Haaveena vauva 2023

Dpo4 ja vilunväreitä tullut koko aamun. Liekö olen kipeäksi tulossa, kun päähänkin koskee. Pakko oli taas ottaa buranaa, kun muuten en saa pääkipua loppumaan. En muista onko minulla aina tässä kierron vaiheessa pääkipua mutta kuukausittain pääkivusta kärsin. Miehen suostumisesta tutkimuksiin täällä puhuttu. Meillä miehelle riittäisi tämä lapsimäärä ja olisi riittänyt vähempikin 🙂. Enkä usko, että suostuisi mihinkään lapsettomuustesteihin, vaikka pyytäisinkin. No ehkä jos pakottamalla pakottaisin, niin saattaisi suostuakin mutta ei varmasti kovin mielellään 🙂. Ihanaa juhannusta kaikille!
 
Huh olipa hermostuttavaa mennä ensikäynnille, vaikka ns. tuttua puuhaa... Mutta meille yllätyksenä, vaikkakin tavallaan positiivisena, syksyllä suunnataan ivf- hoitoihin 😳 Hiukan alko jännittään, mutta toisaalta itse oon miettinyt et tuntuisi turhalta aloittaa taas kevyillä ja kuluttaa taas vuosi siinä.
Ehkä löytyi polyyppi, ei ollut varmaa... Mitäköhän se tarkoittaa 🤔 En huomannut kysyä ja ei uskaltanut tehdä parempia tutkimuksia, kun on kai juuri vähän aikaa sitten ollut ovulaatio.
 
vierailija
Kysäsempä täällä, jos olisi jollain kokemusta.

Onko muilla koronan sairastaminen sekoittanut kiertoa/vaikuttanut ovulaatioon?
Ovulaatio osuisi lauantaille ja tänään tein positiivisen koronatestin. 😐 Mietin, että kannattaako edes elätellä toivoa, että ovis tapahtuu vai kannattaako vaan suunnata katse seuraavaan kiertoon?
 
Kysäsempä täällä, jos olisi jollain kokemusta.

Onko muilla koronan sairastaminen sekoittanut kiertoa/vaikuttanut ovulaatioon?
Ovulaatio osuisi lauantaille ja tänään tein positiivisen koronatestin. Mietin, että kannattaako edes elätellä toivoa, että ovis tapahtuu vai kannattaako vaan suunnata katse seuraavaan kiertoon?
Mulla oli korona alkuvuodesta, eikä vaikuttanut millään lailla kiertoon.. Toki hyvin lieväoireinen tauti oli mun kohdalla onneksi.

Toivotaan et ei sotkisi sinunkaan kiertoa 🤞🏻
 
Kysäsempä täällä, jos olisi jollain kokemusta.

Onko muilla koronan sairastaminen sekoittanut kiertoa/vaikuttanut ovulaatioon?
Ovulaatio osuisi lauantaille ja tänään tein positiivisen koronatestin. 😐 Mietin, että kannattaako edes elätellä toivoa, että ovis tapahtuu vai kannattaako vaan suunnata katse seuraavaan kiertoon?
Mulla oli just oletetun oviksen alla korona ja ovis kyllä siirtyi hiukan sen vuoksi. Tiedä sitten oliko sattumaa vai ei?
 
Täällä testattu nega tänään, eikä kyl oo mitään oireitakaan nyt. 🤷🏻‍♀️
No uutta kiertoa kohti henkisesti. Tästä jos plussaksi muuttuu niin tosi positiivinen yllätys vaan. Juhannus juomien takia testasin, että mitä sitä huomenna jois 😅
Oisin ihan tyytyväinen huhtikuiseen tai vaikka toukokuiseenkin 😍 Eli ei valittamista, kaikista ajankohdista löytyy positiivista 👍🏻 Oon jo nyt miettinyt positiivisia juttuja, jos nyt vaikka seuraavassa 4 kierrossa tärppäis. Kovalla tsempillä uuteen kiertoon katsetta vaan nyt.... menkat ne on vaan aina yhtä pyllystä vaan 😬
 
  • Tykkää
Reactions: vauvakuume7
Kysäsempä täällä, jos olisi jollain kokemusta.

Onko muilla koronan sairastaminen sekoittanut kiertoa/vaikuttanut ovulaatioon?
Ovulaatio osuisi lauantaille ja tänään tein positiivisen koronatestin. Mietin, että kannattaako edes elätellä toivoa, että ovis tapahtuu vai kannattaako vaan suunnata katse seuraavaan kiertoon?
Mulla oli (lievä) korona kuukautisten aikaan ja ovis tuli sen jälkeen normaalisti. Ja valitettavasti seuraavat kuukautisetkin alkoi normaaliin aikaan. :cautious:
 
vierailija
Kysäsempä täällä, jos olisi jollain kokemusta.

