyn. Ja kun on jonkinmoinen mielipidejohtaja, niin kaikki muut paitsi minä komppasivat häntä. Mutta sukuni tuntien en viitsinyt sanoa mitään

Kuvittelen kuitenkin että hän itse on saanut kokea aika paljon sopimatonta käyttäytymistä, koska on ollut aivan mallin näköinen nuoruudessaan ja yhä edelleen erittäin näyttävä

No me kaksi ollaan siinä samiksia, kunnon inhimillisiä ihmisiä

t. setis
Kiva kuulla :)

P.S. Mites meni eilen? ;)

Tän naisen hartioilla lepää Suomen tulevaisuus. Sanna näyttää naamasta aina hyvältä, mutta muutoin kuvasta tulee tunne: Ei hyvältä näytä.

Kavereina jotain tyhjäkkeitä eli Sabina Särkkää jne. Valtion johtajilla yleensä on vakavastiotettavampia kavereita kulttuuripiireissä, eikä jotain influenssereita - ja influenssereista vielä tyhjimpiä.
Ja musalajina kaikista imb*sillein eli rap.

Mutta kun ei Sanna välitä muista sukupolvista välitä, vaikka ne ovat viisaudella rakentaneet tän yhteiskunnan.

Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Lispetti
vierailija
Tän naisen hartioilla lepää Suomen tulevaisuus. Sanna näyttää naamasta aina hyvältä, mutta muutoin kuvasta tulee tunne: Ei hyvältä näytä.

Kavereina jotain tyhjäkkeitä eli Sabina Särkkää jne. Valtion johtajilla yleensä on vakavastiotettavampia kavereita kulttuuripiireissä, eikä jotain influenssereita - ja influenssereista vielä tyhjimpiä.
Ja musalajina kaikista imb*sillein eli rap.

Mutta kun ei Sanna välitä muista sukupolvista välitä, vaikka ne ovat viisaudella rakentaneet tän yhteiskunnan.
Jaa nelikymppiset on hengailleet tekemättä mitään tähän päivään asti? No kerro, mitä sä oot tehny? Olitko eka nainen armeijassa? Nuorin? Kehititkö uuden keksinnön? Oletko vaikuttanut maanlaajuisesti muualla, kuin palstalla?

Jaa nelikymppiset on hengailleet tekemättä mitään tähän päivään asti? No kerro, mitä sä oot tehny? Olitko eka nainen armeijassa? Nuorin? Kehititkö uuden keksinnön? Oletko vaikuttanut maanlaajuisesti muualla, kuin palstalla?
Turha sun kans on mistään puhua, jos et ymmärrä mikä ero on, tai pitäisi olla pääministerillä ja tavallisella kaduntallaajalla.

• Tykkää
Reactions: Lispetti

Yhteistyössä