Tissitön nainen!

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Hyvän Paimenen oma pässi
Viestiketjun aloittaja: vierailija
Ensimmäinen viesti: 26.01.2020

VIERAILIJA, 26.01.2020, #1
- Olen 30-vuotias nainen enkä omista minkäänlaista rintavarustusta joka naisella kuuluisi olla. Nyt ihan totta puhuen, itsellä on pelkät nännit eikä mitään muuta,
- Turhaan kai tätä siis edes kysyä, mutta voiko täysin rinnaton nainen (pelkät nännit) olla kiihottava?

ALOITTAJA_17.01.2021, #15
- Välillä olen käynyt katsomassa onko tähän tullut mielipiteitä ja nyt ajattelin vuorostaan taas jatkaa koska kommenttien perusteella ei minua edelleenkään ymmärretä.
- ja miehet ei minusta kiinnostu juuri sen takia kun ei ole rintoja.
- Minulle on sanottu jopa että koska en omista rintoja niin olen kehitysvammainen. Tuollaiset asiat on tosi raskaita,
- Monesti on mieli ollut niin maassa että on käynyt mielessä että en ole minkään arvoinen ilman minkäänlaisia rintoja ja olisi parempi lähteä pois tästä maailmasta
- Minua ei millään tavalla arvosteta,
Minua ei edes huomata. Kommentti " on se kaunis mutta ei ole tissejä" on tullut myös monesti vastaan.
- koko pointti oli tässä se että olen hyvin yksinäinen tässä maailmassa rinnattomuuteni takia.
- Vielä pahempaa tästä tekee se että minulla on kaikista huonoin naisvartalotyyppi mitä voi olla, eli leveät hartiat ja kapea lantio.
- Tai sitten hyväksyä se että elän koko elämäni ilman ihmisiä ympärilläni rinnattomuuteni takia.
-Ap
Sinua ei ymmärretä??? Ja kattia kanssa! Luepas viestit uudestaan läpi! Muutama mäntti mahtuu aina joukkoon, joo, mutta kyllä täällä on rinnattomia naisia kehuttu ja arvostettu paljonkin! Älä anna kenenkään mitata ihmisarvoasi rintojen koon perusteella!

Sinä vaikutat toisessakin viestissäsi ajattelevan, että rinnat olisivat naiseuden mittari. Eivät ne ole! Vähät rinnoista! Ne miehet on mänttejä, jotka naisia arvostelee rintojen koon perusteella!

Kun luin, millainen oot, halut sinua kohtaan rupes nousemaan ja haluan sanoa sinulle, arvoisa Aloittajatar - jos ikinä luet tätä - että haluaisin kanssasi yhdyntään ja vieläpä ilman yhtään mitään ehkäisyä!!! Haluaisin kanssasi lapsen!!! Montakin!!! Rakastaisin sinua sellaisena kuin olet, joten pliis, älä lähde tästä maailmasta... mutta jos niin päätät tehdä, niin tutustu kuitenkin ensin Raamattuun. - Joh. 3:16 - sen lupaukset ja Jeesus ovat minunkin ainoa toivoni. - M36
 
vierailijaM63v
Minulla oli joskus 80 luvun lopulla nuori nainen seksi kaverina .Hänen rintansa olivat pelkät nännipihat ja ISOT nännit. jotka olivat uskomattomat tunneherkät . Kiitos Anita K jos näiden vuosien jälkeen muistat minut
 
vierailija
Olen 30-vuotias nainen enkä omista minkäänlaista rintavarustusta joka naisella kuuluisi olla. Nyt ihan totta puhuen, itsellä on pelkät nännit eikä mitään muuta, ei ole kiva että yläkroppa näyttää mieheltä. Sama ongelma on ollut teini iästä asti, en ole ikinä omistanut minkäänlaisia rintoja.
Oon niin väsynyt häpeämään itseäni koko ajan, en siis voi käyttää rintaliivejä edes koska kaikki koot ( myös pienin mahdollinen koko) on liian suuri. Aina jos on joku kiinnostunut mies ja asiat etenee seksiin ja siihen paikkaan missä mies olettaa että kuuluisi olla tissit eikä olekaan, otan hänen kätensä pois siitä kohdasta koska minua hävettää niin paljon kun ei ole mitään mihin koskea. Ja siis ikinä en ilman paitaa suostu seksiin, häpeä olisi ylitsepääsemätön. Turhaan kai tätä siis edes kysyä, mutta voiko täysin rinnaton nainen (pelkät nännit) olla kiihottava? Itse haluaisin kovasti rintojen suurennusleikkaukseen mutta ei ole mitenkään mahdollista mennä siihen kun ei ole varaa, eikä osamaksu ole vaihtoehto omalle kohdalleni. Onko mitään muita vaihtoehtoja millä saisin edes vähän täytettä rintoihin?
Minun makuuni pienirintaiset/rinnattomat naiset ovat juuri kauneimpia. Haluaisitko lähteä treffeille? t. 30v mies pk-seudulta.
 
