Jippii, KP 16 ja silti tuli jo ensimmäinen testi tehtyä.
Voiskohan lähikauppaan ilmoittaa, ettei mulle saa myydä testejä?
Voiskohan lähikauppaan ilmoittaa, ettei mulle saa myydä testejä?
Mulla oli korona alkuvuodesta, eikä vaikuttanut millään lailla kiertoon.. Toki hyvin lieväoireinen tauti oli mun kohdalla onneksi.Kysäsempä täällä, jos olisi jollain kokemusta.
Onko muilla koronan sairastaminen sekoittanut kiertoa/vaikuttanut ovulaatioon?
Ovulaatio osuisi lauantaille ja tänään tein positiivisen koronatestin. Mietin, että kannattaako edes elätellä toivoa, että ovis tapahtuu vai kannattaako vaan suunnata katse seuraavaan kiertoon?
Mulla oli just oletetun oviksen alla korona ja ovis kyllä siirtyi hiukan sen vuoksi. Tiedä sitten oliko sattumaa vai ei?Kysäsempä täällä, jos olisi jollain kokemusta.
Ovulaatio osuisi lauantaille ja tänään tein positiivisen koronatestin. Mietin, että kannattaako edes elätellä toivoa, että ovis tapahtuu vai kannattaako vaan suunnata katse seuraavaan kiertoon?
Mulla oli (lievä) korona kuukautisten aikaan ja ovis tuli sen jälkeen normaalisti. Ja valitettavasti seuraavat kuukautisetkin alkoi normaaliin aikaan.Kysäsempä täällä, jos olisi jollain kokemusta.
Sairastuin kotonaan niin kaksi päivää sen jälkeen alkoi vuoto joka kesti 1,5kk. Mutta tosi moni on myös raskautunut pitkän yrityksen jälkeen "koronakierrossa". Pidetään peukkuja että kuulut jälkimmäiseen ryhmään!Kysäsempä täällä, jos olisi jollain kokemusta.
Älä häviä mihinkään, jätä omaan arvoonsa noi vierailevien kommentit. TsemppiäMinä jätän nyt kirjoittamiset tänne, koska muutamien kommentointi tuottaa vaan itselle pahaa mieltä.Monikaan ei varmasti tulisi toiselle päin naamaa sanomaan samoja asioita mitä tänne kirjoittaa.Aina joku otetaan silmä tikuksi
Kaikkea hyvää täällä kuumeilijoille Toivottavasti toiveenne toteutuu
Kiitos kaikille niille jotka tsempanneet
Mukavaa juhannusta.
Haha vitsi mikä uni Toivottavasti oli enneuniViimeöinen uni oli niin kummallinen. Mun kohdusta tuli kuin vesi-ilmapallo semmonen pallukka nahasta ulos ja sitten se meni puhki. Ja mä siinä unessa tiesin että se oli vauva joka teki itselleen tilaa. Tänään sitten miehen kanssa puuhastellessa tuli kova paineentunne(apuavitsi miten mä tän sanoittaisin paremmin herranjestaaaa)siis alavatsaan.
Dpo5 ja vielä neljä päivää kun jaksais venaa.
No ohhoh Aikamoista!Tosta @Mamiks unesta tuli mieleen, kun ite näin yks yö unta, että olin sairaalassa ultrattavana ja yllärinä olinkin raskaana viikoilla 8+4, ihmettelin siinä unessa, että miten raskaustestit ei oo näyttäny mitään. Tottakai sitten herätessö oli pakko laskea, että mihin ajankohtaan tulis ovis, jos oikeasti olisin sillon ollut noilla viikoilla ja olin Flohun kirjottanut, että "ovistuntemuksia"
Joo täällä kans dpo 7. Ei millään malttas odottaa että saa testata.Dpo7, ovistikut haaleeta ens viikolla onkin taas kunnon jännäviikko. Taidan jo huomenna aloitella r testeillä. Mutta en tietty jos yhtään tuntuu selkärankaa vielä epäilen kovasti
Onko testikamuja? Ainakin Dpo puolesta näkyy
Aamukahvetta tässä hörpin pihalla ja kohta se onkin lähdettävä töihin. Loma oli siinä
En testaillut ovulaatiota, mut luulen että aika samoissa mennään. Oltiin harmillisesti vähän aikaa miehen kanssa eri paikkakunnilla siinä oviksen tienoilla, mut luulen että joku teoreettinen tärppimahdollisuus on. Ei tosin oo ollut tapana raskaustestejäkään ennen kuukautisten poisjääntiä (eikä ainakaan nyt kun lähdetään kesälomareissulle), mut oon hengessä mukana.Dpo7, ovistikut haaleeta ens viikolla onkin taas kunnon jännäviikko. Taidan jo huomenna aloitella r testeillä. Mutta en tietty jos yhtään tuntuu selkärankaa vielä epäilen kovasti
Aamukahvetta tässä hörpin pihalla ja kohta se onkin lähdettävä töihin. Loma oli siinä
Mä liityn testijengiin vasta ens viikon lopulla, jos uus kierto ei oo viel alkanut. Silloin palailen juhannuksen vietosta kotiin. Pidetään jännitystä ilmassa mahdollisimman pitkään ja otetaan pettymys vastaan vähän myöhemmin, niin uusi kierto alkaa nopeammin.Dpo7, ovistikut haaleeta ens viikolla onkin taas kunnon jännäviikko. Taidan jo huomenna aloitella r testeillä. Mutta en tietty jos yhtään tuntuu selkärankaa vielä epäilen kovasti