Onko muilla koronan sairastaminen sekoittanut kiertoa/vaikuttanut ovulaatioon?
Ovulaatio osuisi lauantaille ja tänään tein positiivisen koronatestin. Mietin, että kannattaako edes elätellä toivoa, että ovis tapahtuu vai kannattaako vaan suunnata katse seuraavaan kiertoon?
Sairastuin kotonaan niin kaksi päivää sen jälkeen alkoi vuoto joka kesti 1,5kk. 😥 Mutta tosi moni on myös raskautunut pitkän yrityksen jälkeen "koronakierrossa". 😃 Pidetään peukkuja että kuulut jälkimmäiseen ryhmään!
 
Minä jätän nyt kirjoittamiset tänne, koska muutamien kommentointi tuottaa vaan itselle pahaa mieltä.Monikaan ei varmasti tulisi toiselle päin naamaa sanomaan samoja asioita mitä tänne kirjoittaa.Aina joku otetaan silmä tikuksi :(

Kaikkea hyvää täällä kuumeilijoille :) Toivottavasti toiveenne toteutuu ❤❤
Kiitos kaikille niille jotka tsempanneet ❤
Mukavaa juhannusta.
 
Minä jätän nyt kirjoittamiset tänne, koska muutamien kommentointi tuottaa vaan itselle pahaa mieltä.Monikaan ei varmasti tulisi toiselle päin naamaa sanomaan samoja asioita mitä tänne kirjoittaa.Aina joku otetaan silmä tikuksi

Kaikkea hyvää täällä kuumeilijoille Toivottavasti toiveenne toteutuu
Kiitos kaikille niille jotka tsempanneet
Mukavaa juhannusta.
Älä häviä mihinkään, jätä omaan arvoonsa noi vierailevien kommentit. Tsemppiä ❤
 
Viimeöinen uni oli niin kummallinen. Mun kohdusta tuli kuin vesi-ilmapallo semmonen pallukka nahasta ulos ja sitten se meni puhki. Ja mä siinä unessa tiesin että se oli vauva joka teki itselleen tilaa. Tänään sitten miehen kanssa puuhastellessa tuli kova paineentunne(🤣🤣🤣🤣apua🙈🙈😂😂😂vitsi miten mä tän sanoittaisin paremmin herranjestaaaa)siis alavatsaan.
Dpo5 ja vielä neljä päivää kun jaksais venaa.
 
  • Tykkää
Reactions: vauvakuume7
Viimeöinen uni oli niin kummallinen. Mun kohdusta tuli kuin vesi-ilmapallo semmonen pallukka nahasta ulos ja sitten se meni puhki. Ja mä siinä unessa tiesin että se oli vauva joka teki itselleen tilaa. Tänään sitten miehen kanssa puuhastellessa tuli kova paineentunne(apuavitsi miten mä tän sanoittaisin paremmin herranjestaaaa)siis alavatsaan.
Dpo5 ja vielä neljä päivää kun jaksais venaa.
Haha vitsi mikä uni 😂😂 Toivottavasti oli enneuni 🤩
 
Tosta @Mamiks unesta tuli mieleen, kun ite näin yks yö unta, että olin sairaalassa ultrattavana ja yllärinä olinkin raskaana viikoilla 8+4, ihmettelin siinä unessa, että miten raskaustestit ei oo näyttäny mitään. Tottakai sitten herätessö oli pakko laskea, että mihin ajankohtaan tulis ovis, jos oikeasti olisin sillon ollut noilla viikoilla ja olin Flohun kirjottanut, että "ovistuntemuksia" 🤭
 
Tosta @Mamiks unesta tuli mieleen, kun ite näin yks yö unta, että olin sairaalassa ultrattavana ja yllärinä olinkin raskaana viikoilla 8+4, ihmettelin siinä unessa, että miten raskaustestit ei oo näyttäny mitään. Tottakai sitten herätessö oli pakko laskea, että mihin ajankohtaan tulis ovis, jos oikeasti olisin sillon ollut noilla viikoilla ja olin Flohun kirjottanut, että "ovistuntemuksia"
No ohhoh 😁 Aikamoista!
 