Hyvän Paimenen oma pässi
Nyt en yhtään ymmärrä... :O

Kauniit - minulle niin rakkaalle rinnattomalle Maaretille omistetut - viestini on poistettu tästä ketjusta! Mitään asiattomuuden häivääkään ei kirjoituksissani (3 kpl) ollut, joten selvästikin ihan mielivaltaisesti viestini on [nyt] moderoitu. (Kaksi vanhinta oli tammikuun alkupuolelta! Uusin oli eiliseltä.)

Mitä teillä oikein on kauniita sanoja ja kauniita unelmia vastaan? Sen sijaan: täällä julkaistaan jopa todella likaisiakin juttuja. 2+ = 2-

Kirjoittamassani ei ollut mitään likaista.

Hävetkää, te kauniin rakkauden ja kauniin seksin vihaajat!!
 
vierailija
"Olen ollut erään kylpylän höyrysaunassa jossa oli niin pimeää ja hämärää ettei siellä erottanut mitään mutta siitä huolimatta jälkikäteen oli rakennettu harva lautaseinän tapainen erottamaan naisten ja miesten puolet. Lautojen välissä oli saman levyiset aukot.

Ainoastaan naisten puolen lasioven vieressä oli valaistu ja höyrytön kohta mutta siinä ei ollut vielä penkkiä, vain lyhyt käytävä höyrytilaan joten tuossakin näki vain sekunnin vilauksen.

En tiedä oliko kyse vedonlyönnin häviämisestä vai mistä mutta sisään astuu hoikka pikkutissinen nainen (teini?) Joka jää seisomaan heti oven taakse katse varpaisiin luotuna niin etteivät kasvot erotu.

Se seisoo paikallaan paraatisuunta miesten puolelle, jalat hieman levällään ja hyväilee toisella kädellään hitaasti kumpaakin rintaansa sekä pyörittelee sormellaan nänninsä pystyyn.

Pimeyden ja lautaseinän takia se ei voinut mitenkään nähdä onko miesten puolella ketään näkemässä mutta esitystä jatkui monta minuuttia ja näin rintojen kohoilevan aika nopeassa tahdissa joten se oli enemmän kuin vähän kiihottunut.

Juuri kun käsi alkoi hyväillä alavatsaa ja käväisi hätäisesti jalkojen välissä joku ******** av-mamma lyllertää suihkusta höyrysaunaan ja esitys päättyy säpsähdykseen ja teinin (?) ampaisuun suihkun puolelle samalla ovenavauksella."
 
Olen 30-vuotias nainen enkä omista minkäänlaista rintavarustusta joka naisella kuuluisi olla. Nyt ihan totta puhuen, itsellä on pelkät nännit eikä mitään muuta, ei ole kiva että yläkroppa näyttää mieheltä. Sama ongelma on ollut teini iästä asti, en ole ikinä omistanut minkäänlaisia rintoja.
Oon niin väsynyt häpeämään itseäni koko ajan, en siis voi käyttää rintaliivejä edes koska kaikki koot ( myös pienin mahdollinen koko) on liian suuri. Aina jos on joku kiinnostunut mies ja asiat etenee seksiin ja siihen paikkaan missä mies olettaa että kuuluisi olla tissit eikä olekaan, otan hänen kätensä pois siitä kohdasta koska minua hävettää niin paljon kun ei ole mitään mihin koskea. Ja siis ikinä en ilman paitaa suostu seksiin, häpeä olisi ylitsepääsemätön. Turhaan kai tätä siis edes kysyä, mutta voiko täysin rinnaton nainen (pelkät nännit) olla kiihottava? Itse haluaisin kovasti rintojen suurennusleikkaukseen mutta ei ole mitenkään mahdollista mennä siihen kun ei ole varaa, eikä osamaksu ole vaihtoehto omalle kohdalleni. Onko mitään muita vaihtoehtoja millä saisin edes vähän täytettä rintoihin?
Kyllä nainen on seksikäs riippumatta siitä minkä kokoiset rinnat hänellä on. Olet törmännyt todella ilkeisiin ihmisiin ja tietysti tuollaiset puheet satuttavat.
 
