Trump in jail 2024 👍 Uutisissa sanottiin että tutkinta alkaa hänen osuudestaan kongressin väkivaltaiseen valtaamiseen.

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Ei sitä voi estää kuin pitämällä lapset kellarissa. Toivottavasti sinulla ei ole lapsia.
Miksi toivot, ettei minulla ole lapsia? Onpa hävytön kommentti, mutta ei mitään uutta sinulta. Mutta asiaan, jos joku pervo puskassa vaikka leikkipuistossa kuvaa sun lastasi, niin varmasti voit mennä sanomaan, että lopeta. Kysypä lastesi isältä, mitä on asiasta mieltä.
 
vierailija
Tuo ketsuppijuttu naurattaa minua. Avasin tänään kotona uuden ketsuppipullon ja ajattelin Donaldia. Hän on ehtymätön koomikkojen vitsailun kohde.
Katsoin vaalien aikaan hänen veljen tyttären haastattelun. Nainen on psykologi ja kirjoittanut Trumpista kirjan.
Populismi jyllää myös Suomessa.
Ihmisiä on helppo naruttaa ja johtaa harhaan.
Muistan hämärästi joskus katsoneeni Trumpin Diili-ohjelmaa. Hän myös vilahtaa hotellinsa aulassa Yksin kotona-komediassa.
Fiksu ja älykäs maa valitsi pellen presidentiksi. Sellaista sattuu ja tapahtuu.
Muistan hämärästi että sä runkkaat itses uneen miettien Donia…🤔

Sellasta sattuu ja tapahtuu.🤫
 
vierailija
Öö, sanomalla ei kun joku p.. vo haluaa kuvata? Mikä siinä on niin vaikeaa?

Ai, olisin voinut vannoa, se niin sopisi sinulle, mutta nyt sitten erehdyin, hhmmm..

Ai odotat mitä? Monesti olet esim ollut varma, että jonkin teon takana on ollut ulkomaalainen, vaikka tekijästä ei vielä ole ollut tietoa. Semmoista odottamista..
Miksi toivot, ettei minulla ole lapsia? Onpa hävytön kommentti, mutta ei mitään uutta sinulta. Mutta asiaan, jos joku pervo puskassa vaikka leikkipuistossa kuvaa sun lastasi, niin varmasti voit mennä sanomaan, että lopeta. Kysypä lastesi isältä, mitä on asiasta mieltä.
Forevermulan täällä näköjään vieläkin.
 
vierailija
Sinähän täällä Donista joka päivä luennoit. Onko pikkaris taas märkänä kun luulet taas että Don saa tuomion?
Säästän sulta iltaisen nyrkkipyykin, Don ei tule saamaan tuomiota.
Taas erehdyt henkilöstä. En suinkaan vaan joskus saatan kommentoida, koska en voi sietää typeryksiä, jotka sitä linnunpelätintä peukuttavat.

Ja jos sua kummalliset asiat kiihottavat, niin se ei tarkoita, että sama koskisi muita. Jännästi joka paikkaan ujutat seksiasiat. Pakkomielle? Puute?
 
Öö, sanomalla ei kun joku p.. vo haluaa kuvata? Mikä siinä on niin vaikeaa?

Ai, olisin voinut vannoa, se niin sopisi sinulle, mutta nyt sitten erehdyin, hhmmm..

Ai odotat mitä? Monesti olet esim ollut varma, että jonkin teon takana on ollut ulkomaalainen, vaikka tekijästä ei vielä ole ollut tietoa. Semmoista odottamista..
Jos kiellän kuvaamisen ja kuvaaja jatkaa, niin mitä sitten? Ei ole olemassa mitään lakia, jolla voin kieltää sen. Käytkö itse sitten käsiksi?
En ole koskaan ollut varma minkään rikollisen etnisyydestä, vaan odotan, että tieto julkaistaan tai kysyn sitä. Semmosta, meni taas sulla ihan pieleen.
 
vierailija
Ei sitä voinut ymmärtää väärin. Vihjasit, että perheessäni on väkivaltaa ja alkoholismia. Ja onneksi viestisi poistettiin. Nyt vain pitäisi saada sinulle bannit.
En voi sille mitään, jos ymmärsit väärin. Näinhän sinä vastaisit, kun vihjailet jostakin ja olet vastannutkin. Taannoin kirjoitin, että mitä jos joku terassilta kuvaa lapsia jne. ja sinä ymmärsit terassilla kotipihan terassin, kun taas minä tarkoitin ravintolan terassia. Sen jälkeen kirjoitit jotenkin tyyliin, että ehkä vain alkoholisteilla tulee terassista mieleen juuri ryyppypaikan terassi. Vihjailit minun siis olevan alkoholisti. Herjasit. Että kannattaisi välillä miettiä sitä omaa käytöstä, mistä olen sulle useasti sanonut.

Minä osaan pyytää anteeksi ylilyöntiä, joten anteeksi. Eikä haittaa yhtään vaikka viesti poistettiin.
 
En voi sille mitään, jos ymmärsit väärin. Näinhän sinä vastaisit, kun vihjailet jostakin ja olet vastannutkin. Taannoin kirjoitin, että mitä jos joku terassilta kuvaa lapsia jne. ja sinä ymmärsit terassilla kotipihan terassin, kun taas minä tarkoitin ravintolan terassia. Sen jälkeen kirjoitit jotenkin tyyliin, että ehkä vain alkoholisteilla tulee terassista mieleen juuri ryyppypaikan terassi. Vihjailit minun siis olevan alkoholisti. Herjasit. Että kannattaisi välillä miettiä sitä omaa käytöstä, mistä olen sulle useasti sanonut.

Minä osaan pyytää anteeksi ylilyöntiä, joten anteeksi. Eikä haittaa yhtään vaikka viesti poistettiin.
Ahaa, eli tällainen perskärpänen. Opettele jatkossa kirjoittamaan selkeästi, niin ei tule väärinkäsityksiä. Opettele myös kirjoittamaan asiallisesti.
 

Yhteistyössä