Trump in jail 2024 👍 Uutisissa sanottiin että tutkinta alkaa hänen osuudestaan kongressin väkivaltaiseen valtaamiseen.

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Eräs kirjoitti (sitä viestiä ei voi lainata enää)

”Sulla on ihan liian likainen mielikuvitus.”

Naurattaa kun hän oli väärässä ja minä oikeassa, Trump jäi jälleen kiinni 🤣
 
vierailija
Jep, ei linkkiä löydy kun ei oikeuttakaan ole käyty. Tuomioita on kyllä jaeltu niin pirusti, mutta ei kylläkään tuomioistuimessa. Tällä palstalla sitäkin enemmän.
Oikeutta ollaan käymässä. Viestisi paljastaa sen ihme seikan, että persut näkevät uutisvirrasta vain sen, mitä haluavat nähdä. En tiedä, mitä tuomioita ollaan jaeltu, mutta onko ne yhtään sen kummempia, kuin mitä itse jakelette.. Eipä taida olla.
 
vierailija
Oikeutta ollaan käymässä. Viestisi paljastaa sen ihme seikan, että persut näkevät uutisvirrasta vain sen, mitä haluavat nähdä. En tiedä, mitä tuomioita ollaan jaeltu, mutta onko ne yhtään sen kummempia, kuin mitä itse jakelette.. Eipä taida olla.
Viestisi paljastaa sen seikan, että olet joko todellisuudesta vieraantunut eli harhainen tai sitten et ymmärrä alkuunkaan sitä miten USA:n oikeusjärjestelmä toimii.
 
vierailija
Katsoiko kuka on ylen aamuTV:n lähetystä jossa on niin kutsutut Jälkiviisaat puivat asiaa? Siellä todettiin että monet republikaanit ovat kääntäneet selkänsä Trumpille hänen mahdottoman persoonansa takia. Sehän kuulostaa todella hyvältä ja näyttää huonoa ennustetta hänen haaveilleen tulla uudestaan pressaksi
 
Katsoiko kuka on ylen aamuTV:n lähetystä jossa on niin kutsutut Jälkiviisaat puivat asiaa? Siellä todettiin että monet republikaanit ovat kääntäneet selkänsä Trumpille hänen mahdottoman persoonansa takia. Sehän kuulostaa todella hyvältä ja näyttää huonoa ennustetta hänen haaveilleen tulla uudestaan pressaksi
Trumpilla voi olla muitakin konsteja tulla presidentiksi kuin äänestys.
 
vierailija
No kerros, kuinka se toimii. Minun väitteeni on, että oikeudessa istuttiinistuttiin, kun tuo sanottiin.

Eli viestisi alkuosa taisikin osua takaisin.
Kun mikä sanottiin? Tämä jankutuksesi oikeudesta alkoi viittauksella Bill Barrin lausuntoihin. Bill Barr on todistanut Yhdysvaltain edustajanhuoneen komitealle. Kyseessä ei ole oikeudenkäynti eikä siellä ole tuomaria tai valamiehistöä.
 
vierailija
Kun mikä sanottiin? Tämä jankutuksesi oikeudesta alkoi viittauksella Bill Barrin lausuntoihin. Bill Barr on todistanut Yhdysvaltain edustajanhuoneen komitealle. Kyseessä ei ole oikeudenkäynti eikä siellä ole tuomaria tai valamiehistöä.
tähän mennessä käynyt ilmi, että Trumpin kannattajat olivat valmiina tappamaan varapresidentti Mike Pencen ja edustajainhuoneen puheenjohtajan Nancy Pelosin, mikäli olisivat nämä löytäneet.
 

Yhteistyössä