vierailija
Minulla ei ole ollenkaan rintoja, mutta vartaloni on mielestäni tosi naisellinen ja kaunis (sito vyötärö ja pyöreä peppu). Tällä vartalolla olen aina saanut paljon ihailua miehiltä ja nolottaa sanoa ”ääneen”, mutta olen kyllä kaveripiirissä se, johon miehet ihastuu, ”vaikka” tissit pienimmät ja siis ihan olemattomat pelkät nännit oikeastaan vaan. Pari kaveriakin on siis sanoneet samaa, että minussa on jotain joka vetoaa miehiin. Aivan ihana upea mieskin löytyi jo nuorena.

Olen minäkin ollut joskus epävarma rinnoistani, ihan turhaan. Nyt 35-vuotiaana en ainakaan enää tippaakaan häpeä pikkuisia tissejäni, viehättävyys syntyy ihan muista jutuista ja itsevarmuus ja oman kehon kantaminen rakkaudella on siinä oleellinen juttu.
 
  • Tykkää
Reactions: Fransiscus
vierailija
Minulla ei ole ollenkaan rintoja, mutta vartaloni on mielestäni tosi naisellinen ja kaunis (sito vyötärö ja pyöreä peppu). Tällä vartalolla olen aina saanut paljon ihailua miehiltä ja nolottaa sanoa ”ääneen”, mutta olen kyllä kaveripiirissä se, johon miehet ihastuu, ”vaikka” tissit pienimmät ja siis ihan olemattomat pelkät nännit oikeastaan vaan. Pari kaveriakin on siis sanoneet samaa, että minussa on jotain joka vetoaa miehiin.
Siis niinku tosi mahtavaa!!! ♡
-Tero
 
vierailija
En muista koskaan painineeni rintojeni koon kanssa - en edes yläasteella. Enemmän itsetuntoa laski ylipaino, jota ei onneksi enää ole, ulkonäköpaineineen kun ajatteli, ettei mitkään vaatteet näytä hyvältä ja mikään ei sovi minulle.

Omat rintani ovat B-kuppia, ja pystyn käyttämään löysempiä paitoja ilman, että on edes rintaliivit niiden alla. Jotkut vaatekappaleet istuvat myös liiveittäkin riippuen kankaasta ja ihonmyöntäisyydestä.

Pienten rintojen kanssa on helpompi urheillakin, vaikkei olisi urheilupaidan alla urheilurintaliivejä.

Niin, ja olen 27-vuotias ja menisin joidenkin mielestä vielä teinistä, vähintään 18-20-vuotiaasta. Pituus (150-153 cm) ja siihen päälle ei koskaan auringon alla paahdettu iho nuorentavat, ja ehkäpä rasvoittuva ihotyyppini.
 
vierailija
Olen 30-vuotias nainen enkä omista minkäänlaista rintavarustusta joka naisella kuuluisi olla. Nyt ihan totta puhuen, itsellä on pelkät nännit eikä mitään muuta, ei ole kiva että yläkroppa näyttää mieheltä. Sama ongelma on ollut teini iästä asti, en ole ikinä omistanut minkäänlaisia rintoja.
Oon niin väsynyt häpeämään itseäni koko ajan, en siis voi käyttää rintaliivejä edes koska kaikki koot ( myös pienin mahdollinen koko) on liian suuri. Aina jos on joku kiinnostunut mies ja asiat etenee seksiin ja siihen paikkaan missä mies olettaa että kuuluisi olla tissit eikä olekaan, otan hänen kätensä pois siitä kohdasta koska minua hävettää niin paljon kun ei ole mitään mihin koskea. Ja siis ikinä en ilman paitaa suostu seksiin, häpeä olisi ylitsepääsemätön. Turhaan kai tätä siis edes kysyä, mutta voiko täysin rinnaton nainen (pelkät nännit) olla kiihottava? Itse haluaisin kovasti rintojen suurennusleikkaukseen mutta ei ole mitenkään mahdollista mennä siihen kun ei ole varaa, eikä osamaksu ole vaihtoehto omalle kohdalleni. Onko mitään muita vaihtoehtoja millä saisin edes vähän täytettä rintoihin?
Tisseihin on vaikeaa vaikuttaa itse, mutta muuhun vartaloon sen sijaan yleensä voi.
Olen harrastanut seksiä monien kymmenien naisten kanssa ja ylivoimaisesti seksikkäimpiä ovat olleet laihat ja rinnattomat sekä pienirintaiset. Tsemppiä sinne <3
 
