MI 6:n agentti kertoi että Putin on pakotettu ripustamaan hokkarit naulaan, ja sijaisnäyttelijä hoitaa hommia tällä hetkellä!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Nettilehdessö tällä viikolla on kuva, jonka väitetään olevan aiemmalta tehdasvierailulta. Putin kättelee kuvassa lääkäritakki yllään.
Ihmisiä vedätetään kuin litran mittaa.
Juri Gagarin-vitsejä myös kiertää.
Köydään kisaa kuka keksii paksumpia vitsejä ja valheita. Eletään aprillipäivää non-stopina.

En toivottelisi tuolle miehelle perinteisiä kepeitä multia vaan kaikkien tuhottujen sairaaloiden, koulujen ja kotien miljoonien tonnien painon edestä kaikkein raskainta, niistä tehtyä soraa

Nettilehdessö tällä viikolla on kuva, jonka väitetään olevan aiemmalta tehdasvierailulta. Putin kättelee kuvassa lääkäritakki yllään.
Ihmisiä vedätetään kuin litran mittaa.
Juri Gagarin-vitsejä myös kiertää.
Köydään kisaa kuka keksii paksumpia vitsejä ja valheita. Eletään aprillipäivää non-stopina.

Juu näin sen. Se heppu tarkistaa faktoja ja valheita.

En toivottelisi tuolle miehelle perinteisiä kepeitä multia vaan kaikkien tuhottujen sairaaloiden, koulujen ja kotien miljoonien tonnien painon edestä kaikkein raskainta, niistä tehtyä soraa
Täytyy ihailla tyyppiä, joka on saanut kansansa uskomaan, että kaikki mainitsemasi asiat ovat länsimedian feikkiä.
Minulle riittäisi, kun Putin nousisi ilman paitaa ratsun selkään ja ratsastaisi kauas horisonttiin. Hevonen voisi joskus palata nälkiintyneenä ihmisten ilmoille.
Siitä voitaisiin tehdä patsas rikkoutuneen Mantan tilalle. Suomi ilmeisesti voittaa taas kultaa ensi vuonna. Ei Mantan terveys enää sitä rutistusta kestä,

Täytyy ihailla tyyppiä, joka on saanut kansansa uskomaan, että kaikki mainitsemasi asiat ovat länsimedian feikkiä.
Minulle riittäisi, kun Putin nousisi ilman paitaa ratsun selkään ja ratsastaisi kauas horisonttiin. Hevonen voisi joskus palata nälkiintyneenä ihmisten ilmoille.
Siitä voitaisiin tehdä patsas rikkoutuneen Mantan tilalle. Suomi ilmeisesti voittaa taas kultaa ensi vuonna. Ei Mantan terveys enää sitä rutistusta kestä,

Ei saa rääkätä viatonta hevosta 😢. Minä istuttaisin hänet raketin selkään paidatta ja lähettäisin sen Marsiin, eiköhän tuommonen supermies pärjää siellä ilman avaruuspukua ja lisähappea 🤣

Mä en usko. Ja toista tuommoista taikinanaamaa ei kyllä löydy, Putinin kasvot on aika omintakeiset ja kaikille tutut.
TV-kuva on tarkka, lisäksi äänen pitäis täsmätä.

Jos ei käytetä deep fake-tekniikkaa.

Yhteistyössä