Älä @Fazeriina82 mee pois jonkun pöljän takia. En tajua miksi joidenkin on vaikea ymmärtää että ollaan kaikki eri tilanteissa ja vaikka joku asia/toimintamalli ei sovi itselle niin se voi silti sopia jollekin toiselle 🤔 Inttämisestä tuskin on mitään hyötyä kellekään 😶

Täällä Kp2. Eipä tarvinnu testailla varuiksi juhannuksen takia... 😤
 
  • Surullinen
Reactions: nobelius
Dpo7, ovistikut haaleeta ens viikolla onkin taas kunnon jännäviikko. Taidan jo huomenna aloitella r testeillä. Mutta en tietty jos yhtään tuntuu selkärankaa vielä epäilen kovasti
Onko testikamuja? Ainakin Dpo puolesta näkyy
Aamukahvetta tässä hörpin pihalla ja kohta se onkin lähdettävä töihin. Loma oli siinä
Joo täällä kans dpo 7. Ei millään malttas odottaa että saa testata. 🤭
 
Mulle voi päivittää tänään dpo1. Arvailuahan tää on, kun en mitään testejä tehnyt, mutta se olis nyt paras veikkaus 😃 aattelin tehdä raskaustestinkin vain jos menkat on myöhässä tuo reilun 30 kp mukaan 🤔

Jos käyn marketista ostamassa testin, niin oliko Pregcheck se merkki mitä kannattaa etsiä? En oo testejä ostanu kotiinkaan vielä tässä vaiheessa yhtään ettei lähde homma lapasesta 🤭
 
  • Tykkää
Reactions: Wintersun
Dpo7, ovistikut haaleeta ens viikolla onkin taas kunnon jännäviikko. Taidan jo huomenna aloitella r testeillä. Mutta en tietty jos yhtään tuntuu selkärankaa vielä epäilen kovasti
Onko testikamuja? Ainakin Dpo puolesta näkyy
Aamukahvetta tässä hörpin pihalla ja kohta se onkin lähdettävä töihin. Loma oli siinä
En testaillut ovulaatiota, mut luulen että aika samoissa mennään. Oltiin harmillisesti vähän aikaa miehen kanssa eri paikkakunnilla siinä oviksen tienoilla, mut luulen että joku teoreettinen tärppimahdollisuus on. Ei tosin oo ollut tapana raskaustestejäkään ennen kuukautisten poisjääntiä (eikä ainakaan nyt kun lähdetään kesälomareissulle), mut oon hengessä mukana. 😀
 
  • Tykkää
Reactions: eeveon ja Mamiks
Dpo7, ovistikut haaleeta ens viikolla onkin taas kunnon jännäviikko. Taidan jo huomenna aloitella r testeillä. Mutta en tietty jos yhtään tuntuu selkärankaa vielä epäilen kovasti
Onko testikamuja? Ainakin Dpo puolesta näkyy
Aamukahvetta tässä hörpin pihalla ja kohta se onkin lähdettävä töihin. Loma oli siinä
Mä liityn testijengiin vasta ens viikon lopulla, jos uus kierto ei oo viel alkanut. Silloin palailen juhannuksen vietosta kotiin. Pidetään jännitystä ilmassa mahdollisimman pitkään ja otetaan pettymys vastaan vähän myöhemmin, niin uusi kierto alkaa nopeammin. 😊
Mutta musta on kiva jännittää myös muiden tuloksia, joten täällä peukut pystyssä odotetaan. 👍👍😁
 
  • Tykkää
Reactions: eeveon ja Mamiks
Mulla joku dpo 11 ehkä nyt, en testaillu kun ei km takia tikut näyttäis kuitenkaan oikein mutta tuntemusten perusteella. Testaan varuiksi keskiviikkona, odotan menkkoja ke-pe. Ollaan lähdössä reissuun torstaina ja jos tulis plussaa nin pitäs aloittaa luget ja klexane enkä niitä sieltä reissusta sitten saa. Testaan siis keskiviikkona jotta tiedän käynkö apteekissa ostaa lääkkeet ja kuukupin reissua varten.
Kovin ei oo vahvat ennakko-odotukset plussasta mutta testaan ettei tarvi reissussa stressata jos ei menkat vielä alkaiskaan.
 
Toivottavasti kaikilla on ollut mukava juhannus! :D
Täällä olen painiskellut sen kanssa, että miten vaikeaa on pitää tämä perhehaaveilu ns. kevyenä ja antaa vauvan tulla jos on tullakseen. Mulla tänään todennäköisesti ovis, ainakin oireista päätellen ja muutamana edellispäivänä on talletukset onnistuneet, vaikka jotenkin mulla on ollut tosi vaikea rentoutua. Tulee sellainen suorittamisen maku hommaan, eikä puhuminenkaan helpota. Mies ei vaikuta tästä onneksi kärsivän mutta toisaalta aloitteen tekeminenkin on lähinnä minun vastuullani. Tavallaan toivoisi, että mies ottaisi tässä isompaa roolia. Onko muilla tämmöisiä mietteitä tai toisaalta just päinvastaisia kokemuksia?

Eilen ja tänään on koko alavatsa ollut ihan arka, sellaista tärähdyskipua ja paineen tunnetta eikä todellakaan tee mieli vietellä tuota miestä yhtään, joten menee varmaan tämä kierto vähän ”hukkaan”. Voinee joka tapauksessa päivittää mulle huomenna dpo 1.
 
  • Tykkää
Reactions: Floralan ja eeveon

Yhteistyössä