vierailija
Joo... Luoja kohtelee kauneinta luomustaan eli naisia eriarvoisesti. Toiset naiset saa luonnostaan näyttävämpiä rintoja ja toiset naiset eivät juuri mitään muuta kuin nännit. Niin, eriarvoisuudelta kuulostaa ja myös vaikuttaa. Mutta ehkäpä asian ydin ei olekaan naisen rintojen koossa... vaikka näyttävämmät toki huomion herättää. :)

No, omakaan parempi puoliskoni ei oo rintojen koolla pilattu, mutta silti nain hänen kanssaan, koska hänet on minulle annettu, ehkä myös tarkoitettukin, vaikka itse en sitä oikein niin näe... Pitkästä aikaa uskalsin asettaa s-nesteeni hänen sisälleen ilman teeskentelyä, jota ehkäisyksi kutsutaan. Siitä onkin aikaa ku viimeksi oli näin, ehkä tää on jonkin sortin "uusi alku"..?

T. tissittömän naisen mies.
 
vierailija
Minulla oli naisystävä jolla oli juurikin vain suuret nännit, eikä oikeastaan rintoja. Mutta perse oli tavattoman hyvän mallinen ja häpyhuulet suuret kukn perhonen. En kokenut jääväni mistään paitsi.
 
Olen 30-vuotias nainen enkä omista minkäänlaista rintavarustusta joka naisella kuuluisi olla. Nyt ihan totta puhuen, itsellä on pelkät nännit eikä mitään muuta, ei ole kiva että yläkroppa näyttää mieheltä. Sama ongelma on ollut teini iästä asti, en ole ikinä omistanut minkäänlaisia rintoja.
Oon niin väsynyt häpeämään itseäni koko ajan, en siis voi käyttää rintaliivejä edes koska kaikki koot ( myös pienin mahdollinen koko) on liian suuri. Aina jos on joku kiinnostunut mies ja asiat etenee seksiin ja siihen paikkaan missä mies olettaa että kuuluisi olla tissit eikä olekaan, otan hänen kätensä pois siitä kohdasta koska minua hävettää niin paljon kun ei ole mitään mihin koskea. Ja siis ikinä en ilman paitaa suostu seksiin, häpeä olisi ylitsepääsemätön. Turhaan kai tätä siis edes kysyä, mutta voiko täysin rinnaton nainen (pelkät nännit) olla kiihottava? Itse haluaisin kovasti rintojen suurennusleikkaukseen mutta ei ole mitenkään mahdollista mennä siihen kun ei ole varaa, eikä osamaksu ole vaihtoehto omalle kohdalleni. Onko mitään muita vaihtoehtoja millä saisin edes vähän täytettä rintoihin?
On toki sanottava että nykyaika on hyvin ulkonäkö painotteinen kun seuraa noita iltapäivälehtiäkin ja ehkä vielä sinun ikäisesi miehet eivät ymmärrä mitään naisesta. Jos siis haluaa seuraa kylän parhaasta lypsäjästä niin ehkä silloin pitää etsiä suuririntaisia. Jos sinulla on tuttavapiirissä naisia joilla on suuret rinnat niin kysy kuinka mukavat sellaiset on omistaa,on hartia ja selkäsärkyä rintojen painon takia. Kyllä uskon että vielä löydät miehen joka haluaa tutustua sinuun eikä siihen kuoreen jonka sisällä olet. Stemppiä vain sinulle olet hyvä juuri sellaisena kun olet.
 
