Jassoo jaahas. No nyt syttyy sota palstamammojen ja varttuneiden palstaorhien kesken 😱 Mut tää on niin totta mitä heppu puhuu s*x-suhteista!

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Mitenkäs se tarina menikään... Kolme eri-ikäistä miestä oli viettämässä kesäpäivää laiturilla. Nuorin bongasi toisella laiturilla hemaisevia neitokaisia ja ehdotti, että uidaan heti sinne. Keski-ikäinen sanoi, että katsotaan josko löytyisi vene jostain, niin voitaisiin sitten soudella neitoja tapaamaan. Vanhin miehistä totesi, että mitä tuota turhaan näkeehän ne täältäkin.

• Haha
Reactions: Lispetti ja Echo
vierailija
vierailija
Yritä nyt provota.
Mun mies on minussa kiinni kuin takiainen.

Kas kun sulla ei ole läheisestä, kypsästä ja vuosikymmenien parisuhteesta kokemusta.
Sähellät vaan sinne tänne ja muijat pitää sua säälittävänä vaikka luulet olevasi Luojan lahja maailman naisille - arvasinko oikein?

Mulla on tällä hetkellä ikäkriisi, mutta ei se mun viehätysvoimaan liity, vaan pelkään vanhuutta muista syistä
👍

vierailija
Mitenkäs se tarina menikään... Kolme eri-ikäistä miestä oli viettämässä kesäpäivää laiturilla. Nuorin bongasi toisella laiturilla hemaisevia neitokaisia ja ehdotti, että uidaan heti sinne. Keski-ikäinen sanoi, että katsotaan josko löytyisi vene jostain, niin voitaisiin sitten soudella neitoja tapaamaan. Vanhin miehistä totesi, että mitä tuota turhaan näkeehän ne täältäkin.
🤣👍

vierailija
Noin siinä käy vanhalle miehelle kun ei pidä huolta itsestään

t. 66 v setämies joka olisi lähtenyt uimaan 😄

vierailija
Huh huh..

Niin sille jonka kanssa on naimisissa. Kuinka monta rakastajaa tytöllä mahtaakaan olla....
Avoliitossa siis

Olen hänen ainoa rakastajansa, aivan satavarma tieto

Hän alkoi suunnittelemaan yhteistä tulevaisuutta kanssani jossain tulevaisuudessa kun on sinkku, kun nyt ollaan tutustuttu tosi hyvin toisiimme niin aiemmat suunnitelmat yksin asumisestaanmuuttuivat

t. setis

vierailija
vierailija
Hyvän tilin sai

Mutta kuoli sekakäyttäjänä 39 v
"Hänen sukunsa ja Anna Nicole Smith taistelivat pitkään oikeudessa Marshallin jättiperinnöstä. Pierce, Marshallin poika vastasi täysin isänsä varallisuudesta ja ei jättänyt Smithille perinnöstä yhtään. Smith haastoi Piercen oikeuteen tämän seurauksena.[2] Oikeusjuttu jatkui myös Nicole Smithin kuoleman jälkeen.[1] Pääosa varallisuudesta siirtyi oikeuskiistojen jälkeen James Howard Marshall II:lta hänen veljelleen J. Howard Marshallille (1939–2006), ja hänen kuoltuaan edelleen tämän vaimolle Elaine T. Marshallille (1942-)."

Yhteistyössä