Jassoo jaahas. No nyt syttyy sota palstamammojen ja varttuneiden palstaorhien kesken 😱 Mut tää on niin totta mitä heppu puhuu s*x-suhteista!

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Ekolla on ikäkriisi ja huoli miehensä mielihaluista

osaa arvata jo että mikä nimenomaan hällä nostattaa telttaa 😅
Yritä nyt provota. :)
Mun mies on minussa kiinni kuin takiainen.

Kas kun sulla ei ole läheisestä, kypsästä ja vuosikymmenien parisuhteesta kokemusta.
Sähellät vaan sinne tänne ja muijat pitää sua säälittävänä vaikka luulet olevasi Luojan lahja maailman naisille - arvasinko oikein?

Mulla on tällä hetkellä ikäkriisi, mutta ei se mun viehätysvoimaan liity, vaan pelkään vanhuutta muista syistä

Viimeksi muokattu:
vierailija
Et kommentoi jostain syystä yhtään keski-ikäisissä MIEHISSÄ tapahtuvia kehon muutoksia?

Aijai. Mahaa, naama on heillä turpea, silmäpussit, tuuheat hiukset ohenee. Kulmakarvat on paksua rautalankaa.
Kaljurottia monet.
Sehän on hyvä vaan kun monille käy noin, se tarkoittaa että minulla on enemmän valinnanvaraa kun on vähemmän kilpailua. Kannattaa pitää itsensä timmissä kunnossa niin saa nuorta ja himokasta lihaa 😍

Sehän on hyvä vaan kun monille käy noin, se tarkoittaa että minulla on enemmän valinnanvaraa kun on vähemmän kilpailua. Kannattaa pitää itsensä timmissä kunnossa niin saa nuorta ja himokasta lihaa
Reppanalihaa, vaikka olisi mikä seksikone.

Vahvimmat ja sosiaalisimmat nuoret naiset ei edes vilkaise vanhojen äijänkurppien perään.
-> Kaikista tavoitelluin nuorilla naisilla on se 20-30-v. söpö kundi.

Erästä nuorta kaveriani oli jahdannu baarissa joku keski-ikäinen, imelä käpy täs jokin aika sitten, kaikki naiset oli että YÄKS.
Se äijä on tällä pikkupaikkakunnalla jo maineessa, eikä se maine ole mairitteleva. Muutkaan äijät eivät arvosta.

Viimeksi muokattu:
vierailija
Sehän on hyvä vaan kun monille käy noin, se tarkoittaa että minulla on enemmän valinnanvaraa kun on vähemmän kilpailua. Kannattaa pitää itsensä timmissä kunnossa niin saa nuorta ja himokasta lihaa
Jos sulle riittää elämässä panna sinne ja tänne ja vaikka kenen kanssa, niin siitäpä vain. Itse olen mieluummin tylsässä ja tavallisessa ja rakastavassa ja ihanassa parisuhteessa kuin juoksentele nuoren lihan perässä. Elämässä kun on muutakin sisältöä kuin seksi. Mutta kukin tavallaan.

vierailija
Hah.

Tuossa oli hastagina #mustaaHUUMORIA.

Tuon tehtyään Tommi menee 51-vuotiaan vaimonsa Elina Knihtilän luo, jolla on aivokapasiteettia enemmän kuin viidellä 20-vuotiaalla kikattelevalla Jadessalla yhteensä.
Tommi on 3 v eukkoaan vanhempi, salskeana ja hyvin säilyneenä miehenä varmasti saa nuorta naista iltojensa iloksi keikoillaan. Mutta Elinan perään nuoret kollit ei enää katsele

Tasan ei käy onnen lahjat kahdella eri sukupuolella, niin se vaan on

vierailija
Kaiva kaikki omat linkkisi vuosien varrelta, Jos olisit tosimies, olisit tositoimissa ihanan naisen kanssa, etkä raapustelisi täällä viestejäsi, joissa kehut "seksielämääsi" ja kuinka vientiä on
Tänään taas tavataan 😍 (punkassa)

En minä oikeasti kaipaa vientiä muilta naisilta, nautin suunnattomasti nykytilanteesta ja on kiva valaa uskoa muihin setämiehiin. Kannattaa satsata aasialaisiin herkkupaloihin, heitä ei iso ikäero haittaa yhtään

vierailija
punkassa naatithaan
Ja aivot jätethään narukhaan

(Elina takuulla muuttuu pakastekalaksi tuon nähtyään kun Tommi oikeasti ajattelee noin, koska on normaali ja terve MIES!)
Pidän Tommin huumorista.
Älykäs mies.
”Tommi Korpela harrastaa perhokalastusta.Hän on myös luonnonsuojelija. Hän on erikoistunut varsinkin Suomen vaelluskalakantojen sekä saimaannorpan suojeluun.”

Yhteistyössä