vierailija
Olen 30-vuotias nainen enkä omista minkäänlaista rintavarustusta joka naisella kuuluisi olla. Nyt ihan totta puhuen, itsellä on pelkät nännit eikä mitään muuta, ei ole kiva että yläkroppa näyttää mieheltä. Sama ongelma on ollut teini iästä asti, en ole ikinä omistanut minkäänlaisia rintoja.
Oon niin väsynyt häpeämään itseäni koko ajan, en siis voi käyttää rintaliivejä edes koska kaikki koot ( myös pienin mahdollinen koko) on liian suuri. Aina jos on joku kiinnostunut mies ja asiat etenee seksiin ja siihen paikkaan missä mies olettaa että kuuluisi olla tissit eikä olekaan, otan hänen kätensä pois siitä kohdasta koska minua hävettää niin paljon kun ei ole mitään mihin koskea. Ja siis ikinä en ilman paitaa suostu seksiin, häpeä olisi ylitsepääsemätön. Turhaan kai tätä siis edes kysyä, mutta voiko täysin rinnaton nainen (pelkät nännit) olla kiihottava? Itse haluaisin kovasti rintojen suurennusleikkaukseen mutta ei ole mitenkään mahdollista mennä siihen kun ei ole varaa, eikä osamaksu ole vaihtoehto omalle kohdalleni. Onko mitään muita vaihtoehtoja millä saisin edes vähän täytettä rintoihin?
Voi kulta pieni, rintasi ovat varmasti täydelliset juuri noin - ja ovatkin.
 
vierailija
On toki sanottava että nykyaika on hyvin ulkonäkö painotteinen kun seuraa noita iltapäivälehtiäkin ja ehkä vielä sinun ikäisesi miehet eivät ymmärrä mitään naisesta.
Nykyaika painottaa naisen ulkonäössä tietynkokoisia rintoja, mutta myös tietynlaista takamusta. Ja jos et täytä tätä nykyajan naisen standardia/stereotypiaa, niin et ole mitään, et kelpaa. Ja sit monet naiset ovat ihan rikki sen takia, kun eivät kelpaa ulkonäkönsä takia. Ei tunnu olevan mitään merkitystä ihmisellä itsellään, siis naisilla, vain heidän ulkonäöllään. Kun sitä "joka tuutista" toitotetaan, niin ei ole mikään ihme sekään, että monet naiset ovat lähteneet "sille tielle", että yrittävät miellyttää miehiä juurikin ulkonäöllään. Siinä on se vaara, siis naisten kannalta, että naisten liian "seksikäs" pukeutuminen saa miesten himot heräämään, jolloin naiset ovat todennäköisesti vähemmän turvassa seksuaaliselta häirinnältä. Ajatuksia sisältävä kirjoitus, joka ehkä ihan kaikkea ei ole hoksannut, mutta aika paljon kuitenkin:

"En kuitenkaan itse ole koskaan julkaissut kuntokuvia, joita ei olisi ammattivalokuvaaja ottanut. Ja tämä siksi, että en halua missään nimessä antaa itsestäni halpaa kuvaa."

Tässä kirjoittaja ei ole ottanut huomioon sitä tosiasiaa, että ns. ammattilaiset valokuvaajat, varsinkin, jos ovat miehiä, voivat kuolata kuviensa kohteena olevia naisia mielessään, eli syntiä ne ammattilaisetkin voivat tehdä jopa kuvaustilanteissa, kun naisia kuvaavat. Tätähän fiksun kuvan itsestään antavat ammattilaiset eivät tietenkään ääneen lausu kuviensa naisille, jotta heihin luotettaisiin. Voi siis hyvinkin olla, että kirjoittajaa itseäänkin on vedätetty ihan sata-nolla. :(
 
