Hyvän Paimenen oma pässi
Sinua ei ymmärretä??? Ja kattia kanssa! Luepas viestit uudestaan läpi! Muutama mäntti mahtuu aina joukkoon, joo, mutta kyllä täällä on rinnattomia naisia kehuttu ja arvostettu paljonkin! Älä anna kenenkään mitata ihmisarvoasi rintojen koon perusteella!Viestiketjun aloittaja: vierailija
Ensimmäinen viesti: 26.01.2020
VIERAILIJA, 26.01.2020, #1
- Olen 30-vuotias nainen enkä omista minkäänlaista rintavarustusta joka naisella kuuluisi olla. Nyt ihan totta puhuen, itsellä on pelkät nännit eikä mitään muuta,
- Turhaan kai tätä siis edes kysyä, mutta voiko täysin rinnaton nainen (pelkät nännit) olla kiihottava?
ALOITTAJA_17.01.2021, #15
- Välillä olen käynyt katsomassa onko tähän tullut mielipiteitä ja nyt ajattelin vuorostaan taas jatkaa koska kommenttien perusteella ei minua edelleenkään ymmärretä.
- ja miehet ei minusta kiinnostu juuri sen takia kun ei ole rintoja.
- Minulle on sanottu jopa että koska en omista rintoja niin olen kehitysvammainen. Tuollaiset asiat on tosi raskaita,
- Monesti on mieli ollut niin maassa että on käynyt mielessä että en ole minkään arvoinen ilman minkäänlaisia rintoja ja olisi parempi lähteä pois tästä maailmasta
- Minua ei millään tavalla arvosteta,
Minua ei edes huomata. Kommentti " on se kaunis mutta ei ole tissejä" on tullut myös monesti vastaan.
- koko pointti oli tässä se että olen hyvin yksinäinen tässä maailmassa rinnattomuuteni takia.
- Vielä pahempaa tästä tekee se että minulla on kaikista huonoin naisvartalotyyppi mitä voi olla, eli leveät hartiat ja kapea lantio.
- Tai sitten hyväksyä se että elän koko elämäni ilman ihmisiä ympärilläni rinnattomuuteni takia.
-Ap
Sinä vaikutat toisessakin viestissäsi ajattelevan, että rinnat olisivat naiseuden mittari. Eivät ne ole! Vähät rinnoista! Ne miehet on mänttejä, jotka naisia arvostelee rintojen koon perusteella!
Kun luin, millainen oot, halut sinua kohtaan rupes nousemaan ja haluan sanoa sinulle, arvoisa Aloittajatar - jos ikinä luet tätä - että haluaisin kanssasi yhdyntään ja vieläpä ilman yhtään mitään ehkäisyä!!! Haluaisin kanssasi lapsen!!! Montakin!!! Rakastaisin sinua sellaisena kuin olet, joten pliis, älä lähde tästä maailmasta... mutta jos niin päätät tehdä, niin tutustu kuitenkin ensin Raamattuun. - Joh. 3:16 - sen lupaukset ja Jeesus ovat minunkin ainoa toivoni. - M36