vierailija
Olen 30-vuotias nainen enkä omista minkäänlaista rintavarustusta joka naisella kuuluisi olla. Nyt ihan totta puhuen, itsellä on pelkät nännit eikä mitään muuta, ei ole kiva että yläkroppa näyttää mieheltä. Sama ongelma on ollut teini iästä asti, en ole ikinä omistanut minkäänlaisia rintoja.
Oon niin väsynyt häpeämään itseäni koko ajan, en siis voi käyttää rintaliivejä edes koska kaikki koot ( myös pienin mahdollinen koko) on liian suuri. Aina jos on joku kiinnostunut mies ja asiat etenee seksiin ja siihen paikkaan missä mies olettaa että kuuluisi olla tissit eikä olekaan, otan hänen kätensä pois siitä kohdasta koska minua hävettää niin paljon kun ei ole mitään mihin koskea. Ja siis ikinä en ilman paitaa suostu seksiin, häpeä olisi ylitsepääsemätön. Turhaan kai tätä siis edes kysyä, mutta voiko täysin rinnaton nainen (pelkät nännit) olla kiihottava? Itse haluaisin kovasti rintojen suurennusleikkaukseen mutta ei ole mitenkään mahdollista mennä siihen kun ei ole varaa, eikä osamaksu ole vaihtoehto omalle kohdalleni. Onko mitään muita vaihtoehtoja millä saisin edes vähän täytettä rintoihin?
Sinulla on nännit, se on tärkeintä Olet onnen nainen siinä että sinulla ei ala tissit roikkumaan kun vanhenet. Kyllä nännit naisella on kuitenkin vähän eri malliset kuin miehellä. Jos pidät seksistä paljon niin ratsastus ja takaa päin kun meno on rajua niin isot tissit on haitaksi
 
vierailija
Tissittömät naiset, oletteko ajatelleet, että te voisitte varmaankin aika huoletta ottaa aurinkoa yläosattomissa kohtuullisen julkisellakin paikalla/rannalla, varsinkin, jos teillä on ns. poikatukka, niin tuskinpa monikaan tajuaisi, että olette naisia. :D
 
vierailija
Minun naisellani on kohtuullisen pienet rinnat. Ei siis juurikaan pistä silmään, kun hän selällään makoilee.

Muistaakseni hän on itse sanonut, että ennemmin silti näyttäisi jopa takamuksensa paljaana kuin rintansa. Omapa olisi tappionsa! Ja minun myös...
 
vierailija

Kun kysymykseen vastataan näin: "evoluutio sen teki", niin se osoittaa vain sen, että turvaudutaan perusteettomaan uskoon, että persoonaton prosessi voisi todellisuudessa selittää ihan kaiken.

Tuollainen on olettamista, ei faktatietoa.

Järkiperäisen luomisnäkemyksen edustajan vastaus kysymykseen:

Kuten jo aikaisemmin mainitsimme Jumala on persoona. Hän voi luoda ihmisille ominaisuuksia joiden pääasiallisena tarkoituksena saattaa olla vain mielihyvän tai visuaalisen ilmeen tuottaminen. Nännit ovat erittäin herkät ja on todennäköistä, että miesten kohdalla niiden pääasiallinen merkitys liittyy mielihyvään. Lopulta tuohon kysymykseen on mahdotonta tietysti antaa lopullista vastausta.

Rentoa viikonloppua kaikille,
ystävällisin terveisin,
Tiedemies.
 
vierailija
Kuten jo aikaisemmin mainitsimme Jumala on persoona. Hän voi luoda ihmisille ominaisuuksia joiden pääasiallisena tarkoituksena saattaa olla vain mielihyvän tai visuaalisen ilmeen tuottaminen. Nännit ovat erittäin herkät ja on todennäköistä, että miesten kohdalla niiden pääasiallinen merkitys liittyy mielihyvään. Lopulta tuohon kysymykseen on mahdotonta tietysti antaa lopullista vastausta.

Rentoa viikonloppua kaikille,
ystävällisin terveisin,
Tiedemies.
No heh, pätevä tiedemies ei usko satuolentoihin 🙄

Turha täällä on syyllistää niitä miehiä jotka eivät syty pienirintaisista tai rinnatttamista naisista. Sille ei vaan voi mitään, se voi tarkoittaa jopa sitä että mies ei saa sellaisen kanssa edes erektiota aikaiseksi
 
vierailija
Turha täällä on syyllistää niitä miehiä jotka eivät syty pienirintaisista tai rinnatttamista naisista. Sille ei vaan voi mitään, se voi tarkoittaa jopa sitä että mies ei saa sellaisen kanssa edes erektiota aikaiseksi
Kylläpä voi. Opettele pois kulttuurista, joka palvoo naisia, joilla on isommat rinnat.

Sellainen kulttuuri vain masentaa pienirintaisia tai rinnattomia naisia. Sitäkö sinä haluat? Oletpa epäkohtelias!

Häpeä, jos osaat!

Myös pilkkaa, jonka suustasi päästit. :(
 

Yhteistyössä